Advertentie | |
|
![]() |
|
ben om een uur of 5 lekker 'Catch me if you can' gaan kijken
![]() en ik ga zo temptation Island 2 kijken ![]() ik hoef ook maar een 4 te halen, maar ik heb wel de hele samenvatting bundel gelezen ![]() ![]() en volgens mij heb ik er 3 van onthouden ![]()
|
![]() |
niet gefrustreerd, wel heel erg verbaasd!
waarom vinden jullie economie allemaal makkelijk en mogen jullie onvoldoendes halen!?!?!?!?! ik heb voor wiskunde A1 een 5 weten te halen, en aangezien dat ik mn profiel zit, MOET ik nu voor geschiedenis én economie voldoende staan... *huil* maareuh, ik heb ook nog niet geleerd en ga dat iig vandaga niet meer doen ook, dusseuh... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
eeeuh om te stoppen met eco zou ik toch eerst moeten beginnen met eco leren! en daar ben ik nog niet aan begonnen
![]() ik wil wel een goed cijfer halen!!! hoewel ik bij oefenexamen een 6 had zonder iets te leren... maar toch! ya never know!!! |
![]() |
|
Ik moet nog beginnen met eco leren. Ik kom wel in tijdnood want ik kan pas dinsdag beginnen met leren vrees ik. Want morgen moet ik nog een deel geschiedenis leren en heb gvd gewoon 2 examens van 3 uur
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |