Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ZOrg dat je topics in de juiste FOrums Plaatst Ff serieus ? je hebhem zeker via internet ontmoet ... ![]() DURF www.wehkamp.nl in te kijken www.otto.nl www.nekkerman.nl |
![]() |
||
Citaat:
En trouwens, je moet er iets voor over hebben he. Al stond ie voor lul, t gaat om mij. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar dit is een verkeerd forum voor dit soort vragen
A de helft is lelijk B 80% is hier vrijgezel C anderen helft weet niet wat een normale broek is of een shirtje D 90 % is maagd hier E 10% is knap .. en normaal .. ( ga je nou niet bij die 10% gooien) F Mensen leven hier in een dode wereld .. Sex moet op een grafsteen en sperma moet in de kist gespoten worden G Tja... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja.. wel lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij heeft alles al, en hij wil nix hebben!!!! DURF een suggestie te maken wat jongens leuk vinden. DURF geen domme oordelen te vellen over of ik iets zonder het forum kan. Ik zit een paar keer per maand achter het forum ofzo, en dan alleen om slap te lullen. DURF om na je examen(half 5!!) nog even snel een winkel in Haarlem(uhm.... 20 min. van mijn huis met de bus.....) in te lopen met geen enkel flauw idee in je hoofd wat je moet kopen. ![]()
||
Citaat:
![]() Maja, je kan natuurlijk ook een bioscoopje pakken... ![]() Doe wat je leuk vind maar maak het niet te gek. Je moet niet alles in die ene dag willen proppen. (wou ik eerst ook) Je hebt (hoop ik) nog een lange, leuke tijd te gaan. Kadootje: zij heeft voor ons allebei 'vriendschapsringen' gekocht met daarin natuurlijk de namen en de datum. ![]() Zij had gezegd dat ze geen kadootje hoefde. Als ik van haar hield was dat genoeg...(wel lief ![]() En ik heb stiekum toch ff een kadootje voor haar gehaald: (duur) geurtje waar zij nogal weg van was: 'deep red' van 'Hugo Boss'
|
![]() |
Het is idd wel een goed idee om mijn vriend eens even te vertelen dat ik geen cadeautje hoef, omdat ik hem het grootste cadeau vind (lijkt: slijm slijm, is: waar).
by-the-way: wij hebben geen jaar maar 2 maanden, ach net zoiets ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
we zouden naar de efteling gaan...
de avond ervoor gingen we uit. dat hadden we beter niet kunnen doen want toen ik wakker werd en hem wakker schudde wassie er niet uit te krijgen... 'huh? we gaan morgen wel...' dus... toen zijn we uiteindelijk smiddag's naar de dierentuin gegaan ![]() en 2 dagen later alsnog naar de efteling. daarna in restaurantje daar wat gegeten en weer terug. was heel gezellig! topdag gehad |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 |