Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 20:32
kindermens
kindermens is offline
Nou kom maar op... ben er benieuwd naar! hihihi
kussss
Oud 18-05-2003, 20:33
Thomas
Thomas is offline
Nee, nooit.
Oud 18-05-2003, 20:45
Verwijderd
wat is het? hihihihihi

neen
Oud 18-05-2003, 20:50
KiMZz
KiMZz is offline
Nee Ik heb genoeg aan mijn vriend, en ik kan moeilijk aan iemand anders denken wanneer hij naar mij kijkt
Oud 18-05-2003, 21:11
angel_girl
angel_girl is offline
Nee.
Oud 18-05-2003, 21:30
Moodindigo
Moodindigo is offline
Tijdens sex:
Nee

Tijdens masturberen:
Euh...ja...tenminste, als ik moet denken aan degene die ik op een foto zie en die ik in mijn hoofd heb, verschilt dat
Oud 18-05-2003, 21:31
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
tijdens sex nooit..
tijdens masturberen eigenlijk ook vrijwel nooit...
dus nee..
Oud 18-05-2003, 21:34
Verwijderd
Wat een vervelende topictitel

en nee
Oud 19-05-2003, 07:39
CryptapiX
CryptapiX is offline
jahwel..
altijd,.. je moet wa als je vriendin lelijk is he

nee dus
Oud 19-05-2003, 10:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, heb ik wel eens gedaan bij een bepaald persoon. Toen dwaalden mijn gedachten af naar mijn ex, die tienduizend keer beter is in bed.
Oud 19-05-2003, 10:47
Vinzz
Vinzz is offline
nope helemaal niet nodieg
Oud 19-05-2003, 11:12
kastdeur
kastdeur is offline
nee en zefs bij het masturberen denk ik eigenlijk altijd aan mijn vriend en aan bepaalde wilde nachten

en ja dit klinkt heel klef
Oud 19-05-2003, 11:16
Evito
Evito is offline
Machtige, krachtige, Pamela-achtige seks die je bij blijft tot je tachtigste, verjaardag, voelt beter dan een koor, vol knapen...

blah

lijkt me best wel vreemdgaan als je echt aan een ander denkt
Oud 19-05-2003, 12:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 19-05-2003 @ 11:46:
Ja, heb ik wel eens gedaan bij een bepaald persoon. Toen dwaalden mijn gedachten af naar mijn ex, die tienduizend keer beter is in bed.

Die had ook al wat langer kunnen oefenen he Vampiria....
Oud 19-05-2003, 12:20
Verwijderd
Nee. Tijdens seks denk ik sowieso eigenlijk alleen aan mijn vriend. Bij het masturberen meestal ook. Als ik aan anderen denk dan zijn het niet echt personen, maar gewoon een iemand, een onbekende dus
Oud 19-05-2003, 12:49
Verwijderd
nope, gewoon aan me vriendin, die maakt me al gek genoeg
Oud 19-05-2003, 14:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-05-2003 @ 13:18:
Die had ook al wat langer kunnen oefenen he Vampiria....
Dat is zo. Maar eigenlijk was hij vanaf het begin al heel goed.
Oud 19-05-2003, 14:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 19-05-2003 @ 15:06:
Dat is zo. Maar eigenlijk was hij vanaf het begin al heel goed.
Maar verder zit je alex nu al 2 weken op een zeer zwakke manier af te zeiken.
Oud 19-05-2003, 15:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 19-05-2003 @ 15:12:
Ja, klopt. Vind ik leuk. Drie weken zelfs al.
Ik zou het liever irl doen, maar hij woont zo ver weg. Zonde van mijn geld, kan ik wel beter besteden.

En wat de neuk heeft dat met dit topic te maken?
Oud 19-05-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 19-05-2003 @ 15:12:

Doet ze omdat ze het niet kan hebben dat ik heb gezegd dat ze slecht was in bed.

Ze heeft tenslotte een reputatie hoog te houden aangezien ze al een hele lading sexpartners heeft gehad en het al meer dan 300x gedaan heeft

Verder vampiria ben je een erg schijnheilig en triest kind, eerst pm sturen waarin je ongeveer smeekt of we normaal tegen elkaar kunnen doen (terwijl jij degene bent die telkens dingen loopt te posten, ik niet) en ondertussen wel heel stoer zeiken op me. Je hebt echt geen leven hč, dat je je tijd verdoet hiermee en er nog trots op bent ook.

Zal nu vast wel weer een dreigmail krijgen van meneer grote lul (ja dames en heren, zo stoer is vampiria, als ze ruzie heeft met iemand laat ze haar ex dreigmails sturen, want zelf durft ze alleen te zeuren op een forum over het feit dat iemand niet aan haar eisen voldoet in bed )
Oud 19-05-2003, 16:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-05-2003 @ 16:46:
Doet ze omdat ze het niet kan hebben dat ik heb gezegd dat ze slecht was in bed.
Haha, dat heb je helemaal niet gezegd!! Hoe weet je nou of iemand goed of slecht is als je het nog nooit hebt gedaan? Je bent in elk geval de enige die er negatief over praat. Maar goed, je bent dan ook weer de enige zonder ervaring.
Het spijt me dat jij van -glimlachende- mietjessex houdt en ik te ruw voor je ben. Smaken verschillen.

Citaat:
Ze heeft tenslotte een reputatie hoog te houden aangezien ze al een hele lading sexpartners heeft gehad en het al meer dan 300x gedaan heeft
Dat werd in dat topic gevraagd, en dus gaf ik antwoord. Ik heb anderhalf jaar een vaste vriend gehad dus is het logisch dat ik het vaker heb gedaan.
Citaat:
Verder vampiria ben je een erg schijnheilig en triest kind, eerst pm sturen waarin je ongeveer smeekt of we normaal tegen elkaar kunnen doen (terwijl jij degene bent die telkens dingen loopt te posten, ik niet) en ondertussen wel heel stoer zeiken op me. Je hebt echt geen leven hč, dat je je tijd verdoet hiermee en er nog trots op bent ook.
Schat, mijn leven is nog nooit zo heerlijk geweest. En je denkt toch niet dat ik dat meende??

Citaat:
Zal nu vast wel weer een dreigmail krijgen van meneer grote lul (ja dames en heren, zo stoer is vampiria, als ze ruzie heeft met iemand laat ze haar ex dreigmails sturen, want zelf durft ze alleen te zeuren op een forum over het feit dat iemand niet aan haar eisen voldoet in bed )
En dat poezelige vriendinnetje van jou knapt de zaakjes voor JOU op, dus ben je net zo laag als ik. Trouwens, ik heb het hem niet opgedragen of zo, hij doet dat uit zichzelf. En hij doet dat ook wel vaker, waarvan dit de enige juiste keer is.
En sorry dat jouw pikje in het niet valt bij die van mijn vriend.

Let op: Nu komen alle Alex-vriendjes weer met hun opmerkingen. Ik verlaag me vanaf nu in elk geval niet meer.

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 16:06.
Oud 19-05-2003, 16:11
poesiefox
poesiefox is offline
Hoe opvallend toch dat liefde en haat zo dicht bij elkaar liggen...

Kids, jullie waren ooit verliefd op elkaar, of dachten het te zijn in ieder geval, dat werden jullie niet voor niets. En in liefde is geen schande, maar in haat wel.

Het is jammer dat het niet werkte, maar laat het nu rusten.

ALLEBEI!
Oud 19-05-2003, 16:11
Zwegel
Zwegel is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-05-2003 @ 16:46:

Ten eerste heb ik die mail op eigen houtje naar je gestuurd, dus Vampiria heeft helemaal niet om hulp gevraagd, en ten tweede meende ik het wat ik in die mail geschreven heb!!!

Dus jochie, een dezer dagen of maanden, sta ik bij je op de stoep, wanneer?, dat merk je wel!! En geloof nou maar ventje, het zal geen aangenaam bezoekje zijn...

Ik heb je al eerder gewaarschuwt dat ik absoluut NIET tolereer, dat ik van jou een verkeerd woord zie of hoor over Vampiria. Als je haar iets te melden hebt dan doe je dat maar in een mail o.i.d, maar niet hier op het forum. Jij bent zelf begonnen met het kinderachtig gedrag, dus accepteer de gevolgen ervan dan ook maar.

Ik neem aan dat ik bij deze begrepen ben!!!

Herr Zwegel
Oud 19-05-2003, 16:17
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-05-2003 @ 17:11:
Hoe opvallend toch dat liefde en haat zo dicht bij elkaar liggen...

Kids, jullie waren ooit verliefd op elkaar, of dachten het te zijn in ieder geval, dat werden jullie niet voor niets. En in liefde is geen schande, maar in haat wel.

Het is jammer dat het niet werkte, maar laat het nu rusten.

ALLEBEI!

Alle vier, dus eigenlijk. Verlaag jezelf hier alsjeblieft niet toe. Het is allemaal al hoog en breed voorbij, het doet er niet meer toe, het zal niets ongedaan maken, dus dit geruzie heeft totaal geen zin.

Sta hier nou allemaal gewoon boven.
Oud 19-05-2003, 16:22
NERD
NERD is offline
Citaat:
Zwegel schreef op 19-05-2003 @ 17:11:
Ten eerste heb ik die mail op eigen houtje naar je gestuurd, dus Vampiria heeft helemaal niet om hulp gevraagd, en ten tweede meende ik het wat ik in die mail geschreven heb!!!

Dus jochie, een dezer dagen of maanden, sta ik bij je op de stoep, wanneer?, dat merk je wel!! En geloof nou maar ventje, het zal geen aangenaam bezoekje zijn...

Ik heb je al eerder gewaarschuwt dat ik absoluut NIET tolereer, dat ik van jou een verkeerd woord zie of hoor over Vampiria. Als je haar iets te melden hebt dan doe je dat maar in een mail o.i.d, maar niet hier op het forum. Jij bent zelf begonnen met het kinderachtig gedrag, dus accepteer de gevolgen ervan dan ook maar.

Ik neem aan dat ik bij deze begrepen ben!!!

Herr Zwegel
Godallemachtig, je zal zo'n idioot als vriendje hebben, het lijkt er wel een van zo'n woonwagenkamp. Je komt in ieder geval behoorlijk zwakbegaafd over...
Oud 19-05-2003, 16:29
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Wat een interessante discussie
Oud 19-05-2003, 16:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
NERD schreef op 19-05-2003 @ 17:22:
Godallemachtig, je zal zo'n idioot als vriendje hebben, het lijkt er wel een van zo'n woonwagenkamp. Je komt in ieder geval behoorlijk zwakbegaafd over...
Daar moet je niet mee spotten, mijn moeder is zwakbegaafd en dat is echt niet leuk

Ik ben trouwens wel blij met hem, want ik ben vrijwel overal veilig in zijn gezelschap.

En Pien, je hebt gelijk.
Oud 19-05-2003, 16:30
Zwegel
Zwegel is offline
Citaat:
NERD schreef op 19-05-2003 @ 17:22:
Je doet je naam eer aan!!! Kom maar eens langs in Maastricht, zeg het maar!!! Plaats, tijd en datum??? Zullen we eens zien hoe zwakbegaafd ik ben. Als ik jou was zou ik dan wel niet alleen komen....
Oud 19-05-2003, 16:31
cha0s
cha0s is offline
nee, nooit.
Oud 19-05-2003, 16:35
NERD
NERD is offline
Citaat:
Zwegel schreef op 19-05-2003 @ 17:30:
Je doet je naam eer aan!!! Kom maar eens langs in Maastricht, zeg het maar!!! Plaats, tijd en datum??? Zullen we eens zien hoe zwakbegaafd ik ben. Als ik jou was zou ik dan wel niet alleen komen....
Da's dus wel erg puberaal gedrag voor iemand van 25. Weet je zeker dat het niet 15 moet zijn?

Weet er trouwens iemand van het psychologieforum waar de heer Zwegel terecht kan voor een cursus "agressiebeheersing"? Ik kom niet verder dan de welbekende truc met diep in- en uitademen en langzaam tot 10 tellen. Kan je dat Zwegel, tot 10 tellen?
Oud 19-05-2003, 16:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
NERD schreef op 19-05-2003 @ 17:35:
Da's dus wel erg puberaal gedrag voor iemand van 25. Weet je zeker dat het niet 15 moet zijn?

Weet er trouwens iemand van het psychologieforum waar de heer Zwegel terecht kan voor een cursus "agressiebeheersing"? Ik kom niet verder dan de welbekende truc met diep in- en uitademen en langzaam tot 10 tellen. Kan je dat Zwegel, tot 10 tellen?
Doe niet zo achterlijk. Hij kan wel tot honderd tellen, smurf.

Oud 19-05-2003, 16:41
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:

Weet er trouwens iemand van het psychologieforum waar de heer Zwegel terecht kan voor een cursus "agressiebeheersing"?
[offtopic] lachen he die knakkers die gelijk beginnen te dreigen met bezoekjes en afspraken.. "niet alleen komen" haha maakt me dag weer goed /offtopic]
Oud 19-05-2003, 16:44
Zwegel
Zwegel is offline
Citaat:

Heerlijk toch je gedragen als een jonge hond, hmmm!! En inderdaad, ik ben een en al agressie, SO WHAT??? En nee, ik kan niet tot tien tellen, kan wel je rug op 10 plaatsen breken als je met dit spelletje doorgaat.

Ik wil wel eens weten of je ook zo geweldig kan lullen als je voor mijn neus staat. Zullen we wel zien wie er dan het laatste woord heeft...Ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij dat niet zult zijn!

Geef me je adres maar en dan lossen we het IRL wel op
Oud 19-05-2003, 16:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef op 19-05-2003 @ 17:41:
[offtopic] lachen he die knakkers die gelijk beginnen te dreigen met bezoekjes en afspraken.. "niet alleen komen" haha maakt me dag weer goed /offtopic]
Dat is niet dreigen. Dat is gewoon eerlijk. Mensen moeten eens het lef hebben om irl hun bek open te trekken!

Ik ken wel mannetjes die tegen mij hebben gezegd dat ze Zwegel nog wel krijgen, maar als het erop aan komt, en we komen ze tegen, durven ze nog geen woord te zeggen. Dāt is pas slap.
Oud 19-05-2003, 16:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
En nu gaan we weer ontopic, arme topicstarter!
Oud 19-05-2003, 16:48
Verwijderd
Nee, ik denk aan schaapjes
Oud 19-05-2003, 17:04
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 19-05-2003 @ 17:44:
Dat is niet dreigen. Dat is gewoon eerlijk. Mensen moeten eens het lef hebben om irl hun bek open te trekken!

Ik ken wel mannetjes die tegen mij hebben gezegd dat ze Zwegel nog wel krijgen, maar als het erop aan komt, en we komen ze tegen, durven ze nog geen woord te zeggen. Dāt is pas slap.
Deze instelling hadden wel meer mensen in de middeleeuwen

En dat is dus wel dreigen...
Oud 19-05-2003, 17:11
snarl
snarl is offline
ik ga hier van huilen, echt waar.
Oud 19-05-2003, 17:14
snoopy
snoopy is offline
Nee (en dit gaat over de vraag van de topicstarter, voor de verandering... )
Oud 19-05-2003, 17:16
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
mithril schreef op 19-05-2003 @ 18:11:
ik ga hier van huilen, echt waar.
geeft kusje
Oud 19-05-2003, 17:20
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 19-05-2003 @ 17:00:
[B]Haha, dat heb je helemaal niet gezegd!! Hoe weet je nou of iemand goed of slecht is als je het nog nooit hebt gedaan? Je bent in elk geval de enige die er negatief over praat. Maar goed, je bent dan ook weer de enige zonder ervaring.
Het spijt me dat jij van -glimlachende- mietjessex houdt en ik te ruw voor je ben. Smaken verschillen.

[b]Dat werd in dat topic gevraagd, en dus gaf ik antwoord. Ik heb anderhalf jaar een vaste vriend gehad dus is het logisch dat ik het vaker heb gedaan.
[b]Schat, mijn leven is nog nooit zo heerlijk geweest. En je denkt toch niet dat ik dat meende??

En dat poezelige vriendinnetje van jou knapt de zaakjes voor JOU op, dus ben je net zo laag als ik. Trouwens, ik heb het hem niet opgedragen of zo, hij doet dat uit zichzelf. En hij doet dat ook wel vaker, waarvan dit de enige juiste keer is.
En sorry dat jouw pikje in het niet valt bij die van mijn vriend.

Let op: Nu komen alle Alex-vriendjes weer met hun opmerkingen. Ik verlaag me vanaf nu in elk geval niet meer.
get a life please,
allebei.
dit is te zielig.
Oud 19-05-2003, 17:28
GoLD-STRiKe
GoLD-STRiKe is offline
Citaat:
Zwegel schreef op 19-05-2003 @ 17:44:
Heerlijk toch je gedragen als een jonge hond, hmmm!! En inderdaad, ik ben een en al agressie, SO WHAT??? En nee, ik kan niet tot tien tellen, kan wel je rug op 10 plaatsen breken als je met dit spelletje doorgaat.

Ik wil wel eens weten of je ook zo geweldig kan lullen als je voor mijn neus staat. Zullen we wel zien wie er dan het laatste woord heeft...Ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij dat niet zult zijn!

Geef me je adres maar en dan lossen we het IRL wel op
HaHa weetje wat ze over (jonge) honden zeggen...Dat je gewoon net iets harder dan hen moet blaffen, dan houden ze vanzelf hun mond/bek!

Weetje hoe zielig jij bent, ik weet niet of je door hebt dat je op deze manier alleen maar uitgelachen wordt??
Ik weet zeker dat als jij voor mn neus staat dat ik niet onder de indruk zal zijn van jou, mensen met een grote bek doen het minst ...

En dan nu ff ontopic: Nee ik denk nooit aan een ander, als je sex hebt ben je toch zo intiem/intensief met elkaar bezig dat je daar niet eens de kans voor hebt??
Oud 19-05-2003, 18:20
Zwegel
Zwegel is offline
[QUOTE]GoLD-STRiKe schreef op 19-05-2003 @ 18:28:
[B]HaHa weetje wat ze over (jonge) honden zeggen...Dat je gewoon net iets harder dan hen moet blaffen, dan houden ze vanzelf hun mond/bek!

Is net goed als men lacht, lachen is gezond weetjewel!!! En meisje, ff voor de duidelijkheid, ik ben net niet barbaars genoeg dat ik meisjes/vrouwen met een vinger aanraak!!! Maar dat neemt niet weg dat ik niet in je gezicht zal kotsen als je voor me zou staan) Je weet duidelijk niet wie je voor je hebt, ik ben werkelijk van niemand onder de indruk...

Al werken 10 man mij het ziekenhuis in, de kogel achterhaalt ze toch allemaal wel...
Oud 19-05-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Zwegel schreef op 19-05-2003 @ 19:20:

Is net goed als men lacht, lachen is gezond weetjewel!!! En meisje, ff voor de duidelijkheid, ik ben net niet barbaars genoeg dat ik meisjes/vrouwen met een vinger aanraak!!! Maar dat neemt niet weg dat ik niet in je gezicht zal kotsen als je voor me zou staan) Je weet duidelijk niet wie je voor je hebt, ik ben werkelijk van niemand onder de indruk...

Al werken 10 man mij het ziekenhuis in, de kogel achterhaalt ze toch allemaal wel...

omfg
Oud 19-05-2003, 18:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
[QUOTE]Zwegel schreef op 19-05-2003 @ 19:20:
[B]
Citaat:
GoLD-STRiKe schreef op 19-05-2003 @ 18:28:
HaHa weetje wat ze over (jonge) honden zeggen...Dat je gewoon net iets harder dan hen moet blaffen, dan houden ze vanzelf hun mond/bek!

Lieverd, dit heeft geen zin meer hoor. Wij weten allebei hoe het zit, en hoe jij bent, én dat jij in je leven meer hebt geflikt/geslagen/gebroken dan zij ooit zullen weten, dus laat maar zitten. Wij houden het wel met z'n tweetjes gezellig.
Oud 19-05-2003, 19:04
Verwijderd
Ok, fijn.
Topic gesloten

Regels voor berichten