Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je er zo over denkt als je laatste post, waarom vraag je je dan überhaupt af wat je moet doen ed? Lees je eigen post door en je hebt antwoord op je vraag. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je tweede post klinkt alsof je echt bij je vriendin wilt blijven. Zet je dan over dat andere meisje heen en zeg tegen haar dat je al een vriendin hebt en dat je van je vriendin houdt en dat je echt niet vreemd wil gaan. Als het goed is houdt dat meisje dan ook wel op met flirten.
|
![]() |
|
Je kunt wel verliefd zijn op meerdere mensen. Je kunt ze echter nooit allemaal trouw zijn.
Ik zou maar duidelijk je keuze maken en daar aan houden. Geen excuses. Geen omwegen. Keuze maken en achter blijven staan en verder niet zeuren. Ja, ik ken het probleem. Ik heb gekozen. En eerlijk gezegd is er niks en niemand die mij van mijn keuze nu af zou kunnen halen hoe leuk dat andere meisje ook zou zijn.
|
Hoe kun je nou verwachten dat mensen nog serieus antwoord op je gaan geven? (hoewel de meeste dat wel gewoon doen) Na je vorige topics.
Maargoed ik zal dan ook een normaal antwoord geven: Als je verliefd wordt op een ander wil dat op zichzelf al veel zeggen. Of het nou ooit wat kan worden of niet. Maar aangezien jij ook nog heel veel vreemd bent gegaan enz. denk ik dat het sowieso beter is voor je vriendin als je het uitmaakt. Misschien is het nog te vroeg voor je om een vaste relatie te hebben? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze blijft toepasselijk niet dat ik je serieus neem.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een ander... x-engeltje-x | 2 | 03-04-2004 18:43 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend was verliefd op een ander...(en zij op hem) Kuona | 7 | 28-09-2003 19:28 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een ander New Born | 6 | 28-09-2003 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Relatie en verliefd op een ander vanillestokje | 23 | 11-05-2003 00:29 | |
Liefde & Relatie |
k heb verkering maar ben op een ander verliefd @kiss_nadia | 20 | 19-08-2002 00:18 |