Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 11:03
miss Misty
miss Misty is offline
Dat is me altijd goed afgegaan op de mavo, maar nu bij het havo examen loop het een beetje mis. Morgen heb ik biologie...Ik sta er gemiddeld een 7 voor dus het moet wel lukken, maar van de zenuwen kan ik niet eens beginnen met leren. Dan lees ik wel, maar dringt niks tot me door. Wie heeft hier nog meer last van?

liefs Misty
Oud 15-05-2003, 11:03
Roos
Roos is offline
Nou nee ik niet. Dat doe ik alleen voor NEderlands en Engels, maar dat zijn geen leervakken. Beetje dom opzich om zo laat te beginnen.
Oud 15-05-2003, 11:15
Verwijderd
Poeh ik zou het ook niet kunnen zo laat beginnen met leren

Maar ja ik zou de zenuwen toch maar aan de kant zetten en nu gaan leren!

Suc6 ermee!
Oud 15-05-2003, 11:28
Basia
Basia is offline
ik moet toegeven dat ik iemand ben die alles op t laatste moment doe..
maar ben deze week toch al echt wel hard aan het leren anders red ik het eenvoudigweg niet
Oud 15-05-2003, 11:31
rock gek
rock gek is offline
wat ben je tocho ok een enorme sukkel 1 dag vantevoren beginnen met leren

en waarom ben je zenuwachtig bio. kan je toch kei goed dusse komt wel goed hoor morgen ochtend gewoon een dubbele wiskey drinken en dan ben je ook niet meer zo zenuwachtig

veel succes ermee hé

heeft paul trouwens ook examen morgen?
Oud 15-05-2003, 11:31
hajo
hajo is offline
op het mavo was het bij mij inderdaad ook een eitje, en dat heeft er bij de havo voor gezorgd dat ik helemaal geen boek meer open had gedaan (mijn motto: 6 jaar voorbereiding, dan mag ik toch aannemen dat ik het wel kan?!) Maar nu op het vwo vreet ik mijn boeken zowat op, de stof is gewoon zo intresant, voordeel is wel dat ik alles ook meteen onthoud als ik het lees. Ik vind het alleen een beetje jammer dat ik pas eergister begonnen ben, want ik had graag meet tijd gehad om me te verdiepen in kunstgeschiedenis, maar helaas...

opzich kan het niet zo heel veel kwaad hoor om een dag van tevoren te beginnen, je hebt alleen een probleem als je twee leervakken op 1 dag wilt gaan leren.
Oud 15-05-2003, 11:33
Verwijderd
Bij mij werkte dat op de Havo wel, dit jaar (VWO) doe ik dat maar niet
Oud 15-05-2003, 11:43
Ketjing
Ketjing is offline
Normaal leer ik ook pas 1 dag van te voren, maar met examen durf ik die gok niet te nemen dus ben ik al begonnen.
Oud 15-05-2003, 11:49
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-05-2003 @ 12:43:
Normaal leer ik ook pas 1 dag van te voren, maar met examen durf ik die gok niet te nemen dus ben ik al begonnen.
same here... hoewel ik ook pas deze week echt zoon beetje begonnen ben met leren
Oud 15-05-2003, 11:56
Toeval...
Toeval... is offline
1 dag van te voren beginnen werkt voor mij gewoon het best, en daarbij kan ik mezelf ook niet motiveren iets te gaan doen als er geen enorme druk op staat.

Maar dit werkt voor iedereen natuurlijk anders
Oud 15-05-2003, 12:00
Verwijderd
Ik ga het risico niet nemen. Ookal hoef ik helemaal geen hoge punten te halen om te slagen, ik ga niet het risico nemen om dalijk alsnog op een paar tienden te zakken. Dan krijg ik gruwelijke spijt dat ik niet 2 weken van mijn vrije tijd opgeofferd heb om ik 1 x mijn VWO diploma op zak te hebben.
Oud 15-05-2003, 12:02
Ketjing
Ketjing is offline
Ik merk nu wel dat ik minder gemotiveerd ben. Als ik 1 dag van te voren begin weet ik dat het moet. Nu heb ik zoiets van, ach duurt nog een paar dagen.
Oud 16-05-2003, 21:49
miss Misty
miss Misty is offline
Ik heb tussen de 7.4 en 7.9 voor mijn biologie examen gehaald!!
Ik ben zo opgelucht. Weten jullie al een paar punten?
Oud 16-05-2003, 22:02
miekmuis
miekmuis is offline
1 Dag van te voren leren?

Bekend verschijnsel
Oud 17-05-2003, 13:39
Drez
Drez is offline
ik lees alles wel al dagen/weken van tevoren maar echt leren kán ik zo vroeg niet hoor... dat blijft pas hangen de dag voor het examen *erg heh*

Regels voor berichten