Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 17:58
engeldsc
engeldsc is offline
Ik ben al maanden verliefd op mijn beste vriend
We zijn altijd wel close geweest. We zitten bij elkaar op school en
zien elkaar dus elke dag.. We knuffelen veel maar nooit is het meer geweest dan vriendschap. Hij heeft een aantal keren gezegd dat het nooit wat wordt omdat zonde zou zijn. Maar hij zei ook ooit dat ie een type als mij zoekt als vriendin! wat moet ik er nou mee??
Hoe kom ik erachter of hij mij leuk vindt???

Oud 17-05-2003, 18:00
Des
Des is offline
Vraag het hem. Daar zijn jullie toch goede vrienden voor?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:01
phmpruim
phmpruim is offline
dat lijkt me een duidelijk antwoord. Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Oud 17-05-2003, 18:04
Des
Des is offline
Dank je
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:06
phmpruim
phmpruim is offline
alsjeblieft
Oud 17-05-2003, 22:41
SaGA
SaGA is offline
Nee, als ik jou was had ik het niet gedaan. Als je zo'n goeie vriendschap hebt is het inderdaad heel erg zonde om er een liefdes relatie van te maken. Stel dat dat mislukt? Dan staat je vriendschap op de tocht, want denk je dan echt dat het hetzelfde zal blijven? Ik kan het weten want ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn beste vriendin en toen het uitging is de vriendschap niet meer hetzelfde geweest als in het begin. En we waren al meer dan 4 jaar beste maatjes. Ik had er in iedergeval ontzettend spijt van. Maar dat is mijn ervaring... je bent natuurlijk verantwoordelijk voor je eigen keuzes en moet ook absoluut doen wat jij denkt dat het beste is.
Oud 18-05-2003, 09:14
Verwijderd
Citaat:
SaGA schreef op 17-05-2003 @ 23:41:
Stel dat dat mislukt?
Stel dat het lukt. Wat is er nou mooier dan een liefdesrelatie met je beste vriend(in)?

Ik heb het zelf ook meegemaakt. Tuurlijk hebben we er over nagedacht dat de vriendschap stuk kon gaan ed en in eerste instantie was dit ook een blokkade, maar gelukkig zijn we daar over heen gestapt. Inmiddels wonen mijn (beste ) vriend en ik ongeveer anderhalf jaar samen.

Het enige wat ik kan zeggen: bedenk eerst goed wat je zelf wilt en praat er daarna met hem over.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:04
Thomas
Thomas is offline
Ga er maar vanuit dat hij gewoon bang is om tegen je te zeggen dat hij je ook leuk vindt. Als je gewoon eerlijk en direct tegen hem zegt dat je al een tijdje verliefd bent dan heb je een grote kans dat dit wederzijds is.

Nooit geschoten is altijd mis en jullie zijn zo´n goede vriendin dus het moet geen probleem zijn om zoiets te zeggen, toch?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:13
SaGA
SaGA is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-05-2003 @ 10:14:
Stel dat het lukt. Wat is er nou mooier dan een liefdesrelatie met je beste vriend(in)?

Ik heb het zelf ook meegemaakt. Tuurlijk hebben we er over nagedacht dat de vriendschap stuk kon gaan ed en in eerste instantie was dit ook een blokkade, maar gelukkig zijn we daar over heen gestapt. Inmiddels wonen mijn (beste ) vriend en ik ongeveer anderhalf jaar samen.

Het enige wat ik kan zeggen: bedenk eerst goed wat je zelf wilt en praat er daarna met hem over.
Ja, als het wel lukt is dat de mooiste relatie die je je kan wensen. *zuch* dat wil ik ook!
Oud 18-05-2003, 10:42
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Des schreef op 17-05-2003 @ 19:00:
Vraag het hem. Daar zijn jullie toch goede vrienden voor?
exact
Reageren

Regels voor berichten