Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik MOET het even kwijt, is offtopic, maar ABrules WAUW wat een mooie avatar... Kenshin... lalalala
![]() Ontopic: Is jammer dat er niet wat uitleg meer komt. Waarom zou je van zoiets afwillen? De momenten dat ik het heb (en dan moet ik vooral geen kater hebben zoals nu wel het geval is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
precies bij munt gooien gok ik wel 50% goed! wonderbaarlijk! en bij dobbelsteen gooien gooi ik 2 op de 12 keer een 6! ongelofelijk! en bij ons op school heeft 1 op de 3 leerlingen 2 anderen om zich heen! doe ff normaal, volgens mij overdirjf je het nogal als je achter zulk stom toeval meteen magie gaat zoeken,
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij van tevoren weet dat die persoon naar een begrafenis is geweest weet je gewoon dat die zicg kut gaat voelen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Amazing! Ik heb het tegenovergestelde!! Ik gok altijd fout, bijna altijd! ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een roos, goed idee? CheeseHead | 1 | 10-02-2016 11:38 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
ARTistiek |
Hji is lang, maar zeg es wat je ervan vind? Gleipnur | 14 | 19-01-2002 12:10 |