Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() "wil jij mijn vriendje zijn..." ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
niet echt gevraagd. lagen samen zwaar-gezellig op de bank te liggen. en mja, toen had ik een gesprek met iemand anders op msn:
vriendin van me: wat ben je aan het doen? ik: op de bank aan het liggen met *naam* zij: oeeeeee is dat je nieuwe vriendje? *hier keken we elkaar even aan* ik: uhm, ja. zo kan het dus ook! |
![]() |
|
Bij ons het vanzelf zo gegroeid.
Mijn ex vroeg het heel officieel en dat vond ik maar nix ![]() Leek net een huwelijksaanzoek ofzo, haha. Maar met mijn huidige vriend is het eigenlijk vanzelf gegaan. We gingen steeds vaker afspreken en leuke dingen doen en toen namen we elkaar mee naar huis ![]() En we vieren altijd de dag dat we zoveel jaar bij elkaar zijn op de dag dat we voor het eerst zoenden.
|
Bij mij en mijn vriendje was het een beetje onduidelijk.
We waren al een hele tijd verliefd enzo, en zaten tegen wederzijdse vrienden te zaniken over hoe leuk we elkaar wel niet vonden. We zoenden elkaar ook wel en waren heel close en lief voor elkaar. En toen ik op een gegeven moment een weekend weg was, zei hij steeds op msn dat ie van me hield, dat hij me dood zou knuffelen als we elkaar op maandag weer zouden zien. En dat heeft hij gedaan. Maar nog steeds wist ik niet of hij nou echt mijn vriendje was. Totdat hij op woensdag zei: "Volgende week maandag hebben we een weekje! ![]() ![]() ![]() Zo kun je het dus ook doen, zoenen en lief doen, en dan op een gegeven moment zeggen: "Goh, dan en dan hebben we zoveel dagen/weken/maanden [ja, overdrijven kan ![]() Kusje |
![]() |
||
Iedereen heeft het hier nu over manieren waarop het 'officieel aangegaan' is... Maar volgens mij bedoel je dat niet...
Citaat:
![]() Maar wek bij hem geen oneerlijke gedachten op, dat is erg gemeen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zonder dat we elkaar verkering vroegen ![]() |
![]() |
|
![]() |
wij hadden die avond ervoor gezoend, en we vonden elkaar al een tijdje leuk. En toen waren we de volgende ochtend weer met elkaar geweest. Toen fietsten we naar het strand, vroeg het zusje van een vriendin van mij.. Hebben jullie wat? *bemoeial
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mijn vriend en mij was het vanzelfsprekend dat we iets met elkaar hadden toen we zoenden. We wisten van elkaar dat we dat nooit zomaar doen, hij had nog nooit gezoend en ik alleen met mijn ex-vriend.
Bij mijn ex-vriend en mij ging dat over msn ![]() Let's go get lost again zegt: hm ik weet niet hebben wij eigenlijk nou iets met elkaar? I'll be good sometimes zegt: tja ik weet het ook niet I'll be good sometimes zegt: ik weet niet wat jij wilt Let's go get lost again zegt: hm jij eerst zeggen I'll be good sometimes zegt: ik zou het wel willen maar als jij het niet wilt is het oke Let's go get lost again zegt: ik wil het ook wel I'll be good sometimes zegt: oke Let's go get lost again zegt: oke |
![]() |
|
ik heb nu zo'n 12x met dezelfde jongen gezoend, en wat mij betreft is het aan... Alleen hij weet nog niet goed wat hij wil
![]() ![]()
|
![]() |
Ik was al een half jaar verliefd op iemand en die jongen ook op mij alleen wisten we dat niet van elkaar.
We hadden toen al wel met elkaar gezoend maar toen waren we heel erg aangeschoten dus dat was niet echt met gevoel ofzo. Vind ik wel heel lullig voor hem, ben ik dronken, geef ik hem zijn eerste zoen ![]() Maar iig, hij heeft me na een half jaar mee uitgevraagd, toen hebben we met elkaar gezoend en toen hadden we iets zag ik de dag erna op zijn cu2 staan, ik was het daar trouwens wel mee eens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriend en ik hebben wat sinds onze eerste zoen, kheb wel vaak gedacht van, hebben we nou wat of niet omdat we het er nooit over hebben gehad en met oud en nieuw kwam het zo ter sprake. Ik zei toen per ongeluk dat ik nog single was en toen zei hij, "nou dat is ook eigenlijk wel zo", omdat we het er dus niet over hebben hadden gehad. En toen hebben we gezegd dat we wat hebben sinds onze eerste zoen op 3 december.
En onze eerste zoen is dus vandaag precies 6 maanden geleden! ![]() |
![]() |
|
Ik beschouw mijn vriendin als vriendin sinds een maand of veel. Toch hebben we nooit aan elkaar gevraagd/gezegd dat we het hebben. Ik ben het gewoon zo gaan zien. Maar dat is mijn geval, dat is heel lastig om uit te leggen. Wij zijn namelijk zo verliefd als de pest, maar durven niets tegen elkaar hierover te zeggen.
Maar ja, NORMAAL gesproken zou ik het er wel over hebben met haar. Het liefst op de manier zoals Qimm beschreef. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Dat voel/merk je toch gewoon... na de eerste keer dat ik met mijn ex zoende waren we allebei zo hoteldebotel dat het gewoon duidelijk was dat het meteen 'aan' was. Is nooit uitgesproken, het was gewoon zo en dat voelden we allebei
![]() Maar nu bijvoorbeeld heb ik inmiddels al zo'n 6 keer achter elkaar met dezelfde jongen gezoend en het is gewoon duidelijk dat dat niks voor langer is of gaat worden... tja je weet het gewoon.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Seksualiteit |
Is het dan werkelijk zo raar om (nog) geen seks te hebben? Diary of Dreams | 67 | 04-06-2008 00:14 | |
Films, TV & Radio |
Top 3 Boekverfilmingen! rijk_v | 70 | 17-06-2004 00:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |