![]() |
|
Verwijderd
|
bij mij is het wel zo.. ik kan niet klaarkomen als ik niet een of andere fantasie heb.. als ik het zelf doe kan ik het wel zonder fantasie.. maar als hij erbij is of hij doet het moet ik wel fantaseren.. anders lukt het niet.. ik heb misschien wel een idee waarom.. en ik denk dat dat het is.. want het duurt altijd heel lang. en ik ben bang dat hij het beu raakt.. dusja.. ik denk dat ik daarom ga fantaseren zodat het in ieder geval sneller gaat..
'k weet het ook nie hoor |
![]() |
|
![]() |
Met me vriendin erbij heb ik niet echt een fantasie ofzo.. ik denk gewoon aan haar dan gaat het vanzelf.. maar als zij gaat zitten lullen over vanalles en nog wat dan lukt het mij ook nie hoor haha dan moet ik maybe wel blijven fantaseren
![]()
|
![]() |
JAh het zit zeker wel in je hoofd man, een ex van mij zat me een keer te pijpen maar ik kwam maar niet haha hoe kwam dat toch!?!?! nou omdat haar ouders elk moment zooooo der kamer konden binnenstappen...... iets waar je op concentreerd of geluid hoord van de trap en niet aan de dingen waar je mee bezig bent.
Ik kreeg toen ook niet het gevoel van nu kom ik bijna....Heeeeel frustrerend en zij maar denken van oohhww ik doe het fout ofzo hahahaha.... ahhh vond het wel zielig dat ze dat dacht toen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar mischien dat het sommige meisjes helpt. en de tips van poesiefox zijn zeker het proberen waard.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
tsja ik heb nie zo'n geweldige fantasie hoor.. 'k moe zegge dat het ook steeds moeilijker word om ergens aan te denke als me vriend en ik bezig zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
'Gedwongen' orgasme Streepjescode | 49 | 05-09-2011 20:12 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen door neuken Wendy Lynn | 55 | 11-09-2004 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Seksualiteit |
Nog zo'n tijdtopic, maar nu over penetreren. Studentje | 43 | 26-02-2003 09:44 | |
ARTistiek |
Hannibal schrijft ook nog weleens; Spiritueel filosofische essayistsche toneelscène Hannibal | 14 | 06-07-2002 17:19 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |