Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 17:40
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriendin na veel problemen in onze relatie, maar gelukkig hebben we die achter ons kunnen laten
het probleem is, ik heb vanaf vorige week nieuwe colleges en nu is er een geweldig mooi meisje bij me gekomen in die colleges
ze is echt uiterlijk precies wat ik verlang en waar ik over droom
mijn vriendin is ook wel heel mooi maar dit meisje is net even mooier en we zitten de hele tijd naar elkaar te kijken en te lachen, zelfs als zij voor me zit, kijkt ze nog achterom om naar me te kijken en andersom...en ik sprak haar laatst buiten de colleges en ze was echt heel aardig en lief en ik denk dat ik een beetje verliefd op haar aan het worden ben
ze raakte me vriendschappelijk aan in mijn gezicht en toen werd ik helemaal rood en zij toen ook ik krijg echt de hele tijd vlinders in me buik als ik haar zie en als ik met haar praat ook, meer nog dan vroeger bij mijn vriendin, maar bij mijn vriendin heb ik dat al tijden lang niet meer
ik wil echt niet vreemdgaan ofzo maar ik voel dus wel wat voor een ander nu, wat moet ik daarmee? mijn vriendin en ik hebben onze relatie net weer op orde!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2003, 17:47
Verwijderd
Ga na wat je nou eigenlijk wilt ed. Verliefd zijn stopt op een gegeven moment, er komt dan 'houden van' voor in de plaats (met af en toe misschien nog wat vlinders), bedenk je dat wel, dat gebeurd ik (voor zo ver ik weet) iedere relatie.

Ik zou iig niet gaan samen wonen met iemand waarvan je niet eens zeker bent of je wel verder met haar wilt ed...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:54
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-05-2003 @ 18:47:
Ga na wat je nou eigenlijk wilt ed. Verliefd zijn stopt op een gegeven moment, er komt dan 'houden van' voor in de plaats (met af en toe misschien nog wat vlinders), bedenk je dat wel, dat gebeurd ik (voor zo ver ik weet) iedere relatie.

Ik zou iig niet gaan samen wonen met iemand waarvan je niet eens zeker bent of je wel verder met haar wilt ed...
Maar ik houd van haar en we zijn al zolang samen, ze is gewoon de juiste vrouw voor me
we hebben heel vaak een moeilijke periode doorgemaakt maar ze is altijd bij me gebleven en is altijd van me bljiven houden en ze heeft me voor alles vergeven en ik haar ook! we hebben al een keer in de vakantie samen in een huisje gezeten een paar weken en samenwonen met haar gaat echt fantastisch! ze zeurt niet en is lief en we zijn gewoon heel goed samen! we hebben het vorige week voor het laatste bijgelegt na een ruzie en toen heb ik echt voor haar gkeozen en zij voor mij! dat kan ik nu vanwege die vlindertjes toch niet zomaar terugdraaien?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:58
pinokio
pinokio is offline
nu geef je zelf toch al antwoord op je eigen probleem of niet?
Oud 18-05-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
pinokio schreef op 18-05-2003 @ 18:58:
nu geef je zelf toch al antwoord op je eigen probleem of niet?
Lijkt mij ook, ja.

Als je er zo over denkt als je laatste post, waarom vraag je je dan überhaupt af wat je moet doen ed? Lees je eigen post door en je hebt antwoord op je vraag.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:11
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-05-2003 @ 18:40:
ik wil echt niet vreemdgaan ofzo
Je kan haar ook eerst voorstellen hoor
Oud 18-05-2003, 18:54
Verwijderd
naja, ga vooral je gang, misschien gaat zij je ook wel 'chanteren' heah..

sorry, ik neem je niet serieus gezien je vorige topic..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 18-05-2003 @ 19:11:
Je kan haar ook eerst voorstellen hoor
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:59
hi
hi is offline
Pas op strax pijpt ze je

Ohnee je vriendin overleeft dat wel weer want die blijft in de eeuwigheid bij je
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:11
Verwijderd
Je tweede post klinkt alsof je echt bij je vriendin wilt blijven. Zet je dan over dat andere meisje heen en zeg tegen haar dat je al een vriendin hebt en dat je van je vriendin houdt en dat je echt niet vreemd wil gaan. Als het goed is houdt dat meisje dan ook wel op met flirten.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 22:12
MazeMouse
MazeMouse is offline
Je kunt wel verliefd zijn op meerdere mensen. Je kunt ze echter nooit allemaal trouw zijn.
Ik zou maar duidelijk je keuze maken en daar aan houden. Geen excuses. Geen omwegen. Keuze maken en achter blijven staan en verder niet zeuren.

Ja, ik ken het probleem.
Ik heb gekozen. En eerlijk gezegd is er niks en niemand die mij van mijn keuze nu af zou kunnen halen hoe leuk dat andere meisje ook zou zijn.
Oud 18-05-2003, 22:40
miro
miro is offline
Hoe kun je nou verwachten dat mensen nog serieus antwoord op je gaan geven? (hoewel de meeste dat wel gewoon doen) Na je vorige topics.

Maargoed ik zal dan ook een normaal antwoord geven:

Als je verliefd wordt op een ander wil dat op zichzelf al veel zeggen. Of het nou ooit wat kan worden of niet.

Maar aangezien jij ook nog heel veel vreemd bent gegaan enz. denk ik dat het sowieso beter is voor je vriendin als je het uitmaakt. Misschien is het nog te vroeg voor je om een vaste relatie te hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 08:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
miro schreef op 18-05-2003 @ 23:40:
Maar aangezien jij ook nog heel veel vreemd bent gegaan enz. denk ik dat het sowieso beter is voor je vriendin als je het uitmaakt. Misschien is het nog te vroeg voor je om een vaste relatie te hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 09:11
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 18-05-2003 @ 23:40:
Hoe kun je nou verwachten dat mensen nog serieus antwoord op je gaan geven? (hoewel de meeste dat wel gewoon doen) Na je vorige topics.
Ja, dat begrijp ik nou ook niet helemaal.. als dit allemaal echt waar is heb ik zo ontzettend veel medelijden met je vriendin..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 09:32
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Eh, je verwacht toch niet een serieus antwoord hier he? Je post allerlei topics over dat je vreemd gaat, en dat zoiets 'zomaar' gebeurd. Als je echt van je vriendin houdt, maak je het uit, want je gaat haar alleen maar pijn doen op deze manier.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:39
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
ja ik denk ook niet dat ik de relatie hirevoor wil be-eindigen maar het voelt toch ook niet prettig om zoveel aan een ander te denken!! ik ben steeds meer verliefd aan het worden!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:41
Verwijderd
Deze blijft toepasselijk niet dat ik je serieus neem.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:48
pure_evil
pure_evil is offline
jij weer?! Heb je het nou nog niet geleerd?? grow up boy!
Oud 19-05-2003, 13:51
MissMorena
MissMorena is offline
Maak het uit met je vriendin.. je bent haar niet eens waard op deze manier doe je der pijn en dat verdient ze niet!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:11
DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
hi schreef op 18-05-2003 @ 19:59:
Pas op strax pijpt ze je

ROFLMAO

ik zou gewoon lekker je gang gaan, rag er oplos. je vriendin vergeeft je wel weer joh

(idd niet serieus nemen)
Oud 19-05-2003, 17:25
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jadie schreef op 19-05-2003 @ 13:41:
Deze blijft toepasselijk niet dat ik je serieus neem.
Woeha! lag even helemaal dubbel. Wat een boel kleurtjes...
Oud 19-05-2003, 17:40
hi
hi is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 19-05-2003 @ 15:11:
ROFLMAO

ik zou gewoon lekker je gang gaan, rag er oplos. je vriendin vergeeft je wel weer joh

(idd niet serieus nemen)
Eindelijk een zelfde reactie maar wat betekent ROFLMAO ben niet echt ingewijd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten