Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 17:38
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
... heb ik hier wel eens gelezen.
maareuh... is het niet net dat als je heel de tijd denkt 'klaarkomen,klaarkomen',het net moeilijker is? of hoe zit dat dan?

kusjes van iemand die wel eens klaar wilt komen bij een jongen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:49
poesiefox
poesiefox is offline
Je erop concentreren is juist goed, als je gaat liggen denken aan de zorgen van morgen ben je te veel afgeleid.

War het om gaat is dat je soms geremd bent, en je van jezelf het drempeltje niet over mag, omdat er iemand bij is. Het is iets in je hersenen, en de een heeft daar meer last van dan de ander. Als je erg preuts bent opgevoed, heb je er meer last mee.

Trucjes: ga leren plassen met hem erbij. Als je je plas al niet kunt laten komen, kan het met een orgasme ook niet makkelijk. ( zelfde gebied in de hersenen)

En zorg ervoor dat je je veilig voelt. Deur op slot, voor mijn part licht uit en samen onder het laken kruipen, in een tentje.

Ga oefenen met masturbatie met hem erbij. En dan niet als toeschouwer op een stoel naast je bed, natuurlijk, maar als jullie aan het vrijen zijn en je dus toch al wat losser bent.. Je kunt je hoofd ook lekker tussen zijn hoofd en zijn schouder inleggen, weggenesteld in zijn armen, dan ziet hij je niet, en kan hij je ook niet afleiden. (Mijn vriend moet me niet gaan zoenen, ik kan maar een ding tegelijk.)

Als het eenmaal een keer gelukt is, gaat het vanaf dat moment moeiteloos.
Oud 21-05-2003, 17:55
KiMZz
KiMZz is offline
Mjah orgasme zit in je hoofd... Ik denk dat ze bedoelen dat je moet fantaseren... Net als wanneer jongens zich aftrekken. Als ze niet fantaseren kunnen ze zichzelf aftrekken tot ze een ons wegen maar dr gebeurt dan vrij weinig...
Oud 21-05-2003, 17:58
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 21-05-2003 @ 18:55:
Mjah orgasme zit in je hoofd... Ik denk dat ze bedoelen dat je moet fantaseren... Net als wanneer jongens zich aftrekken. Als ze niet fantaseren kunnen ze zichzelf aftrekken tot ze een ons wegen maar dr gebeurt dan vrij weinig...
maar waarom fantaseren als je het in levende lijven meemaakt?
of over wat moet je dan fantaseren?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:06
Verwijderd
Ik fantaseer nooit tijdens de sex... dan ben je toch al bezig met sex hebben? Wel handig is om je ogen en oren goed open te houden, zodat je geest ook geprikkeld raakt...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:13
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ja en...?

al zit het ook in mn rechter kleine teen

waar gaat t allemaal om?
....
....
....
precies
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:33
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 21-05-2003 @ 21:13:
ja en...?

al zit het ook in mn rechter kleine teen

waar gaat t allemaal om?
....
....
....
precies
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:47
sui
sui is offline
tzit wel een stukje in je geest denk ik, als je gewoon aan school of zo zou denken (sorry voor het vreselijke voorbeeld) terwijl je sex hebt ist nogal logisch dat je moeilijk klaarkomt! als je denkt aan sex zit het in je hoofd maar wie gaat nu aan iets anders liggen denken
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:50
Verwijderd
bij mij is het wel zo.. ik kan niet klaarkomen als ik niet een of andere fantasie heb.. als ik het zelf doe kan ik het wel zonder fantasie.. maar als hij erbij is of hij doet het moet ik wel fantaseren.. anders lukt het niet.. ik heb misschien wel een idee waarom.. en ik denk dat dat het is.. want het duurt altijd heel lang. en ik ben bang dat hij het beu raakt.. dusja.. ik denk dat ik daarom ga fantaseren zodat het in ieder geval sneller gaat..

'k weet het ook nie hoor
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:54
curious12
curious12 is offline
Met me vriendin erbij heb ik niet echt een fantasie ofzo.. ik denk gewoon aan haar dan gaat het vanzelf.. maar als zij gaat zitten lullen over vanalles en nog wat dan lukt het mij ook nie hoor haha dan moet ik maybe wel blijven fantaseren Bij de masturbatie kan ik echt dagen lang trekken ofzo, als ik nergens over "fantaseer" of aan terugdenk. hahaha
Oud 21-05-2003, 23:28
Jochem86
Jochem86 is offline
JAh het zit zeker wel in je hoofd man, een ex van mij zat me een keer te pijpen maar ik kwam maar niet haha hoe kwam dat toch!?!?! nou omdat haar ouders elk moment zooooo der kamer konden binnenstappen...... iets waar je op concentreerd of geluid hoord van de trap en niet aan de dingen waar je mee bezig bent.
Ik kreeg toen ook niet het gevoel van nu kom ik bijna....Heeeeel frustrerend en zij maar denken van oohhww ik doe het fout ofzo hahahaha.... ahhh vond het wel zielig dat ze dat dacht toen
Oud 22-05-2003, 11:29
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 21-05-2003 @ 21:50:
bij mij is het wel zo.. ik kan niet klaarkomen als ik niet een of andere fantasie heb.. als ik het zelf doe kan ik het wel zonder fantasie.. maar als hij erbij is of hij doet het moet ik wel fantaseren.. anders lukt het niet.. ik heb misschien wel een idee waarom.. en ik denk dat dat het is.. want het duurt altijd heel lang. en ik ben bang dat hij het beu raakt.. dusja.. ik denk dat ik daarom ga fantaseren zodat het in ieder geval sneller gaat..

'k weet het ook nie hoor
over wat fantaseer je dan?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:15
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 21-05-2003 @ 18:55:
ik kan ook aftrekken zonder fantasie hoor en tijdens sex fantaseer ik nooit.
maar mischien dat het sommige meisjes helpt.
en de tips van poesiefox zijn zeker het proberen waard.
Oud 22-05-2003, 15:10
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 22-05-2003 @ 15:15:
ik kan ook aftrekken zonder fantasie hoor en tijdens sex fantaseer ik nooit.
maar mischien dat het sommige meisjes helpt.
en de tips van poesiefox zijn zeker het proberen waard.
Bij mij helpt t iig wel, ook weleens met beffen als t niet zo gevoelig is.
Oud 22-05-2003, 15:40
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
maar over wat in godsnaam moet je fantaseren als je al bezig bent met seks???
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:58
R-J-N
R-J-N is offline
ik zeg altijd maar:

verliefdheid zit tussen je oren en sex(/orgasme) zit tussen je benen
Oud 22-05-2003, 17:19
sinsere
sinsere is offline
Het zit gedeeltelijk wel in je hoofd. Bij de een misschien meer dan bij de ander. Maar ik concentreer me er altijd wel goed op
Oud 22-05-2003, 18:27
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 22-05-2003 @ 16:40:
maar over wat in godsnaam moet je fantaseren als je al bezig bent met seks???
Mjah als ik tijdens beffen nie goed klaarkom denk ik meestal aan opwindende dingen, zoals t feit dat er geen dekens over me heen liggen en mijn moeder elk moment binnen kan komen... Helpt meestal wel
Oud 22-05-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 18:49:
Je erop concentreren is juist goed,.
op de geilheid ja, niet op het orgasme zelf lijkt mij...?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:31
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 22-05-2003 @ 19:34:
op de geilheid ja, niet op het orgasme zelf lijkt mij...?
Mja, als ik me er niet op concentreer kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar dan gebeurt er niets
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 22-05-2003 @ 12:29:
over wat fantaseer je dan?
pff daar vraag je me wat.. das zo'n beetje elke keer anders.. meestal is het wel dat me vriend (als we ergens anders zijn dan in bed, waar dus ook andere mense zijn) me aan begint te raken en niemand heeft het door.. en nouja.. dat we dan weggaan.. en och dan raad je het al wel..
tsja ik heb nie zo'n geweldige fantasie hoor..
'k moe zegge dat het ook steeds moeilijker word om ergens aan te denke als me vriend en ik bezig zijn inspiratie raakt op..dus 'k denk dat ik een probleempje heb
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 22-05-2003 @ 21:31:
Mja, als ik me er niet op concentreer kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar dan gebeurt er niets
owh.... dan verschilt het per persoon.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 21-05-2003 @ 18:38:
... heb ik hier wel eens gelezen.
maareuh... is het niet net dat als je heel de tijd denkt 'klaarkomen,klaarkomen',het net moeilijker is? of hoe zit dat dan?

kusjes van iemand die wel eens klaar wilt komen bij een jongen
wel bij mij lukt het juist beter als ik me erop concentreer (of door wietjes )
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten