Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kheb een heel rapport van een stuk of 12 doks maar mag ik nie lezen van mijn pa...
kben de laatste jaren niet echt het zonnetje in huis, maar kdenk nie dat ik iets speciaal mis... maarja... nee maar die "filmpjes" hebben echt te maken met dingen die gebeurd zijn... kmoet het gewoon vergeten and GO ON... maar kvind het nie echt leuk maarja... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Lachen is ècht gezond. Wekt ook dat stofje op, als ik het me goed herinner. Laat jezelf niet down worden door die dingen. Natuurlijk herinner je je nog ![]() net zoals de ![]() Als je denkt aan een kl*temoment, herinner je dan ook dat je goede momenten hebt gehad. En dat je uit je depressie bent gekomen, wat niet makkelijk is, en waar je dus trots op kan zijn. Denk dat er idd geen vaste tijd is voor wanneer die herinneringen minder worden.. Weet wel dat het slijt, op een gegeven moment is het niet zo heftig (aanwezig) als nu..
||
Citaat:
je moet het verwerken. Er mee om leren gaan. Iets vergeten kán niet... wegstoppen lukt vaak wel voor een (on)bepaalde tijd... maar ook niet voor eeuwig, en dan komt het weer terug. En beleef je alles weer opnieuw. Je kan beter alles leren verwerken... Dit gaat vaak niet zelf, maar misschien kom je er met de hulp van een psych uit? Voor verwerken van iets staat geen bepaalde tijd... Dat is bij iedereen verschillend. sterkte!!! knuffel! Wendy
|
![]() |
heyzzz
kben 2 maanden opgenomen geweest en daar heb ik nogal stomme herinneringen aan over gehouden. en van de tijd daarvoor ook.... toen moest ik eigenlijk naar een psycho+ psych maar heb toen een deal gesloten met mijn pa, ik am niet en dan hoefde ik niet naar een psych... had ik mss beter wel kunnen doen... ach kweenie... kga nu nie meer naar een psych kheb al de psych hier in de buurt al gehad...heb geen zin om oude kennissen op te zoeken... kom wel goed.... ![]() byeee me |
![]() |
|
Ben zelf behoorlijk depressief geweest en zie ook regelmatig beelden van wat er toen gebeurd is.
Ik probeer nu alleen het positieve ervan te zien. Zeg tegen mezelf dat ik er hard aan gewerkt heb om niet meer zo te zijn en herriner me die dingen als een les. Je bent namelijk niet alleen maar depressief om ziek te zijn maar ik denk dat je er ook veel uit kunt leren. Ja onder andere hoe het dus niet moet. Mijn advies aan jou is geef het een plekje en laat je er niet meer door beinvloeden. Ga door met je niet depressieve leven. Succes.
|
maargoed, nu ff on-topic...
Herinneringen die opkomen, komen omdat je er onbewust nog veel aan denkt. Als je zo'n filmpje ziet, waarom dan blijven kijken? Ga gewoon wat leukers doen! Ga pas zo'n filmpje kijken als je weet van jezelf, dat je er weer tegen aan kan ![]() Liefs Eendje
|
heeej meis,
Je moet je depressie niet vergeten! Ik ben het met ...; ) eens, je moet je depressie verwerken. Vergeten en verwerken zijn twee totaal verschillende dingen. Wat gebeurd is is gebeurd, dat kan je niet meer veranderen. Maar kijk eens naar hoeveel er is veranderd. Wees blij dat die veranderingen er zijn, en wees blij dat ze er nu zijn en er niet pas over 2 jaar zouden zijn. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het nu écht met je gaat. Maar volgens mij gaat het in ieder geval veel beter als 1 a 2 jaar geleden. Probeer je herinneringen aan toen niet weg te drukken of te vergeten, maar probeer ermee om te gaan. Dat zul je vroeg of laat moeten, en dan kan je het beter nu leren ipv later. Toch? Het spijt me dat ik de laatste tijd niet zo veel met je heb gepraat op msn. Ik ben op dit moment volgens mij in het algemeen niet geweldig in het onderhouden van mijn msn contacten ![]() mucho fuerza y amor (en let niet op mijn grammatica enzo ![]() *twinkle
|
|