Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
uuuhm, wat valt dr in godsnaam over het verschil tussen sovchozen en kolchozen te lullen, daar hebben we bijna niks over gehad, staat ook bijna niks over in t boek....en t verschil tussen lenin en stalin lijkt me onlogisch t onderwerp gaat vooral over stalin en brezjnev dus dat kan ook al niet lijkt me maarja....
|
![]() |
||
Citaat:
Heeft iemand trouwens toevallig alle verschillen tussen de politiek van Stalin en die van Brezjnev ergens staan?
|
![]() |
t verschil tussen het beleid van stalin en brezjnev staat in hoofdstuk 4 van je boek(ga dr vanuit dat iedereen tzelfde boek heeft)ergens beschreven(ik geloof paragraaf 2), lijkt me ook wel een logisch onderwerp om een opstel over te schrijven dus ga me daar dan maar goed op voorbereiden
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verwacht dan ook stalin - brezjnev(of hoe je da schrijven mag)
over sovchozen en de kolchozen zou ik geen !@#$%^&*kunnen vertellen.... ik weet da de een staatsboerderij is Iemand die wel iets hier vanaf weet... dus de verschillen/overeenkomsten van sovchozen en de kolchozen ???? |
![]() |
|
mensen mensen wat een stress om niks!
ik heb te horen gekregen dat je niet perse een betoog hoeft te maken het kan bijvoorbeeld ook een brief zijn waarin je het gegeven onderwerp moest beschrijven (en dan natuurlijk wel op een logische manier) of het idd een betoog is lijkt me sterk.... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |
Algemene schoolzaken |
het grote VAVO-topic Toet0r | 500 | 20-04-2009 12:16 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Eindexamens 2003 |