Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het wat op z'n beloop laten, je kent hem pas een week. Nu denk je mischien dat je iets voor hem begint te voelen, maar dat gevoel kan na een paar dagen net zo goed over gaan. Probeer dan voor jezelf uit te maken wie het meest voor je betekent; je vriend of A...
||
Citaat:
Ik zit mezelf gewoon helemaal gek te maken.........
|
![]() |
Is dit nou echt zo een geval van "liefde op het eerste gezicht"?
Ik zou in ieder geval ni het contact breken met A. Ga eerst ff bij jezelf nadenken, is het een bevlieging of word ik nou echt verliefd op A (neem hier de tijd voor, neem absoluut geen overhaaste beslisingen). Als je er dan na ongeveer 2 weken achter bent dat je acht meer voelt als voor je vriend dan moet(adviseer ik) je het uit maken met je vriend (klinkt makkelijker als in werkelijkheid). En dan moet je eens gaan nadenken over een relatie met A. Ik hoop dat je hier wat aan heb. Mzzls ![]() |
![]() |
|
ja..dat weet ik ook allemaal wel.
Maar ik blijf gewoon bij mezelf denken dat mn vriend het voor mij is en dat ik met A gewoon vrienden blijf.En dat wil/kan hij ook wel, maar dan begint hij weer vanne: wanneer ga je t uitmaken? En dat negeer ik dan gewoon.Na een tijdje houdt dat ook wel op. En t uitmaken met mn vriend....zeker niet.Ik heb gisteren erover nagedacht wat het met me zou doen (t uitmaken)....NIET DUS!!!! Maar ik blijf wel aan m denken....... ![]() En das dan wel weer minder......
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiseo en andere koffie #1927 Snebbeltje | 500 | 09-10-2014 13:18 | |
Liefde & Relatie |
Wel.. of niet doen? May90 | 30 | 22-07-2009 17:52 | |
Liefde & Relatie |