Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 17:27
Hoorn gasten!
Hoorn gasten! is offline
Yo mensen!

Is het de bedoeling dat je voor Aardrijkskunde je eigen Bosatlas meeneemt en daar dus allerlei leuke feitjes in kan gooien?
Zo ja, is het verstandig om dit te doen of zijn leraren tegenwoordig slim geworden?

Ik hoor het!

Later!
Oud 14-05-2003, 17:30
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Officieel is het zo dat de school voor atlassen moet zorgen, maar als er niet genoeg atlassen zijn, zoals bij mij op school mag je hem zelf meenemen maar ik moet hem morgen inleveren en dan gaan ze m controleren op inhoud. Je kan beter even je school bellen om te vragen of je m zelf mee moet nemen, want anders heb je dalijk geen atlas
Oud 14-05-2003, 17:36
Verwijderd
Wij krijgen hem van school....
Oud 14-05-2003, 17:37
Ketjing
Ketjing is offline
Wij krijgen hem gewoon van school.
Oud 14-05-2003, 17:44
Verwijderd
Ik moet hem zelf meenemen, maar ze gaan controleren... daarnaast staat er al veel in de atlas (landschappen bv).
Oud 14-05-2003, 17:51
Verwijderd
waarschijnlijk gaat dat hetzelfde als met het Binas: je kunt er wat inschrijven, maar als ze controleren en ze ontdekken het ben je de lul.....
Oud 14-05-2003, 18:46
Verwijderd
wij krijgen van de school (52ste druk)
zeeer fijn domeinen-register !!!
Oud 14-05-2003, 21:00
Nona
Nona is offline
Wij moeten em zelf meenemen, net als de woordenboeken, maar die gaan ze dan helemaal doorbladeren om te kijken of er niets in staat. Uitgegumde aantekeningen die nog te zien zijn mogen ook niet, dan mag je gewoon geen hulpmiddelen gebruiken. En de school wil dan ook niet even een paar uurtjes een woordenboek uitlenen... K*tschool... Maar ik heb al mijn spullen wel. Het komt alleen zo lullig over...
Oud 14-05-2003, 21:36
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ons is op het hart gedrukt om zoveel mogelijk onze eigen atlas mee te nemen, omdat onze school er niet genoeg heeft
Oud 15-05-2003, 10:08
PardonMe
PardonMe is offline
ach dat spieken voor aardrijkskunde heb je echt niet nodig..
IK heb het examen van vorig jaar gemaakt en dat kon ik bijna allemaal zo maken.. viel heel weinig aan te leren vind ik..
Oud 15-05-2003, 19:34
Firefly182
Firefly182 is offline
krijg je van school, kan er dus nix in doen van te voren. Maar bij aardrijkskunde gaat het idd niet echt om de feiten maar om het toepassen ervan op voorbeelden. Dus ach...... we zien het wel.

Wel jammer dat onze leraar geen ene reet heeft verteld,hoe we het moeten aanpakken enzo.

Regels voor berichten