![]() |
|
![]() |
mjah bij mij haat het op het moment slecht, veel aan me kop dusveel eten
![]() maar ik vroeg me af wie hier nu echt overgewicht heeft, ook via dat BMI gedoe ofso.. omdat zoveel mensen helemala niet dik zijn en dat wel zeggen,..eigenlijk beetj eonboeiend maar ik vind het ifjn om te weten. zelf zit ik rond de 25. nog wat op het BMI gedoe ben dus wel echt te dik
||
Citaat:
mijn BMI was toen ik begon met lijnen 29. Nu zit ik zelf nog maar 2 kilo boven het streefgewicht dat ik vastgesteld had toe ik begon. Dus het kan overkomen alsof ik over 2 kilo zeik terwijl ik in principe een goed gewicht heb..maar ik wil gewoon graag dat streefgewicht waar ik me al die tijd aan het vastgehouden bereiken ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.rug.nl/cis/med/gezond/bodymass.htm
zo zo op deze site staat er dit bij mn BMI van 24: U bent iets te dik en hebt een dieet en oefeningen nodig. You are fat, need dieting and exercise ![]() |
![]() |
|
bah ik haat 't allemaal.....
bestond er maar calorie-vrij voedsel... kon je je daar helemaal mee vol proppen, mmmm gelukkgi helpt m'n moeder me, ze koopt geen lekkers meer in huis, thanks mom, want ik heb nu toch zin om te vreten....... ![]()
||
![]() |
Citaat:
kheb er ook een jaar opgezeten, maar je krijgt er best een mooi lichaam van. en blijft gewoon op gewicht |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien ervoor zorgen dat je allemaal komkommers in je kamer hebt liggen i.p.v. slechte dingen ![]() (lijkt makkelijk maar ja..) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Je had gelijk, het LIJKT inderdaad iets te makkelijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() suc6 iedereen die aan t lijnen is, ik doe er niet aan mee! ![]() xxx's Juliah |
![]() |
|
haaaaaaaaaai allemaaaaaaaaaaaaal,
ik ben weer een nieuwe weg ingeslagen... was afgelopen woensdag het echt zat... Ik was gek van dat fruit (leven lang fit) gedoe en nu ga ik gewoon eten, en gewoon geen tussendoortjes meer (althans probeer ze te weren) maar afgelopen woensdag heb ik mijn sporspul gepakt en ben ik begonnen in de sportschool.. een beetje jezelf in het zweet werken op al die vetverbrandig toestellen... heb nu woensdagavond getraint en vanmiddag en nu morgenmiddag weer... ik wil lekkerveel sprorten... met andere woorden... Minder internet meer sport!!! Deze kaart voor de sportschool kan ik voor heel veel gebruiken ook voor tea bo, aerobi etc etc. IK VOEL ME GOED!!! Ik heb al een jaar niet meer fanatiek gesport dus dit is weer nodig... Ik ga morgen als klap op de vuurpijl ook nog zwemmen, om half 8 's ochtends... ![]() (ik ga dit nu proberen, kijken of ik wat afval) BMI is 25 weeg 78,5 ben 1:78 dus op naar de 8 kilo minder ![]() Ik ben gemotiveeeeeerd
|
Verwijderd
|
Sla niet door (met sporten en/of lijnen) ajb. Je mag best af (willen) vallen, maar werk ook aan de acceptatie van jezelf. Nu gaan er een heleboel zeggen 'als ik afgevallen ben accepteer ik me meer', maar helaas werkt het zo meestal niet. Er zit vaak meer achter, je hebt tenslotte ook dikke mensen die heel tevreden met zichzelf zijn, hoe doen die dat dan? Je mag dus best af (willen) vallen, maar fixeer je niet alleen daar op, werk ook aan die acceptatie, dan heb je er tenminste echt wat aan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *gaat vrolijk door met lijnen en sporten* |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een BMI van 20
![]() ![]() Mjah, ik sport 2 uur in de week en rij ook nog paard ( maar da's niet echt intensief ) En dat is dan ook het enige wat ik aan sport doe ![]() Nog een tip: Leg gewoon een springtouw in je kamer, en mocht je je vervelen, ga touwtje springen. ![]() ![]()
||
Citaat:
dat doe ik ook zekker nie.... ![]() ![]() ![]() Maar goed... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was ook algemeen bedoeld, voor iedereen die lijnt ed. |
![]() |
||
Citaat:
dus ik kijk hoe het is met 1 kilo'tje minder; en dan zijn ze opeens jaloers... Nou nou... [Dit bericht is aangepast door *Marieke* (22-03-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik vind die bmi berekening op http://www.rug.nl/cis/med/gezond/bodymass.htm niet echt ok. Dr klopt ook gewoon nix van. Een bmi tussen 19-25 is ok en volgens dat ding alleen tussen de 21-23
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb een BMI van 19. Maar ik lijn niet, ik let enkel beetje op wat ik eet, maar lijnen doe ik niet. Kweet trouwens dat ik geluk heb, ik mag cola drinken zoveel ik wil, ik kom niet echt bij. Jammer dat het zo oneerlijk verdeeld is voor sommigen. Ik ben dan ook tevreden met mezelf.
X-je
||
![]() |
Citaat:
ik eet gewoon droog brood.... dat scheelt je veel calorieen. wisten jullie dat je zowat 2 keer zo veel brood kunt eten als je er geen beleg op doet? bij.v broodje met pindakaas (beetje dik dan he) of 2 droge broodjes, komt bijna op 't zelfde neer!! ik ga dus voor die 2e optie.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
even weer een positieve reactie tussendoor:
tgaat heel goed hiero, kben helemaal into het gezonde voedsel ![]() heel af en toe een snoepje ofzo, maar allemaal niet te veel... tbegint eindelijk goed te lukken! kben nou in totaal 3,5 kilo afgevallen and it feels good!!!! dus hou allemaal vol en als je je een keer laat gaan: volgende dag gewoon weer op nieuw beginnen! ![]() veel succes he!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 |