Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 14:19
Cottoncandy_200
Cottoncandy_200 is offline
Hoi iedereen!
Ik heb morgen mijn eerste examen en ik ben super nerveus, de mensen met wie ik omga zeggen dat het allemaal wel goed komt en dat ik me niet zo druk moet maken en dat ik meer vertrouwen in mezelf moet hebben omdat ZIJ zeker weten dat ik ga slagen, zelf weet ik dit nog net zo niet.
Ik sta er goed voor maar toch iets in mij zegt dat ik het best kan verknallen.
Ik vroeg me af of er nog mensen zijn met dit gevoel, want ik kan er met niemand over hebben, het klinkt misschien een beetje triest maar zo is het nniet bedoeld.
xxxjes mij

Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 20:42.
Advertentie
Oud 18-05-2003, 14:20
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Cottoncandy_200 schreef op 18-05-2003 @ 15:19:
Hoi iedereen!
Ik heb morgen mijn eerste examen en ik ben super nerveus, de mensen met wie ik omga zeggen dat het allemaal wel goed komt en dat ik me niet zo druk moet maken en dat ik meer vertrouwen in mezelf moet hebben omdat ZIJ zeker weten dat ik ga slagen, zelf weet ik dit nog net zo niet.
Ik sta er goed voor maar toch iets in mij zegt dat ik het best kan verknallen.
Ik vroeg me af of er nog mensen zijn met dit gevoel, want ik kan er met niemand over hebben, het klinkt misschien een beetje triest maar zo is het nniet bedoeld.
xxxjes mij
Ik heb het ook.. Iedereen is er helemaal zeker van dat ik niet meer kan zakken zeg maar.. Maar ik zelf niet..!
Oud 18-05-2003, 14:24
M*Licious
M*Licious is offline
daar heb ik ook vreselijkveel last van.. nu ben ik juist bang om te falen.. aangezien ze wel hoge verwachtingen van me hebben
Oud 18-05-2003, 14:25
butterfly_1
butterfly_1 is offline
komt me bekend voor.
Oud 18-05-2003, 14:26
M*Licious
M*Licious is offline
praatgroepje oprichten... hihi
Oud 18-05-2003, 14:54
camille
camille is offline
Ik zit ook een beetje in dezelfde situatie. Het hogste wat ik moet halen om te slagen is een 4.3 (voor aardrijkskunde)Iedereen zegt dus dat ik niet moet zeiken, dat ik toch wel slaag. Is waarschijnlijk ook wel zo...maar ja...het blijft s[annend. En dat is misschien ook wel goed...anders zou ik er helemaal niks meer aan doen en totaal niet gemotiveerd zijn om mn best te doen
Oud 18-05-2003, 15:34
Verwijderd
het blijft echt afwachten.. en doe een ding niet ! ga niet tot s'nachts leren.

Je had het deze week/dit weekend al moeten kennen en een 10 is niet nodig, ben blij met een 8 !
Oud 18-05-2003, 15:38
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
voor mij is en blijft het mega spannend...tis echt erop of eronder... en vandaag had ik echt even een examen-stress dag zoals ze het noemen...dacht echt van ik kom in tijdnoot vwb het herhalen van de stof en als ik dit verknal dan ben ik al de klos enz enz... maar dan zeggen ze: niet zo negatief denken daardoor heb je alleen maar jezelf je staat misschien wel versteld van je eigen "talenten" (nou goed daar hebben ze wel een punt want de laatste maanden zijn er echt veeel dignen gebeurd waarvan ik ook dacht dat ik het niet aankon/niet kon halen enzo) MAAR....zolang je je best doet... is het goed!
niet te negatief denken...en ik denk dat er stiekem heel veel mensen stiekem met stress zitten maar het gewon niet zeggen
nou goed.... komt helemaal goed...met of zonder stress!!!
GO FOR IT
Oud 18-05-2003, 15:48
SpiritX
SpiritX is offline
Ik ben niet zenuwachtig, maar merk wel aan mezelf dat ik snel geïrriteerd ben, onrustig, etc...
Oud 18-05-2003, 19:24
majin
majin is offline
Hmm je ben niet de enige.. Bij mij is het eigenlijk vandaag pas goed begonnen. Ik zit echt al heel de dag te trillen enzo en heel veel hoofdpijn, maarja gaat wel weer over
Oud 18-05-2003, 19:54
midianithia
midianithia is offline
hmmm jah ok,je had het al moeten weten,of je hebt net als mij zo'n zeef daarboven.ik ben dus alle stof alweer kwijt
Oud 18-05-2003, 20:07
Gimmeshelter
Gimmeshelter is offline
ik zeg altijd gewoon tegen mezelf: dit is niet meer dan een grote toetsweek. dat zeg ik niet omdat ik er erg goed voorsta, ik heb in mn profiel een 5,1; 5,5; 5,5 en een 6,1.
probeer je er niet te veel van voor te stellen, uiteindelijk is het maar school
veel succes in ieder geval
Oud 18-05-2003, 20:11
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
Ik heb er eigelijk nog niet zoveel last van ook al vraag ik me nu wel af of ik het wel goed kan maar voor engels en nederlands mag ik een onvoldoende maken dus veel maakt het niet uit
Oud 18-05-2003, 20:13
Missy_shy
Missy_shy is offline
okj ik bombarder dit even tot stess topic hehehe
ik moet ook even me gestress kwijt

AGHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR IK TREK HET NIET MEER!

IK HAAT STAATSEXAMENS! IK WIL GEWOON LEKKER NAAR DE KUNSTACADEMIE EN NIET NAAR FLUT KUT GRAFISCH LYCEUM (wat gebeurd als ik het niet haal)

AGRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

zo...pfff

Succes met examens
Oud 18-05-2003, 21:01
Verwijderd
Niet te druk maken hoor! Zoals mijn moeder van de week zei; iedereen vind je nog lief of je slaagt of zakt en als je zak gaat de volgende dag ook gewoon de zon weer op...

Maar ja makkelijk gezegd nu; maar ik ben ook redelijk zenuwachtig... whah... en iedereen om me heen zegt ook van je haalt het wel... maar zelf heb ik toch af en toe ook zo'n moment waarop ik echt alleen kan denken whah dis echt eng...

maar over een week of anderhalf is het allemaal weer over!
Oud 18-05-2003, 21:06
Timboektoe
Timboektoe is offline
ik zit me de hele dag al de tering te roken. ik maak me verder niet zo druk... vandaar dat ik er ook niet zo heel goed voor sta...
Oud 18-05-2003, 21:19
pyres74
pyres74 is offline
yo mensen

nou als ik deze berichtjes lees dan ben ik blij dat ik niet de enige ben die nu toch al aardig zenuwachtig begint te worden. het is niet zo dat ik echt bang ben, het is meer de eerste stap die je zet als je begint aan een examen. daarom alvast een tip: haal eerst een paar keer goed adem voordat je dat boekje opendoet en lees een vraag altijd meerdere malen zodat je leesfouten voorkomt. immers; je wilt niet dat je net een onvoldoende staat omdat je één vraag verkeerd hebt gelezen

zelf sta ik er ook niet zo slecht voor; iedereen weet wel zeker dat ik zal slagen en telkens als ik het met mn vriend erover heb, dan word hij boos op me omdat ik telkens zeg dat er wel een kans is dat ik zak.

ik probeer rustig te blijven en dat raad ik jullie ook aan. ga niet de hele tijd leren maar neem ook tijd voor jezelf om tot rust te komen want dat zul je namelijk deze week niet veel zien dus dat zul je hard nodig hebben.

verder iedereen veel succes en beter zullen er lekker veel tassen uithangen

xxx
essie
Oud 18-05-2003, 21:20
KiMZz
KiMZz is offline
Ik word van dit topic alleen maar zenuwachtiger
Oud 18-05-2003, 22:15
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
SFGSIOPFRHIO{SFH{AOSDHPHAGF"PASOHFIOPHZF"PAODH
}WRFSPFJSDMK!@((((((($!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P"EFJEAOPTJSS}PGFN}PXSNF}QW_TJU(_QWEUTJ|FCASO{H DC
AXCSWFPS(PFHAS}GF
S{XLSFNASFA54354613544S

zo...... en nu ga ik slapen!
Oud 18-05-2003, 23:35
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik voel de spanning nu wel aardig..

Maarja, ik heb ook wel weer het idee van: Ik slaag toch wel.. alleen moet ik engels niet gaan verneuken!
Oud 19-05-2003, 05:36
AJMouse
AJMouse is offline
Keb om half 2 mn eerste examen. Nederlands. Havo. Ik weet zeker dat ik het ga halen, mijn geest is rustig, maar mn handen trillen en ik kan niet slapen. Raaaah! Ik wil slapen!!
Oud 19-05-2003, 06:40
Verwijderd
Ik ben nog helemaal niet zenuwachtig geweest, tot nu... Ik heb dalijk om 9:00 uur examen Nederlands en om 13:30 uur Economie 2, en ik ben nu echt heel gestresst. Mijn handen trillen, mijn maag doet vreemd, en ik heb nog niks kunnen eten, maar dat moet ik dalijk wel van mezelf.
Wat is dit erg zeg. Ik zal blij zijn als het 9 uur is.
Oud 19-05-2003, 06:49
brynn
brynn is offline
aghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik wil niet ik wil niet ik wl niet ik wil niet ik wil niet. had niet verwacht dat ik zooo zenuwachtig zou zijn. maar ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet. aghhhhhh
Oud 19-05-2003, 07:08
Verwijderd
ik had vrijdag mn 1e..
en t valt echt mee bij ons
ik was eik ook zenuwachtig.. maar ik zat daar eenmaal te werken en toen ging het eik kei goed
DUS: gewoon heel rustig werken en goed lezen,
dan komt t allemaal goed

liesje
Advertentie

Regels voor berichten