Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 20:14
** Lieve2002 **
** Lieve2002 ** is offline
ey...
Mīn beste vriend doet dit jaar exame en gaat van school af....om eerlijk te zijn heb ik het hier heel erg moeilijk mee....we zijn zo close geworden...ik weet nie meer wat ik voor hem voel...iz het alleen maar vriendschap of misschien wel meer....en moet ik het met hm hier over hebben???

Kuzzie
Lieve

PS: ik zit hier egt heel erg mee....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 20:17
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Citaat:
** Lieve2002 ** schreef op 26-05-2003 @ 21:14:
ey...
Mīn beste vriend doet dit jaar exame en gaat van school af....om eerlijk te zijn heb ik het hier heel erg moeilijk mee....we zijn zo close geworden...ik weet nie meer wat ik voor hem voel...iz het alleen maar vriendschap of misschien wel meer....en moet ik het met hm hier over hebben???

Kuzzie
Lieve

PS: ik zit hier egt heel erg mee....
Tsja of jij meer voor hem voelt kunnen wij denk ik niet vertellen..
maar heb je het wel duidelijk gemaakt dat je het heel erg vind?
En wat vind hij ervan dan??
Oud 26-05-2003, 20:19
confabulatie
confabulatie is offline
je kan hem toch ook zien als jullie niet meer bij elkaar op school zitten?
en wat voor gevoelens je voor hem hebt zal je toch echt zelf achter moeten komen. je zal het er met hem over kunnen hebben.. kan geen kwaad toch als het echt zo'n goede vriend is?
Oud 26-05-2003, 21:47
Jordi
Jordi is offline
Ik weet niet of je verliefd op hem bent ofzo, dat moet je denk ik zelf uitmaken. Maar het lijkt me niet zo vreemd dat je het erg vindt als je beste vriend van school gaat en je hem dus waarschijnlijk een stuk minder ziet.
Maar als hij je beste vriend is, dan kun je hier toch best met hem over praten lijkt me? Bij een beste vriend stel ik me iemand voor die je zo'n beetje alles wel kunt vertellen. En als jij ook zijn beste vriendin bent, dan denk ik dat hij het ook wel erg vervelend zal vinden dat jullie elkaar minder gaan zien. Het lijkt me dus goed als jullie erover praten.

Maar zoals hierboven al werd gezegd: het is niet het einde van de wereld. Jullie kunnen elkaar toch nogsteeds gewoon blijven zien enzo?
Oud 26-05-2003, 22:24
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Heej, Lieve

Ik ben denise 17 jaar, en ik ga stoppen met de opleiding spw die ik nu doe en ga naar een andere school.
Ik zat in het 1e jaar en daar heb ik de liefste meid van de wereld leren kennen, we hebben veel tegenslagen gehad ikben een tijdje van school weggeweest maar ondanks alles zijn we beste maatjes.
Dat ikw egga heeft zij, net als jij heth eel moeilijk mee. Maar ik ook. Maar als een vriendschap echt goed en hecht is dan gaat dien iet kapot
En over je gevoelens.. praat er over met je beste vriend. DAt is echt fijn en lucht op..

Suc6
Oud 27-05-2003, 12:33
** Lieve2002 **
** Lieve2002 ** is offline
Jullie zeggen dat ik met hm moet gaan praten, maar dat gaat duz nie...Het lijkt wel alsof dat juist het gene is dat hij niet meer wil....
we waren zo goed bevriend en zo close...Het is over!!!!

kuzzie
Lieve
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
huh?!

Waarom is het nou opeens over? Het was toch zo'n goeie vriend. En jij was toch degene die het er moeilijk mee heeft.
Anyway....blijf bellen en zoek em gewoon op. Ik weet niet of ie gaat studeren in een andere stad ofzo, en dat ie op kamers gaat maar anders kan je hem toch nog steeds gewoon zien?

En jah....anders is er weinig aan te doen. Maar vrienden komen en gaan. Dat is nou eenmaal zo
Als het niet meer gaat, laat het dan ook gewoon gaan. Probeer niks te forceren want daardoor worden jullie allebei alleen maar ongelukkiger
Oud 27-05-2003, 15:30
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
** Lieve2002 ** schreef op 27-05-2003 @ 13:33:
Jullie zeggen dat ik met hm moet gaan praten, maar dat gaat duz nie...Het lijkt wel alsof dat juist het gene is dat hij niet meer wil....
we waren zo goed bevriend en zo close...Het is over!!!!

kuzzie
Lieve
Kweenie maar dan is het misschien een minder goede vriend dan jij denkt
Oud 27-05-2003, 16:18
x-Tinkerbell-x
x-Tinkerbell-x is offline
Citaat:
Denyse schreef op 27-05-2003 @ 16:30:
Kweenie maar dan is het misschien een minder goede vriend dan jij denkt
denkut ook
Met citaat reageren
Advertentie