Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 17:34
Martijn
Martijn is offline

If You're Looking For The Truth, You've Come To The Wrong Place.

Directed by:
D.J. Caruso

Starring:
Val Kilmer
Vincent D'Onofrio
Adam Goldberg
Luis Guzmán
Doug Hutchison
Anthony LaPaglia
Glenn Plummer

Het verhaal:

Danny Parker (Val Kilmer) is een begaafde trompettist, die in deze drugswereld de moordenaar van zijn vrouw zoekt (Chandra West).
De mooie blondine werd doodgeschoten, omdat ze toevallig aanwezig was bij een drugsafrekening. Parker verliest zijn doel steeds meer uit het oog, omdat hij in de greep raakt van de speeddrug. Hij speelt een gevaarlijk dubbelspel met een geschifte drugsbaas (Vincent D'Onofrio, die een uitgehongerde das met plezier de testikels van zijn slachtoffers laat afbijten) en heeft niet in de gaten dat anderen (Anthony LaPaglia, Doug Hutchison) hem als pion in hun dubbelspel gebruiken.

-------------------------------

Deze film ga ik echt huren! Omdat ik er goeie dingen over gehoord en en omdat Val Kilmer mijn favoriet is(ook al zijn veel mensen het daarmee niet eens). Heeft iemand van jullie hem al gezien en zo ja, wat vond je er van?

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 18:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2003, 18:40
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ja ik weet niet waar die over gaat, aangezien se "samenvatting"op de dvd is een andere taal is geschreven het is ook een import dvd maar wel met de ondertitels.
Oud 17-05-2003, 18:55
Martijn
Martijn is offline
Ik heb m ff gewijzigd
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:27
empyrian
empyrian is offline
ik ben benieuwd..binnenkort maar eens huren.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:41
Pugsley
Pugsley is offline
Onlangs gezien, was beter dan ik verwachtte. Tis denk ik wel een film die je 2 keer moet zien om 'm helemaal te begrijpen en echt te kunnen waarderen.

Aanradertje
Oud 18-05-2003, 18:48
Firefly182
Firefly182 is offline
ik heb 'm ook gezien, maar ik snapte er geen reet van. Kan ook zijn dat ik soms stukjes miste door vriendjelief. Als je de film dus niet helemaal ziet is er echt nix aan. Volgens mij ook als je de film wel volgt.... Twas zo saai, er gebeurde nie echt veel in, twas o vaag. De samenvatting vond ik leuker dan de film zelf.
Oud 18-05-2003, 22:30
battlestar
battlestar is offline
nog niet gezien, maar hij komt hier dinsdag uit.. zag vandaag wel het hoesje.. las dat de film een beetje een tarantino-sfeer heeft.. ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:56
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef op 18-05-2003 @ 23:30:
nog niet gezien, maar hij komt hier dinsdag uit.. zag vandaag wel het hoesje.. las dat de film een beetje een tarantino-sfeer heeft.. ben benieuwd.
Oh ja dat had ik ook gelezen, nog een reden om m te zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten