Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 22:09
BBEM
BBEM is offline
ik stapte vorige week donderdag in de trein en het stonk er net alsof er iets in de brand stond. Ik even raampje opendoen en boven op het dak van de trein kijken... fuck er komt allemaal rook uit, dus ik kijk nog eens goed en daar stond dus echt wat in de fik dus ik loop naar de conducteur en zeg 'je trein staat in de fik'
en toen trad het hele circus in werking....
dat is zo ongeveer wel het extreemste dat ik meegemaakt hebt met de trein en jullie ??
Oud 13-05-2003, 22:10
Verwijderd
lijkt me wel grappig.. nee nooit iets meegemaakt en ga regelmatig met de trein naar amsterdam...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 22:12
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
uhm, hij stond een keer ineens stil ergens in the middle of nowhere en het was heel donker en toen gingen we uit het raam schreeuwen. dat was wel cool
Oud 13-05-2003, 22:15
akumabito
akumabito is offline
De relletjes rond het Centraal Station in Amsterdam vorig jaar met Koninginnedag waren wel gaaf. Ok, ok.. niet echt IN de trein, maar toch...
Oud 13-05-2003, 22:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vertragingen, wisselstoringen, stakingen, seinstoringen, lastige mensen in de trein... verder niet echt iets extreems meegemaakt.
Oud 13-05-2003, 22:20
Verwijderd
De deuren gingen een keer niet open, dat was wel vaag.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 00:18
kastdeur
kastdeur is offline
euhm niet echt eigenlijk. ja af en toe heb je er zo`n verknipte conducteur tussen zitten...(die zijn zóóóóó lollig, maar niet heus) maar verder, neuh ...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 06:51
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-05-2003 @ 23:18:
Vertragingen, wisselstoringen, stakingen, seinstoringen, lastige mensen in de trein... verder niet echt iets extreems meegemaakt.
Dat is ondertussen dagelijkse kost.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 07:34
Qamra
Qamra is offline
Kheb eens in een trein gezeten die 10 minuten op de Thalys stond te wachten.. En de Thalys wachtte op ons...

*zucht*

En verder uiterst grappige conducteurs

c: "je kaart klopt niet!"
ik: " "

*houdt kaart aan zijn oor*

c: "ik hoor niets kloppen"
Oud 14-05-2003, 07:51
gizmo
gizmo is offline
Niet echt iets extreems, just usual zoals vertragingen, dat er opeens bussen in wordeng gezet..

*Afgelopen jaar toen we naar lowlands gingen waren een paar van ons te laat om een kaartje te kopen. In de trein kwam er een nukkige conducteur die een kaartje uitschreef voor maar € 4.86 ofzo iets. Wij vonden het echt onwijs goedkoop aangezien we van venray naar ´t harde moesten. Andere conducteurs op een later tijdstip glimlachten alleen toen ze ons kaartje knipten ofzo.. altijd handig zo goedkoop treinen tuurlijk
Oud 14-05-2003, 08:38
the tourist
the tourist is offline
Hm niet echt eigenlijk.

Wel vage conducteurs enzo, maar niet echt iets bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 08:54
checko
checko is offline
een keer een groep negers die net als ik in zo'n tussenruimte zaten (waar je de trein in en uitgaat)..
een van die gasten had zo'n sleutel meegenomen en draaide zo'n kastje aan de muur open, waar zo'n microfoon inzat waarmee de conducteur altijd het volgende station mee aankondigt...

het vervolg zal ik niet neer zetten, maar ik kan je wel zeggen:
er ging een wereld voor me open en me woordenschat is flink uitgebreid.....
alleen durf ik ze niet zo vaak te zeggen in het openbaar....eigenlijk nooit...denk dat het woord 'kanker nichten' nog het meest beschaafde was wat er uit kwam...

PHP-code:
waarom hebben mensen altijd vooroordelen over bepaalde mensen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:35
3rd Rock
3rd Rock is offline
komische anekdotes uit de trein lezen?
www.omroephumor.nl
daar staan leuke omroepberichten en dergelijke. best vermakelijk
Oud 14-05-2003, 12:38
Verwijderd
Mja, ben een keer over iets heen gereden, stonden we stil, ging de machinist met een conducteur terug lopen om te kijken wat er was. Hadden een paar rotjochies een flink stuk hout op 't spoor gelegd.

En een keertje ging er wat mis met de wissel, we reden dus op het verkeerde spoor het station binnen en moesten weer terug omdat we anders op de baan van een andere trein zaten ofzo. Dus reed de trein weer terug tot aan de wissel... en toen reden we het station weer in, op een anders spoor... en toen... bleek dat we de eerste keer toch goed zaten Konden we wéér terug... Echt onbenullig...

Enn... ik heb ook een keer heel lang (zeker een uur) stilgestaan op een brug boven de Ijsel. Dat was ook gezellig...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:47
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 14-05-2003 @ 08:34:

Bwehehehe
Oud 14-05-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 14-05-2003 @ 08:34:
Kheb eens in een trein gezeten die 10 minuten op de Thalys stond te wachten.. En de Thalys wachtte op ons...

*zucht*

Mja, flauw he? Bij mij ging hij m'n voordeelurenkaart een keer uitgebreid bekijken;'Goh, ben je naar de kapper geweest? En je hebt ook een nieuwe bril he? Wat leuk, wat leuk... Och ja, dat kettinkje heb je nu ook om... en je ogen zijn nog steeds hetzelfde... Tjongejonge, jah jah....'
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 14-05-2003 @ 13:47:
Bwehehehe
Ik dacht echt dat ik een hartstilstand kreeg hoor

Vandaag in de tram; "Biertjuuuuuuuuuh! Oftewel Bierkadeeeee!"

Oud 14-05-2003, 13:22
Qimm
Qimm is offline
'Mijn' trein reed een keer niet om dat de bovenleiding stuk was... maar wij hebben een DIESEL trein!

Go figure!
Oud 14-05-2003, 13:33
LadyBoss
LadyBoss is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 14-05-2003 @ 13:35:
komische anekdotes uit de trein lezen?
www.omroephumor.nl
daar staan leuke omroepberichten en dergelijke. best vermakelijk
Klopt, lach in een deuk alleen al die 15 minuten dat ik er was!!
Oud 14-05-2003, 17:11
Yolcu
Yolcu is offline
Eén keer zat ik in een trein met op hol geslagen deuren, terwijl de trein nog stilstond gingen die deuren steeds open en dicht, terwijl er niemand op de knopjes drukte.

En één keer zat ik in een trein waarvan de lichten steeds uit en aan gingen, was best spooky.

Verder de standaard dingen: conducteurs die verkeerd omroepen, vertragingen, seinstoringen, stakingen.. the usual.
Oud 14-05-2003, 17:40
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Irritante lui die het nodig vonden een rijdende trein in de hens te zetten, een hele coupe uitgebrand. Gelukkig zat ik niet in de trein, maar ik zag hem wel voorbij komen.

Op een drukke dag in de spits eerst verkondigen dat alleen het voorste deel van de trein weg kan. Net als iedereen voorin staat, melden dat de hele trein toch gaat, stapt de helft van de mensen uit, staan ze allemaal buiten, deuren dicht en gaat de trein er alsnog vandoor en laat dus de helft van de passagiers buitenstaan.

Een vervelende kerel die geen kaartje had en een grote bek gaf, toen hebben ze hem maar even in een weiland gedumpt, 15 kilometer van de bewoonde wereld, hele mooie actie was dat.

Dat de trein vergeet te stoppen op het station waar jij er uit moet.

ik kan denk ik nog wel ff doorgaan
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:58
Verwijderd
Oww, ja, er stapte ook een keer een smerige dronken vent in, z'n broek hing al bijna op z'n knieën en hij ging slapen op zo'n bankje in de trein. Na een tijdje keek ik weer en zag ik dat hij in z'n broek had liggen zeiken en dat hij een beetje enge kotsneigingen had.. Ugh, echt smerig... Er liep iets over z'n kin en hij likte het gewoon weer op, bah bah bah.
Gelukkig is hij er toen uitgezet en opgepakt door de spoorwegpolitie

Ook een keer een vent die zichzelf aftrok, en een vrouw die duidelijk ook iets aan het doen was... en een keer een vent die weer dronken was, in zichzelf aan het praten, smerig hoesten en kokhalzen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
omroephumor.nl is
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:22
Miracle
Miracle is offline
Laatst hadden we een geweldige conducteur die allerlei vluchtnummer + tijden op moest noemen. Want we hadden een uur vertraging nou ja bla bla. Het ging over 5 vluchten. internationale trein dus alles in 3 talen opnoemen en dan alles ook elke keer twee keer herhalen. Dat alles heeft ze 2 keer opgelezen
Uiteindelijk heeft ze dus 60 vluchtnummers opgelezen. En we hadden medelijden met haar (tis ook niet makkelijk acher elkaar 3 verschillende talen te moeten praten)
Oud 14-05-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
akumabito schreef op 13-05-2003 @ 23:15:
De relletjes rond het Centraal Station in Amsterdam vorig jaar met Koninginnedag waren wel gaaf. Ok, ok.. niet echt IN de trein, maar toch...
Same here, ik heb de laatste 500 meter naar het station moeten lopen . En mijn zusje werd bij het instappen in de trein voor de terugweg teruggetrokken door een paar dronken idioten Dus toen hebben m'n vader en ik haar ff de trein in getrokken .
Maar dan in 2001
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 21:30
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
heb wel eens een stukje moeten lopen omdat de trein kapot was
maar verder niks
Oud 14-05-2003, 22:24
Verwijderd
Niemand iets lolligs meegemaakt op de lijn Hoorn-Enkhuizen?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:28
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-05-2003 @ 23:24:
Niemand iets lolligs meegemaakt op de lijn Hoorn-Enkhuizen?

ik werd vandaag ervan beschuldig omdat ik daar ook weleens reis
Oud 15-05-2003, 09:10
tijnnl
tijnnl is offline
tijdje geleden was de trein zow lang om een of andere vage reden dattie niet op et station hier in rotteerdam alexander paste en 2 keer moest stoppen om iedereen uit te laten stappen, was ook wel appart
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:15
Upke
Upke is offline
Ik ben nog nooit met de trein geweest, laat staan dat ik het ooit heb aangeraakt. Is dat ook extreem?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 11:01
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik zat in zo'n tussenstukje waar ook de gehandicaptenwc was. net toen de conducteur kwam controleren stapt daar een of andere zwerver uit, knetterstoned, met een flinke wiet-wolk achter zich aan (ik werd al misselijk van die lucht) zegt die conducteur alleen maar 'meneer dit is niet-roken'
Oud 15-05-2003, 11:07
Evito
Evito is offline
Och vaak genoeg. Een keer stond ie zomaar stil en vielen de lichten uit omdat er opeens geen stroom meer was. Vlak daarvoor was er een vent opgestaan en gaan lopen. Iedereen dacht dat ie een terrorist was ofzo. Haha. Toen kwam ie weer terug: Ik wilde mijn broer gaan zoeken maar dat lijkt me toch niet zo'n goed idee nu.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 11:14
Evito
Evito is offline
Citaat:
terror koe schreef op 15-05-2003 @ 12:11:
Ik stapte laatst nietsvermoedend de trein in... word ik gecontroleerd door m'n vader
Hahaha. Hoelang had je em niet gezien?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 13:12
BBEM
BBEM is offline
wat ik ook vet vaak zie is dat de deuren van het hok van de machinist gewoon open staan als ie aan komt rijden, er komt een keer dat ik daar even instap
Oud 15-05-2003, 15:35
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik maalk nooit wat leusk mee in de trein,
maar ga zelf wel meestal paaldansen in de trein
Tenminste als ik erg vrolijk ben..
Oud 15-05-2003, 15:39
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
op MAsterdam CS was ik een keer in de trein gestapt toen alleen op spoor 14b (waar ik stond) de stroom uitviel en toen konden om 1 of andere vage reden ook de deuren niet op de nood-stand zeg maar (ja lekker uitgelegd ) open en toen heb ik dus 30 min vastgezeten
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 13-05-2003 @ 23:20:
De deuren gingen een keer niet open, dat was wel vaag.
Heb ik ook vaak genoeg, gister nog
Oud 15-05-2003, 16:15
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 15-05-2003 @ 16:39:
op MAsterdam CS was ik een keer in de trein gestapt toen alleen op spoor 14b (waar ik stond) de stroom uitviel en toen konden om 1 of andere vage reden ook de deuren niet op de nood-stand zeg maar (ja lekker uitgelegd ) open en toen heb ik dus 30 min vastgezeten
daar heb je toch voor die noodknoppen voor???
Oud 15-05-2003, 19:19
SuperS
SuperS is offline
'k zat in trein nog op in 't station middelburg en trein vertrok maar niet, inneens omroep van machinist: ja, de conducteur is in elkaar geslagen en ik ga niet meer rijden voordat de politie er is en die is onderweg

10 min. later:
omroep van machinist: ja, de conducteur is door 5 jongens in elkaar geslagen en de politie is erbij, er komt nog een ambulance en deze trein rijdt niet meer verder.

wij met z'n alle in een al veel te volle stoptrein, toen in roosendaal overgestapt op sneltrein naar breda, in breda op intercity naar eindhoven gestapt deze had 5 min. vertraging, mis ik in eindhoven de intercity naar maastricht.

alles bij elkaar 1.5 uur vertraging, en 'k was om 12 uur 'savonds eindelijk in maastricht
Oud 15-05-2003, 19:26
SuperS
SuperS is offline
owja, ook nog eens met iemand anders z'n ns-pas gereist

stond foto op van die jongen toen hij 4 was ofzo dus ik de kaart van hem geleend en daarmee op trein begon er bij de eerste controle nadat ik 5 minuten in de trein zet 'n conducteur lastig te doen dus ik *slik* maar toen moest de trein stoppen (stoptrein) dus moestie snel verder en vond hij 't maar goed

toen had 'k maar op 't volgende station waar 'k moest overstappen een gewoon kaartje gekocht
Oud 15-05-2003, 19:29
Thomas
Thomas is offline
Vanmorgen..

Trein had 25 minuten vertraging dus ik was al te laat bij mijn college, maargoed. We vertrekken vanaf Tilburg Centraal en tussen Gilze-Rijen en Tilburg-West stopt die trein ineens. Er stond schijnbaar een defecte trein voor ons. Uiteindelijk hebben we daar 30 minuten staan wachten.

Conclusie; ik heb mijn college en een deel van een vergadering gemist door een stomiteit van de NS. Alweer.

Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:33
SuperS
SuperS is offline
er lopen laatste tijd wel veel conducteurs rond op die treins, gewoon tussen de 3 of 5, vroeger waren dat er maar 2
Oud 15-05-2003, 20:27
PV
PV is offline
vanmiddag zat dr een wijf dr kind borstvoeding te geven in de trein.. vond k nou niet echt.. noodzakelijk :/

verder.. stilstaan zonder duidelijke reden, sein/wisselstoringen etc.. omleidingen door zelfmoordpogingen enzo
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:34
Dminor
Dminor is offline
Ik ga zo goed als nooit met de trein, en er is nog nooit iets spectaculairs gebeurd.
Oud 15-05-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 15-05-2003 @ 21:27:
vanmiddag zat dr een wijf dr kind borstvoeding te geven in de trein.. vond k nou niet echt.. noodzakelijk :/
Mja, als die moeder dat kind levend wil houden is dat best noodzakelijk hoor... En wat, heb je nog nooit een borst gezien?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 15-05-2003 @ 20:29:
Vanmorgen..

Trein had 25 minuten vertraging dus ik was al te laat bij mijn college, maargoed. We vertrekken vanaf Tilburg Centraal en tussen Gilze-Rijen en Tilburg-West stopt die trein ineens. Er stond schijnbaar een defecte trein voor ons. Uiteindelijk hebben we daar 30 minuten staan wachten.

Conclusie; ik heb mijn college en een deel van een vergadering gemist door een stomiteit van de NS. Alweer.

Ten eerste. 'Tilburg Centraal' bestaat niet. Het heet gewoon station Tilburg.

Ten tweede. Als jij met de auto naar college rijdt en er gebeurt een ongeluk, geef jij dan ook de Nederlandse overheid, die de wegen bouwt en de rijbewijzen verstrekt, de schuld? Of de fabrikant van jouw auto?

Ik kan best begrijpen dat het frustrerend is dat de trein stilstaat voor niets. Als er echter een defecte trein op de rails staat dan is dat gewoon domme pech, net als een stroomstoring. Dus niet meteen gaan gillen dat de NS zo stom is, want met een auto kun je net zo goed een ongeluk krijgen of in de file komen te staan.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 21:48:

Ten tweede. Als jij met de auto naar college rijdt en er gebeurt een ongeluk, geef jij dan ook de Nederlandse overheid, die de wegen bouwt en de rijbewijzen verstrekt, de schuld? Of de fabrikant van jouw auto?

Ik kan best begrijpen dat het frustrerend is dat de trein stilstaat voor niets. Als er echter een defecte trein op de rails staat dan is dat gewoon domme pech, net als een stroomstoring. Dus niet meteen gaan gillen dat de NS zo stom is, want met een auto kun je net zo goed een ongeluk krijgen of in de file komen te staan.
Eindelijk iemand die het met me eens is
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:51
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
BBEM schreef op 15-05-2003 @ 17:15:
daar heb je toch voor die noodknoppen voor???
jah, dat werkte niet in dat treinstel om 1 of andere vage reden
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:41
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 21:48:

veel van de problemen van de NS zijn echt te danken aan achterstallig onderhoud, je onderhoud je auto toch wel goed
Oud 15-05-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-05-2003 @ 16:39:
Heb ik ook vaak genoeg, gister nog
Bij mij was t doen heel vaag, gingen de deuren open en dicht, open en dicht, open en dicht enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten