Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 15:14
*Novah*
*Novah* is offline
Dat vroeg ik me dus af...denk jij na een paar avondjes zoenen (en eventueel meer) dat het aan is...
Of wil je het er eerst eens met hem over hebben, en durf je er dan zelf over te beginnen?

Vanwaar deze vragen?
bij mij zit het op dit moment zo: ik ben al een paar avonden met dezelfde jongen uitgeweest enzo..maar toch twijfel ik nog erg of ik wel echt wat wil...daarom vind ik het moeilijk om erover te beginnen, omdat het verkeerde verwachtingen kan scheppen... (we hebben het er namelijk uberhaupt nog niet over gehad of het nou aan is). Toch ben ik wel benieuwd wat hij nou erover denkt..dus zal ik er toch maar over beginnen? En zo ja, hoe dan?
Tips graag en alvast bedankt..!
Oud 02-06-2003, 15:17
Qimm
Qimm is offline
Ik heb het heel... 15-jarig aangepakt

ik: [insert naam vriendje]?
hij: ja
ik: wil jij mijn vriendje zijn
hij: ja hoor, maar dan moet je mijn vriendinnetje zijn

situatie: tijdens een knuffel

Dus.. toen had ik een vriendje
Oud 02-06-2003, 15:18
kinkymoi
kinkymoi is offline
Citaat:
*Novah* schreef op 02-06-2003 @ 16:14:
Dat vroeg ik me dus af...denk jij na een paar avondjes zoenen (en eventueel meer) dat het aan is...
Of wil je het er eerst eens met hem over hebben, en durf je er dan zelf over te beginnen?

Vanwaar deze vragen?
bij mij zit het op dit moment zo: ik ben al een paar avonden met dezelfde jongen uitgeweest enzo..maar toch twijfel ik nog erg of ik wel echt wat wil...daarom vind ik het moeilijk om erover te beginnen, omdat het verkeerde verwachtingen kan scheppen... (we hebben het er namelijk uberhaupt nog niet over gehad of het nou aan is). Toch ben ik wel benieuwd wat hij nou erover denkt..dus zal ik er toch maar over beginnen? En zo ja, hoe dan?
Tips graag en alvast bedankt..!
ik zou gewoon vragen hoe hij erover denkt, en na een paar avondjes zoenen lijkt het me wel logisch da het aan is ja
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 15:19
kinkymoi
kinkymoi is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-06-2003 @ 16:17:

das grappig, zo heb ik het ook een keer gedaan

"wil jij mijn vriendje zijn..."
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 15:24
Verwijderd
niet echt gevraagd. lagen samen zwaar-gezellig op de bank te liggen. en mja, toen had ik een gesprek met iemand anders op msn:

vriendin van me: wat ben je aan het doen?
ik: op de bank aan het liggen met *naam*
zij: oeeeeee is dat je nieuwe vriendje?

*hier keken we elkaar even aan*

ik: uhm, ja.

zo kan het dus ook!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:47
Verwijderd
naja, wij wisten dat we elkaar leuk vonden en de spanning hing al rond ons en toen hadden we gezoend en toen hadden we wat simpeler kan niet tog?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:51
sinsere
sinsere is offline
Bij ons het vanzelf zo gegroeid.
Mijn ex vroeg het heel officieel en dat vond ik maar nix
Leek net een huwelijksaanzoek ofzo, haha. Maar met mijn huidige vriend is het eigenlijk vanzelf gegaan. We gingen steeds vaker afspreken en leuke dingen doen en toen namen we elkaar mee naar huis
En we vieren altijd de dag dat we zoveel jaar bij elkaar zijn op de dag dat we voor het eerst zoenden.
Oud 02-06-2003, 16:52
Vevay
Bij mij en mijn vriendje was het een beetje onduidelijk.
We waren al een hele tijd verliefd enzo, en zaten tegen wederzijdse vrienden te zaniken over hoe leuk we elkaar wel niet vonden. We zoenden elkaar ook wel en waren heel close en lief voor elkaar.

En toen ik op een gegeven moment een weekend weg was, zei hij steeds op msn dat ie van me hield, dat hij me dood zou knuffelen als we elkaar op maandag weer zouden zien.
En dat heeft hij gedaan.
Maar nog steeds wist ik niet of hij nou echt mijn vriendje was. Totdat hij op woensdag zei: "Volgende week maandag hebben we een weekje! "

Zo kun je het dus ook doen, zoenen en lief doen, en dan op een gegeven moment zeggen: "Goh, dan en dan hebben we zoveel dagen/weken/maanden [ja, overdrijven kan ]!"

Kusje
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 17:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Iedereen heeft het hier nu over manieren waarop het 'officieel aangegaan' is... Maar volgens mij bedoel je dat niet...
Citaat:
maar toch twijfel ik nog erg of ik wel echt wat wil...daarom vind ik het moeilijk om erover te beginnen, omdat het verkeerde verwachtingen kan scheppen... (we hebben het er namelijk uberhaupt nog niet over gehad of het nou aan is).
Jij weet dus nog niet of je echt iets met hem wilt, en wat jou betreft hebben jullie dus ook nog niks. Jij weet alleen niet wat hij ervan denkt. Nou, als je niets met hem wilt, moet je hem dat vertellen, vind ik, dat is wel zo eerlijk. Wil je wel wat met hem, dan zou je een van de hierboven besproken manieren toe kunnen passen bijvoorbeeld, of op een andere manier creatief zijn...
Maar wek bij hem geen oneerlijke gedachten op, dat is erg gemeen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:32
Punkygirl
Punkygirl is offline
Toen ik en mn huidige vriendje zoende vond ik dat het aan was.
Gelukkig was hij het daarmee eens.
Oud 02-06-2003, 18:36
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
eerlijk gezegd weet ik t niet eens...

verschilt per keer denk ik
Oud 02-06-2003, 19:15
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
euh ik vond hem al een tijdje heel leuk en we spraken steeds af en toen bleef ik een keer een nachtje bij hem logeren. en voila toen gingen we zoenen en sindsdien is het aan.
zonder dat we elkaar verkering vroegen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:11
josdebos
josdebos is offline
wij hadden die avond ervoor gezoend, en we vonden elkaar al een tijdje leuk. En toen waren we de volgende ochtend weer met elkaar geweest. Toen fietsten we naar het strand, vroeg het zusje van een vriendin van mij.. Hebben jullie wat? *bemoeial * en toen zei ik iets van "ehm..." en hij zei zo van "ehm.. wat mij betreft wel.. "en toen hadden we wat
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:25
Verwijderd
Bij mijn vriend en mij was het vanzelfsprekend dat we iets met elkaar hadden toen we zoenden. We wisten van elkaar dat we dat nooit zomaar doen, hij had nog nooit gezoend en ik alleen met mijn ex-vriend.

Bij mijn ex-vriend en mij ging dat over msn. Ik heb het gesprek opgeslagen, ik ben 'Let's go get lost again' en hij is 'I'll be good sometimes':
Let's go get lost again zegt:
hm ik weet niet hebben wij eigenlijk nou iets met elkaar?
I'll be good sometimes zegt:
tja ik weet het ook niet
ik weet niet wat jij wilt
hm jij eerst zeggen
ik zou het wel willen maar als jij het niet wilt is het oke
ik wil het ook wel
oke
oke
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:29
josdebos
josdebos is offline
Droog!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:30
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
ik heb nu zo'n 12x met dezelfde jongen gezoend, en wat mij betreft is het aan... Alleen hij weet nog niet goed wat hij wil zwaar frustrerend, en ik vin 't tijd worden dat er nu iets besloten gaat worden, whtvr that may be
Oud 02-06-2003, 20:33
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
bij mij is het ALTIJD de beste vriendin van het meisje in geval dat vraagt hebben jullie nou wat, en dan zeg ik iets van

ja dat dacht ik wel (hart: bonk bonk bonk)

of

intressante vraag wat vind jij ervan (tegen het meisje)
Oud 02-06-2003, 22:17
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik was al een half jaar verliefd op iemand en die jongen ook op mij alleen wisten we dat niet van elkaar.
We hadden toen al wel met elkaar gezoend maar toen waren we heel erg aangeschoten dus dat was niet echt met gevoel ofzo. Vind ik wel heel lullig voor hem, ben ik dronken, geef ik hem zijn eerste zoen Arme jongen.
Maar iig, hij heeft me na een half jaar mee uitgevraagd, toen hebben we met elkaar gezoend en toen hadden we iets zag ik de dag erna op zijn cu2 staan, ik was het daar trouwens wel mee eens
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:03
Verwijderd
mijn vriend en ik hebben wat sinds onze eerste zoen, kheb wel vaak gedacht van, hebben we nou wat of niet omdat we het er nooit over hebben gehad en met oud en nieuw kwam het zo ter sprake. Ik zei toen per ongeluk dat ik nog single was en toen zei hij, "nou dat is ook eigenlijk wel zo", omdat we het er dus niet over hebben hadden gehad. En toen hebben we gezegd dat we wat hebben sinds onze eerste zoen op 3 december.
En onze eerste zoen is dus vandaag precies 6 maanden geleden!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:54
Dminor
Dminor is offline
Ik beschouw mijn vriendin als vriendin sinds een maand of veel. Toch hebben we nooit aan elkaar gevraagd/gezegd dat we het hebben. Ik ben het gewoon zo gaan zien. Maar dat is mijn geval, dat is heel lastig om uit te leggen. Wij zijn namelijk zo verliefd als de pest, maar durven niets tegen elkaar hierover te zeggen.

Maar ja, NORMAAL gesproken zou ik het er wel over hebben met haar. Het liefst op de manier zoals Qimm beschreef.
Oud 03-06-2003, 13:57
Verwijderd
Als een van de twee de ander gevraagd heeft.
Iets in de trand van "Will you go out with me"
"Do you want to hook up"
Maar da's in het engels dan... maar mjah. Als er dus'n mutual agreement is ofzo. Is mijn mening

offtopic: mn nederlands word echt steeds kutter
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:

same here
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:25
Verwijderd
Ik denk het na de eerste zoen, maar ik weet het pas als we erover gepraat hebben. Daarvoor zou ik er iig niet van uit gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:29
Quiana
Quiana is offline
Citaat:

Ik ook. Zal wel aan de naam liggen.
Oud 03-06-2003, 18:54
Verwijderd
Het is aan als beide partijen naar buiten toe de wederpartij met 'mijn vriend(in)' aanduiden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 19:10
Esmée
Esmée is offline
Dat voel/merk je toch gewoon... na de eerste keer dat ik met mijn ex zoende waren we allebei zo hoteldebotel dat het gewoon duidelijk was dat het meteen 'aan' was. Is nooit uitgesproken, het was gewoon zo en dat voelden we allebei
Maar nu bijvoorbeeld heb ik inmiddels al zo'n 6 keer achter elkaar met dezelfde jongen gezoend en het is gewoon duidelijk dat dat niks voor langer is of gaat worden... tja je weet het gewoon.
Reageren

Regels voor berichten