![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het liever irl doen, maar hij woont zo ver weg. Zonde van mijn geld, kan ik wel beter besteden. En wat de neuk heeft dat met dit topic te maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doet ze omdat ze het niet kan hebben dat ik heb gezegd dat ze slecht was in bed. ![]() Ze heeft tenslotte een reputatie hoog te houden aangezien ze al een hele lading sexpartners heeft gehad en het al meer dan 300x gedaan heeft ![]() Verder vampiria ben je een erg schijnheilig en triest kind, eerst pm sturen waarin je ongeveer smeekt of we normaal tegen elkaar kunnen doen (terwijl jij degene bent die telkens dingen loopt te posten, ik niet) en ondertussen wel heel stoer zeiken op me. ![]() ![]() Zal nu vast wel weer een dreigmail krijgen van meneer grote lul (ja dames en heren, zo stoer is vampiria, als ze ruzie heeft met iemand laat ze haar ex dreigmails sturen, want zelf durft ze alleen te zeuren op een forum over het feit dat iemand niet aan haar eisen voldoet in bed ![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Het spijt me dat jij van -glimlachende- mietjessex houdt en ik te ruw voor je ben. Smaken verschillen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En sorry dat jouw pikje in het niet valt bij die van mijn vriend. Let op: Nu komen alle Alex-vriendjes weer met hun opmerkingen. Ik verlaag me vanaf nu in elk geval niet meer. Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 16:06. |
![]() |
|
![]() |
Hoe opvallend toch dat liefde en haat zo dicht bij elkaar liggen...
Kids, jullie waren ooit verliefd op elkaar, of dachten het te zijn in ieder geval, dat werden jullie niet voor niets. En in liefde is geen schande, maar in haat wel. Het is jammer dat het niet werkte, maar laat het nu rusten. ALLEBEI!
||
Citaat:
Ten eerste heb ik die mail op eigen houtje naar je gestuurd, dus Vampiria heeft helemaal niet om hulp gevraagd, en ten tweede meende ik het wat ik in die mail geschreven heb!!! Dus jochie, een dezer dagen of maanden, sta ik bij je op de stoep, wanneer?, dat merk je wel!! En geloof nou maar ventje, het zal geen aangenaam bezoekje zijn... Ik heb je al eerder gewaarschuwt dat ik absoluut NIET tolereer, dat ik van jou een verkeerd woord zie of hoor over Vampiria. Als je haar iets te melden hebt dan doe je dat maar in een mail o.i.d, maar niet hier op het forum. Jij bent zelf begonnen met het kinderachtig gedrag, dus accepteer de gevolgen ervan dan ook maar. Ik neem aan dat ik bij deze begrepen ben!!! Herr Zwegel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alle vier, dus eigenlijk. Verlaag jezelf hier alsjeblieft niet toe. Het is allemaal al hoog en breed voorbij, het doet er niet meer toe, het zal niets ongedaan maken, dus dit geruzie heeft totaal geen zin. Sta hier nou allemaal gewoon boven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben trouwens wel blij met hem, want ik ben vrijwel overal veilig in zijn gezelschap. En Pien, je hebt gelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Weet er trouwens iemand van het psychologieforum waar de heer Zwegel terecht kan voor een cursus "agressiebeheersing"? Ik kom niet verder dan de welbekende truc met diep in- en uitademen en langzaam tot 10 tellen. Kan je dat Zwegel, tot 10 tellen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil wel eens weten of je ook zo geweldig kan lullen als je voor mijn neus staat. Zullen we wel zien wie er dan het laatste woord heeft...Ik heb zo'n vaag vermoeden dat jij dat niet zult zijn! Geef me je adres maar en dan lossen we het IRL wel op |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken wel mannetjes die tegen mij hebben gezegd dat ze Zwegel nog wel krijgen, maar als het erop aan komt, en we komen ze tegen, durven ze nog geen woord te zeggen. Dāt is pas slap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En dat is dus wel dreigen...
||
![]() |
Citaat:
allebei. dit is te zielig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weetje hoe zielig jij bent, ik weet niet of je door hebt dat je op deze manier alleen maar uitgelachen wordt?? ![]() Ik weet zeker dat als jij voor mn neus staat dat ik niet onder de indruk zal zijn van jou, mensen met een grote bek doen het minst ... En dan nu ff ontopic: Nee ik denk nooit aan een ander, als je sex hebt ben je toch zo intiem/intensief met elkaar bezig dat je daar niet eens de kans voor hebt??
|
[QUOTE]GoLD-STRiKe schreef op 19-05-2003 @ 18:28:
[B]HaHa weetje wat ze over (jonge) honden zeggen...Dat je gewoon net iets harder dan hen moet blaffen, dan houden ze vanzelf hun mond/bek! Is net goed als men lacht, lachen is gezond weetjewel!!! En meisje, ff voor de duidelijkheid, ik ben net niet barbaars genoeg dat ik meisjes/vrouwen met een vinger aanraak!!! Maar dat neemt niet weg dat ik niet in je gezicht zal kotsen als je voor me zou staan ![]() Al werken 10 man mij het ziekenhuis in, de kogel achterhaalt ze toch allemaal wel... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omfg ![]() |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]Zwegel schreef op 19-05-2003 @ 19:20:
[B] Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheīsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |