Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 14:58
Verwijderd
Als je je registreert komt er zo'n asociaal giggantische lijst te staan ( http://forum.scholieren.com/register.php ).
Het is niet bepaald leuk om zoiets door te lezen, en echt nut heeft het nou ook weer neit allemaal (vooral die opties).

Is het niet beter om het te beperken tot het profiel en er bij te zetten dat als je je opties wilt wijzigen dat je dan kunt inloggen en dat je dat dan bij "mijn profiel" moet doen.

Want die lijst is echt aso
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2003, 21:34
Roos
Roos is offline
Zeg, je moet er wat voor over hebben om hier lid te worden
Oud 16-05-2003, 11:37
MazeMouse
MazeMouse is offline
Zullen we ze daar bij hotmail en al die anderen dingen ook even lief aankijken of ze het simpeler willen maken?
Ik bedoel, als je een hotmail adres aan kunt maken dan kun je ook hier registreren (ik vond dit eerlijk gezegd makkelijker )
Oud 16-05-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 16-05-2003 @ 12:37:
Zullen we ze daar bij hotmail en al die anderen dingen ook even lief aankijken of ze het simpeler willen maken?
Ik bedoel, als je een hotmail adres aan kunt maken dan kun je ook hier registreren (ik vond dit eerlijk gezegd makkelijker )

Wat heeft dit met hotmail te maken
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:04
Marcade
Marcade is offline
Ik vind dat het juist moeilijker gemaakt mag worden om te registreren; Hoe irritanter, hoe beter. sinds ik zoiezo al tegen het feit ben dat iedereen hier simpelweg gewoon meerdere nicknames gebruikt voor de lol. Daarnaast, volgens mij, 60% van de huidig geregistreerde leden in de DB zijn ws. inactief; die hadden zo iets van .. 'ff snel registreren en dan wegwezuh'. .. is ook nie prettig voor de DB.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:47
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
McLaren schreef op 16-05-2003 @ 13:27:

Wat heeft dit met hotmail te maken
Dat dit in vergelijking nog makkelijk registreren is
(vaak maken mensen zelfs nog eerst een hotmail adres aan speciaal om hier te kunnen registreren)
ALs je een hotmail adres kunt registreren moet registreren voor s.com absoluut geen probleem meer mogen geven.
Reageren

Regels voor berichten