Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 20:02
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey mensen!

Ik zal maar meteen vertellen wat me dwarszit.
Een paar dagen geleden heb ik een jongen (A) leren kennen.Kei aardig enzo.Ik heb nu al dik drie maanden een vriend.Het gaat kei goed tussen ons.A vroeg of ik een vriend had en zat ie voor de gein steeds te zeggen dat ik het uit moest maken om wat met hem te beginnen enzo (maar dat gebeurt dus zeker weten niet!).
We kregen mekaars telefoonnummer en ik had hem een smsje beloofd.Ik hem dus een smsje gestuurd, belt hij me de dag daarna op.Weer kei gezellig gepraat.Ik dit verteld tegen een vriendin van mij, 'tis een bevlieging' zegt zij.Ja, dat dacht ik ook, totdat ik hem weer een smsje stuurde, omdat ik me om bepaalde redenen ontzettende klote voelde en ik dit aan hem kwijt wilde. Vraag me niet waarom, want ik kende A net 3 dagen ofzow.Dus hij mij weer bellen.(Hij was zich kapot geschrokken van mn smsje).Weer een halfuur gebeld ofzow en heb ik hem verteld dat hij de hele dag in mn kop zat.Hij stelde mij gerust door te zeggen dat hij nergens op hoopte en niet wilde gaan stoken tussen mn vriend en mij.Dat zou ie ook nooit doen, want tis een ontzettend lieve jongen van wat ik van anderen en van hemzelf heb gehoord.
Ik dus niet meer (weinig) aan hem gedacht, totdat er een kennis van mij op school naar me toekwam dat A naar mij had gevraagd en vroeg of ik hem een smsje wilde sturen vandaag.Ok.Heb ik hem gevraagd om me te bellen.Deed ie dus inderdaad.Maar nu zit ik toch gvd de hele tijd met hem in mn kop!!Hij stookt niet, hij zegt alleen precies wat ik denk, en wat ik zo graag wil negeren.Hij weet dat er iets 'groeit' zolang we elkaar blijven bellen.Maar hij weet gewoon wat ik denk en dat ik 'gevoelens' voor m heb.Maar wat is dit nu voor gezeik?Ik ben supergek op mn vriend!En A ken ik nog niet eens es een week.....???Wat betekent dit?Dat ik toch niet zo gek ben op mn vriend?Of dat ik gewoon ook wat voor een andere jongen voel dan alleen voor mn vriend?
En moet ik mn vriend hiervoor vertellen?
Ik vind dit niet leuk!!Maar ik wil wel contact blijven houden met A en dat klopt niet......of wel??
Oud 11-04-2002, 20:09
Freaked Reality
Freaked Reality is offline
A maakt het wel ingewikkeld...

Hij komt ook plots uit het niets met dat alles, maar ja, je bent al bezet.

Probeer voor jezelf erachter te komen wat je wilt met A... Wil je hem alleen als goede vriend zien of...?

Misschien is het ook wel beter om een paar dagen geen contact met A te hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:12
droomkoningin
droomkoningin is offline
Dat is het nu juist.....dat geen contact.....Dat wil ik niet.Maar waarom niet?
Ik zou hem wel als goeie vriend willen hebben, maar ik weet niet hoe dat bij hem zit.Hij zegt wel steeds dat hij nergens op hoopt, maar in de tussentijd vraagt ie wel naar/over mij aan anderen.

Oud 11-04-2002, 20:45
Freaked Reality
Citaat:
aannitaa schreef:
Dat is het nu juist.....dat geen contact.....Dat wil ik niet.Maar waarom niet?
Ik zou hem wel als goeie vriend willen hebben, maar ik weet niet hoe dat bij hem zit.Hij zegt wel steeds dat hij nergens op hoopt, maar in de tussentijd vraagt ie wel naar/over mij aan anderen.

Ik heb het idee dat ie jouw stiekem wel leuk vind

Omgekeerde psychologie... Juist door te zeggen dat ie niks per se met je wil maakt ie je gek... (denk ik )

Zeg duidelijk tegen hem dat je wat mínder contact wilt, en dat jij wel belt wanneer je daar zin in hebt.
Laat je niet door hem in de luren leggen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:52
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Ik zou het wat op z'n beloop laten, je kent hem pas een week. Nu denk je mischien dat je iets voor hem begint te voelen, maar dat gevoel kan na een paar dagen net zo goed over gaan. Probeer dan voor jezelf uit te maken wie het meest voor je betekent; je vriend of A...
Oud 11-04-2002, 21:24
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Freaked Reality schreef:

Zeg duidelijk tegen hem dat je wat mínder contact wilt, en dat jij wel belt wanneer je daar zin in hebt.
Laat je niet door hem in de luren leggen.
That's the point......ik wil geen minder contact.....kut he?
Ik zit mezelf gewoon helemaal gek te maken.........
Oud 11-04-2002, 21:51
Marc0
Marc0 is offline
Is dit nou echt zo een geval van "liefde op het eerste gezicht"?

Ik zou in ieder geval ni het contact breken met A.
Ga eerst ff bij jezelf nadenken, is het een bevlieging of word ik nou echt verliefd op A (neem hier de tijd voor, neem absoluut geen overhaaste beslisingen).

Als je er dan na ongeveer 2 weken achter bent dat je acht meer voelt als voor je vriend dan moet(adviseer ik) je het uit maken met je vriend (klinkt makkelijker als in werkelijkheid).
En dan moet je eens gaan nadenken over een relatie met A.

Ik hoop dat je hier wat aan heb.
Mzzls
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 22:39
Freaked Reality
Citaat:
aannitaa schreef:

That's the point......ik wil geen minder contact.....kut he?
Ik zit mezelf gewoon helemaal gek te maken.........
En als je het mij vraagt is A daar nou net op uit (correct me if I'm wrong..).
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:06
droomkoningin
droomkoningin is offline
ja..dat weet ik ook allemaal wel.
Maar ik blijf gewoon bij mezelf denken dat mn vriend het voor mij is en dat ik met A gewoon vrienden blijf.En dat wil/kan hij ook wel, maar dan begint hij weer vanne: wanneer ga je t uitmaken? En dat negeer ik dan gewoon.Na een tijdje houdt dat ook wel op. En t uitmaken met mn vriend....zeker niet.Ik heb gisteren erover nagedacht wat het met me zou doen (t uitmaken)....NIET DUS!!!! Maar ik blijf wel aan m denken.......
En das dan wel weer minder......
Reageren

Regels voor berichten