Advertentie | |
|
![]() |
|
komische anekdotes uit de trein lezen?
www.omroephumor.nl daar staan leuke omroepberichten en dergelijke. best vermakelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag in de tram; "Biertjuuuuuuuuuh! Oftewel Bierkadeeeee!" ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Eén keer zat ik in een trein met op hol geslagen deuren, terwijl de trein nog stilstond gingen die deuren steeds open en dicht, terwijl er niemand op de knopjes drukte.
En één keer zat ik in een trein waarvan de lichten steeds uit en aan gingen, was best spooky. Verder de standaard dingen: conducteurs die verkeerd omroepen, vertragingen, seinstoringen, stakingen.. the usual.
|
Irritante lui die het nodig vonden een rijdende trein in de hens te zetten, een hele coupe uitgebrand. Gelukkig zat ik niet in de trein, maar ik zag hem wel voorbij komen.
Op een drukke dag in de spits eerst verkondigen dat alleen het voorste deel van de trein weg kan. Net als iedereen voorin staat, melden dat de hele trein toch gaat, stapt de helft van de mensen uit, staan ze allemaal buiten, deuren dicht en gaat de trein er alsnog vandoor en laat dus de helft van de passagiers buitenstaan. Een vervelende kerel die geen kaartje had en een grote bek gaf, toen hebben ze hem maar even in een weiland gedumpt, 15 kilometer van de bewoonde wereld, hele mooie actie was dat. Dat de trein vergeet te stoppen op het station waar jij er uit moet. ik kan denk ik nog wel ff doorgaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oww, ja, er stapte ook een keer een smerige dronken vent in, z'n broek hing al bijna op z'n knieën en hij ging slapen op zo'n bankje in de trein. Na een tijdje keek ik weer en zag ik dat hij in z'n broek had liggen zeiken en dat hij een beetje enge kotsneigingen had.. Ugh, echt smerig... Er liep iets over z'n kin en hij likte het gewoon weer op, bah bah bah.
Gelukkig is hij er toen uitgezet en opgepakt door de spoorwegpolitie ![]() Ook een keer een vent die zichzelf aftrok, en een vrouw die duidelijk ook iets aan het doen was... en een keer een vent die weer dronken was, in zichzelf aan het praten, smerig hoesten en kokhalzen ![]() |
![]() |
|
Laatst hadden we een geweldige conducteur die allerlei vluchtnummer + tijden op moest noemen. Want we hadden een uur vertraging nou ja bla bla. Het ging over 5 vluchten. internationale trein dus alles in 3 talen opnoemen en dan alles ook elke keer twee keer herhalen. Dat alles heeft ze 2 keer opgelezen
Uiteindelijk heeft ze dus 60 vluchtnummers opgelezen. En we hadden medelijden met haar (tis ook niet makkelijk acher elkaar 3 verschillende talen te moeten praten)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar dan in 2001 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik zat in zo'n tussenstukje waar ook de gehandicaptenwc was. net toen de conducteur kwam controleren stapt daar een of andere zwerver uit, knetterstoned, met een flinke wiet-wolk achter zich aan (ik werd al misselijk van die lucht) zegt die conducteur alleen maar 'meneer dit is niet-roken'
|
Och vaak genoeg. Een keer stond ie zomaar stil en vielen de lichten uit omdat er opeens geen stroom meer was. Vlak daarvoor was er een vent opgestaan en gaan lopen. Iedereen dacht dat ie een terrorist was ofzo. Haha. Toen kwam ie weer terug: Ik wilde mijn broer gaan zoeken maar dat lijkt me toch niet zo'n goed idee nu.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
'k zat in trein nog op in 't station middelburg en trein vertrok maar niet, inneens omroep van machinist: ja, de conducteur is in elkaar geslagen en ik ga niet meer rijden voordat de politie er is en die is onderweg
10 min. later: omroep van machinist: ja, de conducteur is door 5 jongens in elkaar geslagen en de politie is erbij, er komt nog een ambulance en deze trein rijdt niet meer verder. wij met z'n alle in een al veel te volle stoptrein, toen in roosendaal overgestapt op sneltrein naar breda, in breda op intercity naar eindhoven gestapt deze had 5 min. vertraging, mis ik in eindhoven de intercity naar maastricht. alles bij elkaar 1.5 uur vertraging, en 'k was om 12 uur 'savonds eindelijk in maastricht
|
![]() |
owja, ook nog eens met iemand anders z'n ns-pas gereist
![]() stond foto op van die jongen toen hij 4 was ofzo dus ik de kaart van hem geleend en daarmee op trein begon er bij de eerste controle nadat ik 5 minuten in de trein zet 'n conducteur lastig te doen dus ik *slik* maar toen moest de trein stoppen (stoptrein) dus moestie snel verder en vond hij 't maar goed toen had 'k maar op 't volgende station waar 'k moest overstappen een gewoon kaartje gekocht
|
![]() |
Vanmorgen..
![]() Trein had 25 minuten vertraging dus ik was al te laat bij mijn college, maargoed. We vertrekken vanaf Tilburg Centraal en tussen Gilze-Rijen en Tilburg-West stopt die trein ineens. Er stond schijnbaar een defecte trein voor ons. Uiteindelijk hebben we daar 30 minuten staan wachten. Conclusie; ik heb mijn college en een deel van een vergadering gemist door een stomiteit van de NS. Alweer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede. Als jij met de auto naar college rijdt en er gebeurt een ongeluk, geef jij dan ook de Nederlandse overheid, die de wegen bouwt en de rijbewijzen verstrekt, de schuld? Of de fabrikant van jouw auto? Ik kan best begrijpen dat het frustrerend is dat de trein stilstaat voor niets. Als er echter een defecte trein op de rails staat dan is dat gewoon domme pech, net als een stroomstoring. Dus niet meteen gaan gillen dat de NS zo stom is, want met een auto kun je net zo goed een ongeluk krijgen of in de file komen te staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
veel van de problemen van de NS zijn echt te danken aan achterstallig onderhoud, je onderhoud je auto toch wel goed
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een collega nouckster | 20 | 15-12-2011 13:33 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Liefde & Relatie |
over maar ook weer niet... Izietje | 6 | 28-09-2007 09:15 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
De Kantine |
wat te doen in een gekke bui Ninnoc | 27 | 22-12-2003 11:14 |