![]() |
|
![]() |
ja klopt ik heb het ook. Bands kom ik dan niet op, of een nummer of een film, namen van mensen ook.
Echt heel erg vaag, ik vind het irritant. maar verder valt er weinig aan te doen. Het zijn die kleine rotdingen.
|
Verwijderd
|
In princiepe vergeet ik ALLES.
Wat ik NIET vergeet, zijn wetenschappelijke onderwerpen; wiskunde, natuurkunde. Ook bij bedrijfskunde (laatst een HER van...) kan ik niks onthouden, BEHALVE hoe ik een productieplanning moet maken, wat één onderdeel was van de repetitie. Voor de rest vergeet ik het meest, ook al wil ik het niet... ![]() Laatst was er ook een programma op Geographic Channel ('The six expirements that changed the world'): één keer gezien, en meteen onthouden (ging over de relativiteits theorie). Ik vind het wel lastig hoor. *zucht* [Dit bericht is aangepast door eddie (02-04-2002).] |
![]() |
|
kep et ook met aardrijksunde...vroeger wist ik zo'n beetje elk land, en die hoofdstad zo op te noemen. maar nu kom ik vaak niet verder dan't land. zelfs de vlaggen kon ik vaak gewoon uit het hoofd :/
en met nederlandse plaatsnamen is het ook een ramp nou ![]()
|
in namen ben ik ook best wel een ramp eigenlijk, tenminste, bij zo'n eerst hallo-zegging zeg maar. Als je voorgesteld aan iemand...meteen nadat ik de naam hoor ben ik die ook meteen weer kwijt. Misschien komt et doordat et me nix kan/kon schelen op et moment ofzo. Want andere keren gaat et best prima dan onthou ik de naam wel. :/
|
|