Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 21:41
AstroNix
AstroNix is offline
Pff, lijkt wel of iedereen hiero is ontmaagd, ik ben 18 en heb dit jaar voor het eerst EEN relatie gehad van 3 maanden (wat sinds vorige maand weer uit is bah).. en niet verder dan een tongzoen ofzo. Ben ik nou zo a-part?

[Dit bericht is aangepast door AstroNix (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 21:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
nee, ik doe het je niet na
Oud 02-04-2002, 21:51
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Apart is een samenvoeging van twee woorden uit het Latijn (a, part) en betekent letterlijk een afgezonderd of anti-deel. Jij hoort dus bij een deel dat niet zo is als de rest van de delen.
Dit klopt volledig. Ja jij bent apart. Is daar verder nog iets over te zeggen? Nee. Het is totaal niet van belang. Je kunt er zelfs trots op zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Apart is een samenvoeging van twee woorden uit het Latijn (a, part) en betekent letterlijk een afgezonderd of anti-deel. Jij hoort dus bij een deel dat niet zo is als de rest van de delen.
Dit klopt volledig. Ja jij bent apart. Is daar verder nog iets over te zeggen? Nee. Het is totaal niet van belang. Je kunt er zelfs trots op zijn.
Dat Latijns mag je voortaan thuis laten, maar verder... Idd... Eigenlijk kan je er best wel trots op zijn!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 21:59
AstroNix
AstroNix is offline
yes ik ben zo trots op mezelf (Kots)
Oud 02-04-2002, 22:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
schijt aan leeftijd

rijmt nog ook.
Oud 02-04-2002, 22:42
sonniveen
sonniveen is offline
doet er toch niet toe hoe oud je bent of wanneer je al ontmaagd bent..
geniet van je leven, ookal is dat met een tongzoen, zelf ben ik nog zover niet geraakt
Oud 03-04-2002, 09:08
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
AstroNix schreef:
Pff, lijkt wel of iedereen hiero is ontmaagd, ik ben 18 en heb dit jaar voor het eerst EEN relatie gehad van 3 maanden (wat sinds vorige maand weer uit is bah).. en niet verder dan een tongzoen ofzo. Ben ik nou zo a-part?.]
om te beginnen zou ik de helft van alle stoere verhalen hier met een korreltje zout nemen. ik denk dat een heleboel mensen van 18 of ouder die zeggen al ontmaagd te zijn daarover liegen. misschien om dezelfde reden dat jij vind dat je apart bent, want blijkbaar is het raar dat je 'het' nog niet gedaan hebt op je 18e? ik persoonlijk zou niet weten waarom dat raar is, net zoals ik het niet raar vind als je al op je 14e sex hebt als je daar aan toe bent. daar reageren veel mensen hier ook nogal heftig op.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 09:49
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Dat Latijns mag je voortaan thuis laten, maar verder... Idd... Eigenlijk kan je er best wel trots op zijn!
[Correctie]
Latijn
[/Correctie]

Ik denk dat het belangrijk is het woord apart hier te verklaren! Hieruit blijkt weer dat het niet iets negatiefs is, per definitie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 11:47
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
AstroNix schreef:
Pff, lijkt wel of iedereen hiero is ontmaagd,
Ik denk dat dat wel meevalt!

Oud 03-04-2002, 12:12
sunna
sunna is offline
abnormaal nou ook weer nie..
maar na 3 maanden alleen nogmaar gezoent...
okeej ik ging wel snel, om na een maand al te neuken
maja
moet je helemaal zelf weten
Oud 03-04-2002, 13:48
miek_temp
miek_temp is offline
ik ben 19 en ook pas ontmaagd. Ik heb nu 5 maanden een vriend en bij hem had ik pas het gevoel dat ik er klaar voor was en dat ik het echt wou. Dus als jij raar bent ben ik het ook want ik heb ook tot mijn 19e gewacht.
(Ik ben met hem trouwens wel al na een maand naar bed geweest dat was dan wel weer vlug maar hij gaf me zo'n goed gevoel!)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:55
Verwijderd
Je moet het ook een beetje anders bekijken. Ik ben wel ontmaagd, ongeveer, maar sta nu wel al een half jaar droog omdat ik geen relatie meer heb gehad Tenminste niet zo serieus...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:37
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
AstroNix schreef:
Pff, lijkt wel of iedereen hiero is ontmaagd, ik ben 18 en heb dit jaar voor het eerst EEN relatie gehad van 3 maanden (wat sinds vorige maand weer uit is bah).. en niet verder dan een tongzoen ofzo. Ben ik nou zo a-part?

ach kerel, de helft wat hier geschreven wordt is een grote leugen. er zijn een boel mensen die een beetje op willen scheppen tegen hun leeftijdsgenoten over hun 'sexleven'
en verder, 18 zijn en nog maagd zijn is helemaal niet raar. er zijn nog een heleboel mensen die ouder zijn dan jou en ook nog maagd zijn.
geen zorgen maken dus...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 11:22
Starrie
Starrie is offline
Nou dat iedereen hier is ontmaagd valt ook wel mee hoor. Het is meer dat degene die zijn ontmaagd (of erover liegen) vaker op bepaalde topics kunnen reageren, die jij dan toevallig leest denk ik.
Oud 04-04-2002, 11:29
J@nsen
J@nsen is offline
IK vind niet dat er een bepaalde leeftijd aan verbonden horrt te zijn wanneer iemand ontmaagd moet worden. Als jij een leuke vriend hebt en jullie zijn er allebei klaar voor, dan is het toch een goed moment??????????????????

Zo denk ik er over.

succes en neuk ze.

Greetz Jansen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 11:37
Verwijderd
so what.

ik ben ook 18 en ben nog niet verder gegaan dan tong-tong contact, mijn eerste en laatste relatie duurde precies 2 weken, waarna ze te horen kreeg dat ze ging verhuizen naar zeeland en we besloten er een punt achter te zetten...

jaha... nederland is een klein land *knikt op een niet geloofwaardige manier*

kutreistijden
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 11:43
RazorBlade
RazorBlade is offline
uhhhmmm tja sommige mensen zijn er al aan toe als ze 13 zijn en andere pas rond der 18de of later.

Maar je bent niet a-part hoor!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 12:06
FB
FB is offline
Ik ben een jongen van 16, en heb het twee maanden terug voor het eerst met mijn 15-jarige vriendin gedaan.
Een vriend van mij is 19 en heeft al een half jaar een vriendin (zij is 17, bijna 18) en zij zijn nog niet met elkaar naar bed geweest.

Om maar even te illustreren dat het bij iedereen verschillend is! En er is nix raars aan, je moet gewoon wachten met sex tot je zeker weet dat je er klaar voor bent.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:02
Verwijderd
ik heb iets van 3 relaties gehad en ik ben ook nog maagd....
en ik ben dus 18. Er zijn wel ergere dingen i guess
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:33
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
soms zou ik willen dat ik zo lang gewacht had.
Ik bedoel, ik heb best wel eens spijt van de keuzes die ik in het verleden heb gemaakt.
Volgens mij zijn er ook nog wel meer mensen die geen maagd meer zijn, maar daar eigenlijk spijt van hebben.
Ik was 17 toen ik ontmaagd werd en nu 3 jaar later, zou ik heel andere keuzes gemaakt hebben en me ook niet zo snel om laten lullen.
Het maakt niks uit of je maagd bent of niet. Het gaat erom dat je gelukkig bent. Zo te lezen ben je dat niet, maar ik kan je vertellen dat je echt niet gelukkiger zal zijn als je morgen ontmaagd werd ofzo. Want zodra dat niet met iemand gebeurt waar je echt van houdt en die ook echt van jou houdt, slaat het nergens op en had het net zo goed niet hoeven gebeuren.
Dus vergeet nou maar het idee dat iedereen om je heen al ontmaagd is, want dat is vast niet zo. Er zijn behoorlijk wat mensen die er nog over liegen ook.
Oud 04-04-2002, 15:37
Verwijderd
Ik vind iemand die 18 is en nog niet ontmaagd is niet apart!! Er zijn zat mensen die dan nog niet ontmaagd zijn. En tongzoenen alleen kan ook heel lekker zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:
Nou dat iedereen hier is ontmaagd valt ook wel mee hoor. Het is meer dat degene die zijn ontmaagd (of erover liegen) vaker op bepaalde topics kunnen reageren, die jij dan toevallig leest denk ik.
Precies...

Zijn er mensen die daarover liegen? Op een forum? Hoe triest (Ik lieg nie, ik heb ook weinig om over te liegen, 't was toch al een ramp )
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 17:13
AstroNix
AstroNix is offline
Thanks i geuss
Oud 08-04-2002, 00:13
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
mijn eerste sex was op m'n 18e, so what? Als er iets is wat je niet moet doen is je laten opnaaien door 14-jarigen die claimen al minstens 5 keer ontmaagd te zijn...
Oud 08-04-2002, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
mijn eerste sex was op m'n 18e, so what? Als er iets is wat je niet moet doen is je laten opnaaien door 14-jarigen die claimen al minstens 5 keer ontmaagd te zijn...
Waar er een hele hoop van rondlopen op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:29
FB
FB is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
5x ontmaagd worden...

Das knap

Grtz,
F

PS Wat ik zei (over dat ik op m'n 16e en mijn vriendin op d'r 14e wij het met elkaar gedaan hebben) was niet bedoeld om iemand op te naaien, maar gewoon om te laten zien dat sommige mensen gewoon 'sneller' zijn dan anderen.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:21
denniepennie
denniepennie is offline
nee, je moet het doen wanneer je er aan toe bent.
je bent zeker niet apart. iedereen doet het op zijn eigen tempo
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:52
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
kwas ook pas 18 toen ik voor t eerst een relatie kreeg zelfs dat ik voor t eerst met iemand ging, toen talloze kut relaties met veel verscillende meisjes waren ook relaties met geen inhoud,en nu heb ik al bijna een jaar met t zelfde meisje, en t bevalt me sehr gut
Oud 09-04-2002, 19:29
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ik denk dat heel veel mensen zeggen dat ze ontmaagd zijn,
omdat ze bang worden dat ze anders worden uitgelachen ofzo..
Of dat ze dan niet meer bij de groep horen..
Ja Ja de wereld zit raar in elkaar afen toe... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

[Correctie]
Latijn
[/Correctie]

Ik denk dat het belangrijk is het woord apart hier te verklaren! Hieruit blijkt weer dat het niet iets negatiefs is, per definitie.
Vind ik ook. Het is LATIJN! Doos!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:18
Zarya
Zarya is offline
Het maakt helemaal nx uit hoe vroeg of laat je al ontmaagd bent. als je je er maar goed bij voelt. Ik ben ook nog maagd, maar ik ben wel verder gegaan met de jongen waar het echt goed bij voelde. En dat was na drie maanden. (maar 2 dagen later maakte hij het wel uit.. )
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:24
meastrecks
meastrecks is offline
Citaat:
birthmark schreef:
nee, ik doe het je niet na
is al op z'n 2e geen maagd meer
Oud 10-04-2002, 17:39
MisterImpossible
MisterImpossible is offline
Wel , wel, ik ben 17 jaar en ook nog maagd , so....
Ik heb een vriendin gehad en ze wou al direct na 2 weken HET doen met mij ... en zo is de relatie verder gegaan maar we hebben het nooit kunnen doen omdat we bijna elkaar nooit " privé " zagen , en na 1 maand heeft ze het uitgemaakt. ( We waren al een 6tal maanden ervoor beste vrienden)
Nu hoor ik er niets meer van...

Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 17:47.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten