Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Vind je tas overigens ook hip ![]() |
![]() |
|
in belgie zie je die buiktasjes inderdaad wel vaak, dan vooral gedragen door skater-meisjes. zij dragen van die fel gekleurde (geel, oranje of knalroze of groen of heel fel blauw) eastpak-heuptasjes over hun schouder (en dan zo schuin over hun buik) als een soort schoudertas. staat best leuk hoor.
|
Verwijderd
|
In de herftsvakantie liep er wel met eentje over mn schouder en dan onder mn andere arm door. Het buiktasje hing dan tussen mn borsten zeg maar. Ik vond het op dat moment wel handig omdat ik bang was dat als ik mn spullen in een tas op mn rug zou stoppen alles gejat zou worden. Rome is vrij erg in dat opzicht, vandaar. Als ik een hele vette zie zou ik m wellicht nog dragen ook maar dan op de hierboven beschreven manier en niet om mn middel.
|
![]() |
||
Citaat:
en nonchi zoals a new nose het beschrijft, of ! am mE, over je schouder staat idd leuk ![]()
|
![]() |
Haha toevallig had ik het er vandaag nog over. Er is namelijk een groep Italianen bij ons op school voor een uitwisseling en al die Italiaanse jongens lopen allemaal rond met buiktasjes. Ik vind het eigenlijk helemaal niks, maar misschien is het ook wel een kwestie van wennen.
![]()
|
uuh, je bedoeld zo'n ding waarin die vrouwen met strakke te korte leggings met van die zweetbandjes om en een strak t-shirt met lange mouwen en een ronde hals en een walkman op hun hoofd, witte sokken en zwarte sportschoenen in lopen?
althans.. dat stel ik me er bij voor. het 80e jaren rolmodel amerikaanse (te dikke) vrouw die fanatiek aan het hardlopen is
|
toen ik een jaar of 9 was vond ik buiktasjes he-le-maal te gek, toen waren ze ook in ofzo.
Nu , om als assecoire te dragen, zijn ze gewoon f ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op concerten is het wel handig, denk da k es op zolder ga zooien, volgens mij heb ik daar nog zo'n felrose barbieding liggen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Omslagtas (schoudertas) of Rugzak? Lollige | 55 | 09-12-2006 14:34 | |
Lifestyle |
Waar heb jij vandaag je tijd in gepompt? Craig Rogen | 499 | 05-12-2006 16:14 | |
Psychologie |
mogen ze dit wel doen adri1200 | 26 | 11-12-2004 00:04 | |
Lifestyle |
wat aan te doen bij avondje stappen? jenniffer | 45 | 26-05-2003 18:06 | |
Lifestyle |
Wat vind jij de meest walgelijke accesoire..? Hukkie | 132 | 19-04-2003 19:14 | |
Lifestyle |
Code TRD | 54 | 20-06-2002 19:12 |