Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen van de 3 films gezien, dus kan nog niet oordelen, weet wel dat de mensen op mijn werk (filmproductiebureau) absoluut niet blij waren met de vele nominaties voor Phileine en Van God Los en de nominaties voor de korte film (ze hadden er zelf geen
![]() Cloaca heeft het extra kalf gewonnen, die schijnt heel gaaf te zijn (ook nog niet gezien). Televisiedrama was Dwaalgast, wordt nog uitgezonden in 2004 ergens in het kader van een serie voor de KRO 'Enneagram', die is echt heel erg gaaf en die vind ik zeker weten terecht.. (al had ik van de andere genomineerden er slechts 1 gezien, Hotel Bellevue, maar Dwaalgast is geproduceerd door mn werk dus ben ik hoe dan ook voor ![]() |
![]() |
|
Cloaca wordt idd superbruut, heb het toneelstuk gezien, en dat was echt geniaal, die film kan ook echt niet slecht zijn: Gijs Scholten van Aschat, Pierre Bokma, Peter Blok en Jaap Spijkers: hoe geniaal is die cast...
Verder snap ik ook al die nominaties voor PzS niet, beetje jammer ook aangezien het de openingsfilm van het Nederlands Film Festival was, dat hij dan ook maar meteen "één van de beste films van het jaar" wordt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
In één Saai de wereld rond #1519 Verwijderd | 500 | 04-10-2011 09:23 | |
De Kantine |
Dein Gesaaicht ist mir egal #347 Verwijderd | 500 | 16-09-2008 12:13 | |
Films, TV & Radio |
Ontmoet de sterren, kijk film of maak er zelf één en win een Gouden Kalf! filmfestival | 1 | 18-06-2008 14:00 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol 2006 #2 Igorrrai | 288 | 23-05-2006 12:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christenen die zeker weten dat hun god echt bestaat? Upke | 289 | 09-07-2004 07:39 |