Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit ook een beetje in dezelfde situatie. Het hogste wat ik moet halen om te slagen is een 4.3 (voor aardrijkskunde)Iedereen zegt dus dat ik niet moet zeiken, dat ik toch wel slaag. Is waarschijnlijk ook wel zo...maar ja...het blijft s[annend. En dat is misschien ook wel goed...anders zou ik er helemaal niks meer aan doen en totaal niet gemotiveerd zijn om mn best te doen
|
![]() |
|
![]() |
voor mij is en blijft het mega spannend...tis echt erop of eronder... en vandaag had ik echt even een examen-stress dag zoals ze het noemen...dacht echt van ik kom in tijdnoot vwb het herhalen van de stof en als ik dit verknal dan ben ik al de klos enz enz... maar dan zeggen ze: niet zo negatief denken daardoor heb je alleen maar jezelf je staat misschien wel versteld van je eigen "talenten" (nou goed daar hebben ze wel een punt want de laatste maanden zijn er echt veeel dignen gebeurd waarvan ik ook dacht dat ik het niet aankon/niet kon halen enzo) MAAR....zolang je je best doet... is het goed!
niet te negatief denken...en ik denk dat er stiekem heel veel mensen stiekem met stress zitten maar het gewon niet zeggen ![]() nou goed.... komt helemaal goed...met of zonder stress!!! GO FOR IT ![]() |
![]() |
|
ik zeg altijd gewoon tegen mezelf: dit is niet meer dan een grote toetsweek. dat zeg ik niet omdat ik er erg goed voorsta, ik heb in mn profiel een 5,1; 5,5; 5,5 en een 6,1.
probeer je er niet te veel van voor te stellen, uiteindelijk is het maar school ![]() veel succes in ieder geval
|
![]() |
okj ik bombarder dit even tot stess topic hehehe
ik moet ook even me gestress kwijt AGHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR IK TREK HET NIET MEER! IK HAAT STAATSEXAMENS! IK WIL GEWOON LEKKER NAAR DE KUNSTACADEMIE EN NIET NAAR FLUT KUT GRAFISCH LYCEUM (wat gebeurd als ik het niet haal) AGRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH zo...pfff Succes met examens ![]()
|
Verwijderd
|
Niet te druk maken hoor! Zoals mijn moeder van de week zei; iedereen vind je nog lief of je slaagt of zakt
![]() Maar ja makkelijk gezegd nu; maar ik ben ook redelijk zenuwachtig... whah... en iedereen om me heen zegt ook van je haalt het wel... maar zelf heb ik toch af en toe ook zo'n moment waarop ik echt alleen kan denken whah dis echt eng... maar over een week of anderhalf is het allemaal weer over! |
![]() |
|
yo mensen
nou als ik deze berichtjes lees dan ben ik blij dat ik niet de enige ben die nu toch al aardig zenuwachtig begint te worden. het is niet zo dat ik echt bang ben, het is meer de eerste stap die je zet als je begint aan een examen. daarom alvast een tip: haal eerst een paar keer goed adem voordat je dat boekje opendoet en lees een vraag altijd meerdere malen zodat je leesfouten voorkomt. immers; je wilt niet dat je net een onvoldoende staat omdat je één vraag verkeerd hebt gelezen ![]() zelf sta ik er ook niet zo slecht voor; iedereen weet wel zeker dat ik zal slagen en telkens als ik het met mn vriend erover heb, dan word hij boos op me omdat ik telkens zeg dat er wel een kans is dat ik zak. ik probeer rustig te blijven en dat raad ik jullie ook aan. ga niet de hele tijd leren maar neem ook tijd voor jezelf om tot rust te komen want dat zul je namelijk deze week niet veel zien dus dat zul je hard nodig hebben. verder iedereen veel succes en beter zullen er lekker veel tassen uithangen ![]() xxx essie |
![]() |
|
SFGSIOPFRHIO{SFH{AOSDHPHAGF"PASOHFIOPHZF"PAODH
}WRFSPFJSDMK!@((((((($!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P"EFJEAOPTJSS}PGFN}PXSNF}QW_TJU(_QWEUTJ| ![]() AXCSWFPS(PFHAS}GF S{XLSFNASFA54354613544S zo...... en nu ga ik slapen!
|
Verwijderd
|
Ik ben nog helemaal niet zenuwachtig geweest, tot nu... Ik heb dalijk om 9:00 uur examen Nederlands en om 13:30 uur Economie 2, en ik ben nu echt heel gestresst. Mijn handen trillen, mijn maag doet vreemd, en ik heb nog niks kunnen eten, maar dat moet ik dalijk wel van mezelf.
Wat is dit erg zeg. Ik zal blij zijn als het 9 uur is. |
|
|