Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 19:47
Firefly182
Firefly182 is offline
Als je 1 jaar met een jongen hebt.... Dat heb ik morgen, en we gaan uit eten, maar ja.... daarna!!! Waar gingen jullie heen/gaan jullie heen/ zouden jullie heen gaan?

En uhm.... suggestie voor een cadeautje???
Oud 15-05-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 15-05-2003 @ 20:47:
Als je 1 jaar met een jongen hebt.... Dat heb ik morgen, en we gaan uit eten, maar ja.... daarna!!! Waar gingen jullie heen/gaan jullie heen/ zouden jullie heen gaan?

bedenk zelf wat Durf te leven Durf dingen zonder dit forum te doen DUrf een winkel in te lopen DUrf je zelf te zijn

ZOrg dat je topics in de juiste FOrums Plaatst

Ff serieus ? je hebhem zeker via internet ontmoet ...

DURF www.wehkamp.nl in te kijken

www.otto.nl

www.nekkerman.nl
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:51
miro
miro is offline
Hoort niet echt hier maargoed.

We waren vorige week precies een jaar samen, hij is me toen uit school komen halen met een roos en toen zijn we ergens op het terras gaan zitten. Omdat ik tentamens had vieren we het morgen ipv vorige week.

Morgen gaan we uit eten (weet hij niet) daarna gaan we naar the matrix en zaterdag gaan we naar de efteling

Waren we allemaal sowieso al van plan maargoed nu is dr dus een gelegenheid bij geplakt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 15-05-2003 @ 20:51:
Hoort niet echt hier maargoed.

We waren vorige week precies een week samen, hij is me toen uit school komen halen met een roos en toen zijn we ergens op het terras gaan zitten. Omdat ik tentamens had vieren we het morgen ipv vorige week.

Morgen gaan we uit eten (weet hij niet) daarna gaan we naar the matrix en zaterdag gaan we naar de efteling

Waren we allemaal sowieso al van plan maargoed nu is dr dus een gelegenheid bij geplakt.
Sta je nou niet voor lul met een roos in je handen ?...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:53
miro
miro is offline
Citaat:
siNix schreef op 15-05-2003 @ 20:52:
Sta je nou niet voor lul met een roos in je handen ?...
Haha nee hoor. Ik zit sowieso op een school met alleen maar meiden (tjah en vier jongens maar die zijn homo) dus die vonden t allemaal geweldig van m.

En trouwens, je moet er iets voor over hebben he. Al stond ie voor lul, t gaat om mij.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:53
Boogie
Boogie is offline
---> Liefde & Relatie
Oud 15-05-2003, 19:54
Verwijderd
Maar dit is een verkeerd forum voor dit soort vragen

A de helft is lelijk
B 80% is hier vrijgezel
C anderen helft weet niet wat een normale broek is of een shirtje
D 90 % is maagd hier
E 10% is knap .. en normaal .. ( ga je nou niet bij die 10% gooien)
F Mensen leven hier in een dode wereld .. Sex moet op een grafsteen en sperma moet in de kist gespoten worden
G Tja...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:54
the tourist
the tourist is offline
Ga uit eten en naar de bios ofzo

Of verzin zelf iets origineels
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:55
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
siNix schreef op 15-05-2003 @ 20:54:
Maar dit is een verkeerd forum voor dit soort vragen

A de helft is lelijk
B 80% is hier vrijgezel
C anderen helft weet niet wat een normale broek is of een shirtje
D 90 % is maagd hier
E 10% is knap .. en normaal .. ( ga je nou niet bij die 10% gooien)
F Mensen leven hier in een dode wereld .. Sex moet op een grafsteen en sperma moet in de kist gespoten worden
G Tja...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 15-05-2003 @ 20:53:
Haha nee hoor. Ik zit sowieso op een school met alleen maar meiden (tjah en vier jongens maar die zijn homo) dus die vonden t allemaal geweldig van m.

En trouwens, je moet er iets voor over hebben he. Al stond ie voor lul, t gaat om mij.
ja weet ik wel ..

Maarja.. wel lief
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:07
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
siNix schreef op 15-05-2003 @ 20:49:
bedenk zelf wat Durf te leven Durf dingen zonder dit forum te doen DUrf een winkel in te lopen DUrf je zelf te zijn

Ff serieus ? je hebhem zeker via internet ontmoet ...

[/url]
Nee, in de Seasons, lokale discotheek. Niet via internet, anders had het nooit stand gehouden. Maar goed, heej, bedankt he... Ja, nu heb ik na al maanden piekeren over wat ik eigenlijk zou geven voor Valentijn, kerst enz. echt een idee ja...
Hij heeft alles al, en hij wil nix hebben!!!!

DURF een suggestie te maken wat jongens leuk vinden.
DURF geen domme oordelen te vellen over of ik iets zonder het forum kan. Ik zit een paar keer per maand achter het forum ofzo, en dan alleen om slap te lullen.
DURF om na je examen(half 5!!) nog even snel een winkel in Haarlem(uhm.... 20 min. van mijn huis met de bus.....) in te lopen met geen enkel flauw idee in je hoofd wat je moet kopen.

Oud 15-05-2003, 20:08
miro
miro is offline
O en hele goeie sex natuurlijk he
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:12
Firefly182
Firefly182 is offline
uh... eigenlijk wel ja..... maar daar zullen we het deze keer niet over hebben.
Oud 15-05-2003, 20:12
Gothic
Gothic is offline
Is over 2 maanden en dan zit ik in Indonesie ... Dus tja, erna ofzo iets leuks doen, of niet, zoveel belang hecht ik niet aan die data
Oud 15-05-2003, 20:23
Firefly182
Firefly182 is offline
toe maar! dat wordt dus een indonesisch kaartje met een onvertaalbare tekst op de voorkant.
Oud 15-05-2003, 20:43
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 15-05-2003 @ 20:47:

We hadden die dag allebei vrij, dus we zijn wezen zwemmen in een behoorlijk zwembad. Daarna uit eten geweest. Daarna goeie seks gehad
Maja, je kan natuurlijk ook een bioscoopje pakken...
Doe wat je leuk vind maar maak het niet te gek. Je moet niet alles in die ene dag willen proppen. (wou ik eerst ook) Je hebt (hoop ik) nog een lange, leuke tijd te gaan.
Kadootje: zij heeft voor ons allebei 'vriendschapsringen' gekocht met daarin natuurlijk de namen en de datum.
Zij had gezegd dat ze geen kadootje hoefde. Als ik van haar hield was dat genoeg...(wel lief ) Bij nader inzien wou ze 1 roos. Dus die heeft ze gehad. Plus iets persoonlijks (we willen nog wel 's voor elkaar in onze pen kruipen om iets leuks/liefs te schrijven voor de ander)
En ik heb stiekum toch ff een kadootje voor haar gehaald: (duur) geurtje waar zij nogal weg van was: 'deep red' van 'Hugo Boss'
Oud 15-05-2003, 20:50
Orpa
Orpa is offline
Het is idd wel een goed idee om mijn vriend eens even te vertelen dat ik geen cadeautje hoef, omdat ik hem het grootste cadeau vind (lijkt: slijm slijm, is: waar).

by-the-way: wij hebben geen jaar maar 2 maanden, ach net zoiets
Oud 15-05-2003, 21:44
Thomas
Thomas is offline
Toevallig heb ik as zondag precies 1 jaar verkering met mijn vriendin, maar we gaan niets bijzonders doen. Misschien een klein cadeautje of kaartje, maar verder niets speciaals oid.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 07:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 15-05-2003 @ 21:23:
toe maar! dat wordt dus een indonesisch kaartje met een onvertaalbare tekst op de voorkant.
Zoiets ... eens navraag doen hoe lang zo'n kaart erover doet, kan ik proberen het op de goede datum aan te laten komen, vader is dan ook jarig, dus wel handig als dat lukt
Oud 16-05-2003, 16:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
we zouden naar de efteling gaan...

de avond ervoor gingen we uit. dat hadden we beter niet kunnen doen want toen ik wakker werd en hem wakker schudde wassie er niet uit te krijgen... 'huh? we gaan morgen wel...'

dus... toen zijn we uiteindelijk smiddag's naar de dierentuin gegaan
en 2 dagen later alsnog naar de efteling.
daarna in restaurantje daar wat gegeten en weer terug.
was heel gezellig! topdag gehad
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:20
Janet
Janet is offline
wij wilde ringen halen maar ik had het die dag uitgemaakt (veel spijt van...)

en volgende week vrijdag hebbe we ook een jaar (weer) en dan gaan we naar de bios en dan zien we wel wat we gaan doen...
Oud 16-05-2003, 17:38
Verwijderd
nix.. toen ging ik naar me school en hij naar zijn school.. en smiddags chatte we en savonds...

jaja boeiend he
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 15-05-2003 @ 21:43:
'deep red' van 'Hugo Boss'
oe oe die ruikt lekkerrrr
heb 'k proefmonstertje van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren