Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar MOET vice city verplicht DX9 hebben?
||
Citaat:
Dan installeerd hij eerst Q3 en test deze Daarna alleen DX9 (bijv. via de Vice City CD) dan Q3 testen en als dit werkt VC installeren lukt dit niet dan moet er gekozen worden tussen Q3 en VC (ligt er maar aan welke je het liefste wilt spelen) of een dual-boot (van bijvoorbeel 2x WinXP, maar let er dan wel op dat je dan bij één DX9 hebt geïnstalleerd en bij de andere DX8.1, ook raad ik je sterk an om dit op 2 verschillende partities te doen)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is altijd aan te raden om (zelfs bij WinXP) de nieuwste drivers van internet te downloaden, want hiermee kan je jou hardware optuimaal benutten (zo heeft winXP standaard geen 4.1 / 5.1 geluidsondersteuning, moet je eerste naar de site van de betreffende fabrikant toe) en zelfs bij de display drivers is te ten zeerste aan te raden om toch alsnog de drivers te downloaden (Detonator voor NVIDIA & Catalyst voor ATI) (www.nvidia.com & www.ati.com) Ook kan het (mits je een VIA moederbord hebt) heel goed helpen om de VIA 4-in1 Hypernion drivers te downloaden wat ook een groot aantel problemen op kan lossen (heb dr zelf ervaring mee) (te vinden op www.viaarena.com) misschien dat je eerst dit kunt proberen te doen en dit kan er zelfs voor zorgen dat al je problemen verholpen worden checklist voor installatie van de hardware (Mits je onderdelen hebt): Videokaart Geluidskaart Modem Muis Moederbord (drivers voor de Chipset) evt: Toetsenbord Printer Scanner Hiervoor kan je naar de site van de fabrikant toe gaan en de drivers van het bijbehorende product zoeken. Soms wordt er om een serienummer gevraagd, maar deze staan dan op het product zelf. Ik hoop dat je zo een stuk verder komt
|
![]() |
|
|