Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou dat meisje uit je klas gewoon niet al te serieus nemen wat het dit betreft.
Ookal zouden we ervan uitgaan dat mensen anderen kunnen vervloeken, dan neem ik niet aan dat één of gothic-meisje, na een boekje "Wicca voor beginners (4 t/m 8 jaar)" te hebben gelezen, opeens constant mensen loopt te vervloeken.
|
als je iemand vervloekt, komt het in 3-voud terug, zeggen ze..
ik geloof niet echt in vervloeken, en al geloofde ik erin, ik zou het voor geen meter uit gaan proberen, want je weet niet eens wat je eigenlijk zit te doen je moet dat gothic meidje niet zoo serieus nemen, ze zit je gewoon op te naaien, net zoals je moeder dat heeft gedaan met Sinterklaas
||
![]() |
Citaat:
Die andere "wet" van het komt drievoudig terug, is van die amerikaanse film over vier heksen. Ik zelf ben geen wiccan noch hang ik een andere quasi-godsdienst aan. Maar dat ene zinnetje vind ik een van de betere "regels" die ik heb gehoort. edit: Sha'Quessir zei het al |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is een negatieve energie over iemand uitspreken en dat komt inderdaad bij de persoon aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het brengt voor de persoon die het uitspreekt ook negativiteit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het kan en het is niet aan te raden. Het is zeker niet zomaar iets dat je één twee drie voor mekaar krijgt, er moet al heel veel woede en haat in je zitten om het voor mekaar te krijgen. Ik zou het kunnen staven met voorbeelden maar velen doen dat dan weer af als toeval dus ik begin er niet aan.
Als ze dat roept en er nog trots op is ook, is dat maar erg zielig, niet naar luisteren en vooral niet geloven! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
M.a.w. de eisen zijn zo belachelijk dat je die niet kunt uitvoeren, en dan staat er ergens in een grimmoire dat het iemand gelukt is, en dat is dan het enige 'bewijs'. Het is lariekoek, maar wel leuke fantasieëen!
|
Verwijderd
|
Ik ben er vrij zeker van dat het zonder ritueel mogelijk is. Zoals ik al zei: genoeg haat en woede in je hart zou al genoeg kunnen zijn. En dan heb ik het hier niet over "ik haat mijn ouders want ik mag niet uit vanavond". Je eigen negatieve energie kan al genoeg zijn...
|
![]() |
||||
[QUOTE]** Lieve2002 ** schreef op 01-05-2003 @ 22:02:
hey.... Zouden mensen je inderdaad kunnen vervloeken....en wat gebeurd er dan met je? [quote] De symptomen van een vervloeking worden, iig bij ij, valselijk aangezien als autisme, maar ook psychose, schizofrenie, depressie of Multiple Personality Disorder. [quote][b] symptomen:een naar benden gedrukt star bewustzijn, ziek zijn geestelijk en lichamelijk en het niet eens merken, verlies aan inhibitie maar ook aan drijfveren, emotie niet volmaakt gevoelt, vroeger in afrika zombies genoemd. symptomen gezien door helderziende mensen ![]() Coconbewustzijn. Ik voel me vervloekt, ik weet hoe het is uit herrineringen aan vorige levens en nu ben ik weer zo. Citaat:
Citaat:
Zeg eens tegen haar dat ze alles wat ze doet met 3 eer de kracht terugkrijgt. Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik denk dat je vervloeken niet letterlijk moet nemen als vervloeken, maar meer als heeeeeeeeel veel negatieve energie op iemand afsturen. en hoe meer neg. energie die 'vervloekte' persoon krijgt hoe erger en slechter diegene zich kan gaan voelen.
en ik denk dat mijn moeder mij vervloekt en ik haar ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ok....heb je gelijk in
Maar ik vind het echt onzin... Van alle dingen die mischien bovennatuurlijk zouden bestaan vind ik dit een van de minst geloofwaardige Maar het is een vraag om meningen dus niet stom....
||
Citaat:
Zijn je moeder en jij gebrouilleerd of zo dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is ook zo, als er iemand in je omgeving is die je echt haat, dan speelt dat onbewust op je in hoor. Wij sturen allemaal energie uit, positief, negatief of neutraal. Als iemand (deze persoon kan dat zelfs onbewust doen) negatieve energie naar je stuurt, kun je je heel beroerd voelen, of gewoon ongelukkig, dat werkt heel erg op je door en vaak zul je niet eens weten waar het van komt, dan zit je gewoon 'ff niet lekker in je vel' of 'alles zit tegen. Nu is het ook weer niet zo dat elke keer als je je niet zo goed voelt je moet gaan denken dat iemand je haat, maar feit is ook dat sommige mensen er ook weer gevoeliger voor zijn dan anderen. (ff een heel stom voorbeeld, maar als er iemand in je buurt ongelofelijk chagrijnig zit te zijn, is de kans ook heel groot dat je na verloop van tijd ook gaat zitten chagrijnen, dat is het op zijn simpelst, maar zo werkt het dus wel). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ach, het is en blijft iets ingewikkelds om fatsoenlijk uit te leggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een ex beste vriendin van een vriendin van mij (die nu is overleden) had ooit een verhaal tegen die vriendin dat als ze een hekel had aan iemand dat ze die dan ging vervloeken. Nou had een leraar op de zeevaartschool haar zoon eens laten zakken voor een examen, even later kreeg die leraar een hart aanval, en die vrouw beweerde dat door haar kwam. Nou heb ik het verhaal nooit geloofd, (die vriendin van wie ik het hoorde geloofde het ook niet zo.) maar ik begin nou toch te twijfelen, het wás tenslotte een hele nare vrouw. Weet iemand trouwens wat je er aan kunt doen als je denkt dat je vervloekt bent?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je ertegen kunt doen... De vloek weerkaatsen, de energie terugzenden, jezelf beschermen met een schild (geen tastbaar, maar een gevisualiseerd schild), beschermende kristallen dragen. Dat kan ook al werken tegen (on)bewuste negatieve energie die jouw richting uitkomt. Denk je dat je vervloekt bent? |
![]() |
|
nee belachelijk maken niet, maar ik heb wel zoiets van.....tsja....dat je daarin kan geloven....
Vervloeken is erg primitief....waarom zouden mensen moeten kunnen vervloeken? Wat hebben we eraan?.....niks...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet het, door al die anti-goth-topics op dit forum word ik een beetje paranoia, maar dat was ik sowieso al ![]() Wat...waar? ik hoor jullie wel.... ga weg.... het is een complot...een COMPLOT zeg ik jullie..... ARGH...... kwijl... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je iemand vervloekt zul je daarna drie madeliefjesstelen, vijf hartjes en drie gedragen oorbellen samen in kokend water moeten gooien en die vervolgens over je opgeschreven vloek moeten gooien om hem ongedaan te maken. Vervloeken is hels. Maak het ongedaan, of je zult gestraft worden door het uiteindelijk goede - liefde.
|
![]() |
||
Citaat:
maar volgens mij verzin je dit gewoon allemaal zelf....
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
ik ben net denk ik vervloekt fizzle-fluffy | 17 | 28-01-2016 00:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervloekt Verwijderd | 5 | 30-09-2007 11:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Brieven van Doornroosje Myrtille | 6 | 07-05-2007 09:06 | |