![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Latijn [/Correctie] Ik denk dat het belangrijk is het woord apart hier te verklaren! Hieruit blijkt weer dat het niet iets negatiefs is, per definitie. |
![]() |
|
![]() |
ik ben 19 en ook pas ontmaagd. Ik heb nu 5 maanden een vriend en bij hem had ik pas het gevoel dat ik er klaar voor was en dat ik het echt wou. Dus als jij raar bent ben ik het ook want ik heb ook tot mijn 19e gewacht.
(Ik ben met hem trouwens wel al na een maand naar bed geweest dat was dan wel weer vlug maar hij gaf me zo'n goed gevoel!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en verder, 18 zijn en nog maagd zijn is helemaal niet raar. er zijn nog een heleboel mensen die ouder zijn dan jou en ook nog maagd zijn. geen zorgen maken dus... |
![]() |
|
Verwijderd
|
so what.
ik ben ook 18 en ben nog niet verder gegaan dan tong-tong contact, mijn eerste en laatste relatie duurde precies 2 weken, waarna ze te horen kreeg dat ze ging verhuizen naar zeeland en we besloten er een punt achter te zetten... jaha... nederland is een klein land *knikt op een niet geloofwaardige manier* kutreistijden ![]() |
![]() |
|
Ik ben een jongen van 16, en heb het twee maanden terug voor het eerst met mijn 15-jarige vriendin gedaan.
Een vriend van mij is 19 en heeft al een half jaar een vriendin (zij is 17, bijna 18) en zij zijn nog niet met elkaar naar bed geweest. Om maar even te illustreren dat het bij iedereen verschillend is! En er is nix raars aan, je moet gewoon wachten met sex tot je zeker weet dat je er klaar voor bent. Grtz, F |
![]() |
|
![]() |
soms zou ik willen dat ik zo lang gewacht had.
Ik bedoel, ik heb best wel eens spijt van de keuzes die ik in het verleden heb gemaakt. Volgens mij zijn er ook nog wel meer mensen die geen maagd meer zijn, maar daar eigenlijk spijt van hebben. Ik was 17 toen ik ontmaagd werd en nu 3 jaar later, zou ik heel andere keuzes gemaakt hebben en me ook niet zo snel om laten lullen. Het maakt niks uit of je maagd bent of niet. Het gaat erom dat je gelukkig bent. Zo te lezen ben je dat niet, maar ik kan je vertellen dat je echt niet gelukkiger zal zijn als je morgen ontmaagd werd ofzo. Want zodra dat niet met iemand gebeurt waar je echt van houdt en die ook echt van jou houdt, slaat het nergens op en had het net zo goed niet hoeven gebeuren. Dus vergeet nou maar het idee dat iedereen om je heen al ontmaagd is, want dat is vast niet zo. Er zijn behoorlijk wat mensen die er nog over liegen ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn er mensen die daarover liegen? Op een forum? Hoe triest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Das knap ![]() ![]() ![]() Grtz, F PS Wat ik zei (over dat ik op m'n 16e en mijn vriendin op d'r 14e wij het met elkaar gedaan hebben) was niet bedoeld om iemand op te naaien, maar gewoon om te laten zien dat sommige mensen gewoon 'sneller' zijn dan anderen. Grtz, F |
![]() |
|
![]() |
kwas ook pas 18 toen ik voor t eerst een relatie kreeg zelfs dat ik voor t eerst met iemand ging, toen talloze kut relaties met veel verscillende meisjes waren ook relaties met geen inhoud,en nu heb ik al bijna een jaar met t zelfde meisje, en t bevalt me sehr gut
|
![]() |
Wel , wel, ik ben 17 jaar en ook nog maagd , so....
Ik heb een vriendin gehad en ze wou al direct na 2 weken HET doen met mij ... en zo is de relatie verder gegaan maar we hebben het nooit kunnen doen omdat we bijna elkaar nooit " privé " zagen , en na 1 maand heeft ze het uitgemaakt. ( We waren al een 6tal maanden ervoor beste vrienden) Nu hoor ik er niets meer van...
Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 17:47. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Seksualiteit |
wat zou jij doen? moment4life | 55 | 20-03-2011 15:48 | |
Liefde & Relatie |