Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 08:40
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Ik had hier in 2 topics gepost waar ik nogal mee zat.
Op een gegeven moment dacht ik, tis mss beetje eng maar ik moet het gewoon rechtstreeks aan mijn vriend vragen hoe hij over onze relatie denkt. Dat heb ik dus gedaan, en ben ik blij om.
Hij is heel erg gek op me, heeft totaal geen plannen om het uit te maken. Maar hij vind ze vrienden en andere dingen in zijn leven ook heel belangrijk. Aangezien ik nogal iemand ben die zich he-le-maal in een relatie kan storten begon hij zich nogal zorgen te maken. En het enige wat hij wilde was mij er op wijzen dat de kans er altijd in zit dat 1 van ons er genoeg van krijgt. Bijvoorbeeld dat hij het zooo belangrijk gaat vinden dingen met zijn vrienden te kunnen doen dat hij liever vrijgezel is. Hij wilde alleen mij duidelijk maken dat het altijd kan gebeuren dat het uit gaat en dat we dan gewoon zonder dat ik mezelf iets aan doe allebei apart verder kunnen leven. Hij kreeg soms nogal de indruk dat ik hem zo DE reden dat ik leef maak zeg maar. Dat is niet zo want ik heb ook me eigen leven, maaar ik snap wel dat hij die indruk kreeg. En ik snap ook dat hij daar nogal bang van werd.
Dus wat dat betreft hoef ik me geen zorgen meer te maken.
Maar hij heeft wel gewoon gelijk, ik denk echt vaak, wat moet ik nou als het uitgaat. Zo'n idee van dat ik helemaal niet meer zonder hem wil. Eigenlijk wil ik gewoon van dat gevoel af. Dat ik een beetje net als hem denk, zolang we het leuk hebben samen , er gewoon van genieten en als het niet meer gaat dan stoppen we ermee. Maar soms heb ik gewoon moeite om er van te genieten. Omdat ik dan zo'n gevoel heb van : de kans is best groot dat het OOIT uitgaat, waarom zou ik het dan niet nu al afkappen ?? Ik weet het dat is een stom idee. want dan kan je beter nooit aan een relatie beginnen want de kans dat een huwlijk stuk loopt is ook vrij groot. Maar hoe kom ik van dit idee af ?

Kuss mss Maddocks
Oud 20-05-2003, 10:56
Maurice
Maurice is offline
door te genieten van wat je hebt.
Oud 20-05-2003, 16:42
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
leef je leven plan niks en ga lekker met elkaar verder , want anders zou je nooit een relatie kunnen beginnen.
vertrouw elkaar 100% en ga lekker door met de goede relatie die je had, verpest het nu niet door problemen die je eigenlijk al op heb gelost.
je moet maar zo denken geniet nog van de dagen met elkaar die je nog hebt, stel dat het over 2 jaar uit gaat heb je toch nog 2 jaar lol gehad in plaats van elke keer bang zijn. succes xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten