Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er komt aan dag dat ik een soort van anti -breezar sletten bom ontwikkel en die op de markt breng. Heb geduld mensen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
*is het eens met de topicstarter* laat die mensen, je moet niet zoooo erg op uiterlijk afgaan, als je iemand op straat ziet lopen, kun je daar niet over oordelen zo gauw. Ik vind ze ook lelijk, en áls ze dan ook nog roken, scooter blabla dan brengen ze overlast maar mensen die zich gewoon zo kleden omdat zij dat mooi vinden niet toch, wat heb je er verder vor last van
![]()
|
ik haat ze...
omdat ik altijd ruzie met ze heb als ik uitga... een wou me zelfs slaan... als ik ze met 1 vinger per ongeluk aanraak omdat ik er ff langs moet ofzo...gaan ze gelijk met zown aso stem schreeuwen wie ik wel niet denk dat ik ben en of ik niet eens uit kan kijken en of ik soms klappen wil.... ![]() ja dan erger ik me zeker dood ja...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En met wie gaan deze producten van proletarische inteelt om? JUIST! Ricardo en kornuiten.. ![]() ![]() Maar sommige studenten kunnen hun paringsdrang niet langer beteugelen en vergrijpen zich aan de breezerslet: ![]() ![]() "HUH? Nou ja zeg! Word ik vanochtend naast hem wakker, en dan schopt hij mij gelijk het bed uit uit?!" Maar hier draait het natuurljk allemaal om: prachtige metafoor ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 12:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *Weten niet hoe de video recorder werkt *Drukken gewoon blindelings op 'yes' als er een foutmelding van de computer kompt *Vinden elmo van sesamstraat lief omg ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die bovenste 2 zijn wel super lekker! zou ik graag zwanger willen maken, alle 4 jah ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|