Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een man (presentator ofzo) vroeg aan Uri Geller of hij die lepeltjes wilde buigen waarop geller antwoordde dat hij dat wel wilde doen maar dan had hij eerst wat tijd voor zichzelf nodig in een kamertje. Ze hadden dus verborgen camera's opgehangen in die kamer ![]() En op die beelden zagen ze Geller al die lepeltjes buigen ![]() Later heeft hij nog een rechtszaak aangespannen tegen die show omdat hij z'n act niet meer op kon voeren. De rechter heeft hem geen gelijk gegeven omdat de oplichter opgelicht werd zeg maar. (als mijn verhaal niet klopt moet je naar unexplained grommen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kat heeft een maagzweer, en toen ik terugkwam van de dierenarts was de postbode geweest met een pakketje waar ik al weken op zit te wachten. En toen had mijn vriend het gore lef om boos te zijn dat ik niet nog een dagje gewacht had....ja sorry, na drie weken hecht ik weinig geloof meer aan beloftes van een leverancier!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog een dagje wachten op het pakketje. Doe ik dus al drie weken. Iedere dag wordt ons beloofd dat het echt morgen bezorgd zal worden. En iedere dag noppes. En natuurlijk komt het pakketje als je een uur weg bent..... Vrijdag had ik ook al naar de dierenarts gewild, maar ik heb even gebeld, pillen gekregen. Poes leek op te knappen, tot ze net weer liep te creperen van de pijn. Toen was ik het zat, dan kan de postbode me dood vallen, ik ben naar het spreekuur gegaan. Kat heeft maagzweer, stoppen met alle pillen, die maken het alleen maar erger. Maagzweer moet vanzelf overgaan. Ze voelt zich nu redelijk. Waar kan een kat nou overspannen van zijn, vraag je je af.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Voor al uw foto's en partijen! fizzle-fluffy | 501 | 29-01-2010 18:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mystiek Outdated Spirit | 56 | 08-04-2007 19:13 |