Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 20:54
Lupa
Lupa is offline
Ik heb het idee dat mensen maar doen alsof ze me aardig vinden. Ik had heel lang maar 2 vriendinnen ofzow en nu opeens een heleboel, maar ik heb het gevoel dat ze doen alsof. Dat ze achter mijn rug om over me praten en me uitlachen. Een vriendin zegt dat het onzin is maar ik geloof haar niet...
Oud 13-05-2003, 20:59
peerken
peerken is offline
Ik denk dat het uiteindelijk beter is om er toch van uit te gaan dat ze het beste met je voorhebben.
Als dan blijkt dat dat niet zo is, doet dat misschien pijn, maar als je er al van te voren van uitgaat, heb je sowiesow geen leuk leven meer denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:13
peerken
peerken is offline
Ik ken een aantal kinderen die dit ook hebben (gehad).
Uiteindelijk zijn degenen die nog steeds vertrouwen in anderen hebben echt veel beter af. Een van die kinderen is wel een paar keer nogal teleurgesteld door vrienden, maar een andere heeft gewoon helemaal geen vertrouwen meer, en die zit veel dieper in de put.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:15
Fantôme
Fantôme is offline
meid toch,
denk je echt dat mensen met je omgaan omdat ze je niet moeten!
komop zeg.. als de mensheid zo in elkaar zat....
nee hoor, mensen kiezen vrienden omdat ze die aardig vinden, leuk in de omgang, lol mee kunnen trappen en/of serieus mee te praten. Ze gaan heus niet met iemand om als ze zich daar zelf niet prettig bij voelen!

kus! wendy
Oud 13-05-2003, 21:20
Verwijderd
mensen zouden echt niet met je omgaan als ze je niet moesten hoor! dat is grote onzin. als ze je niet aardig zouden vinden, zouden ze niet met je omgaan. zo simpel is dat.
dat achter je rug om praten; daar heb ik ook heel vaak last van. ik ben niet extreem populair, heb niet de duurste kleding, etc. etc. dus als mensen een x naar me kijken en dan beginnen te fluisteren voel ik me niet op mn gemak. jammer dan, het wordt al minder, ik trek me er steeds minder vanaan. probeer dit ook te doen, jij bent zoals je bent, laat die mensen maar kletsen (ALS ze dit al doen..!)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:38
Nona
Nona is offline
Ik snap je vermoeden wel. Ik zou ze in de eerste plaats vertrouwen, maar je hoeft ze natuurlijk niet meteen al je persoonlijke dingen te vertellen. Als je eerst over oppervlakkige dingen praat leer je ze misschien wel beter vertrouwen en merk je zelf dat ze het goed met je voor hebben. Dan loop je dat gevaar ook niet dat ze al jouw geheimen aan anderen vertellen, want tegen de tijd dat je die mensen jouw geheimen vertelt weet je allang uit eigen ervaring of je ze kunt vertrouwen!
Oud 17-05-2003, 22:56
king112
king112 is offline
Citaat:
Lupa schreef op 13-05-2003 @ 21:54:
Ik heb het idee dat mensen maar doen alsof ze me aardig vinden. Ik had heel lang maar 2 vriendinnen ofzow en nu opeens een heleboel, maar ik heb het gevoel dat ze doen alsof. Dat ze achter mijn rug om over me praten en me uitlachen. Een vriendin zegt dat het onzin is maar ik geloof haar niet...
Ik heb het idee dat een meisje mij leuk vind!
Daar kom ik maandag achter!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten