Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan hem toch ook zien als jullie niet meer bij elkaar op school zitten?
en wat voor gevoelens je voor hem hebt zal je toch echt zelf achter moeten komen. je zal het er met hem over kunnen hebben.. kan geen kwaad toch als het echt zo'n goede vriend is?
|
Ik weet niet of je verliefd op hem bent ofzo, dat moet je denk ik zelf uitmaken. Maar het lijkt me niet zo vreemd dat je het erg vindt als je beste vriend van school gaat en je hem dus waarschijnlijk een stuk minder ziet.
Maar als hij je beste vriend is, dan kun je hier toch best met hem over praten lijkt me? Bij een beste vriend stel ik me iemand voor die je zo'n beetje alles wel kunt vertellen. En als jij ook zijn beste vriendin bent, dan denk ik dat hij het ook wel erg vervelend zal vinden dat jullie elkaar minder gaan zien. Het lijkt me dus goed als jullie erover praten. Maar zoals hierboven al werd gezegd: het is niet het einde van de wereld. Jullie kunnen elkaar toch nogsteeds gewoon blijven zien enzo?
|
![]() |
Heej, Lieve
Ik ben denise 17 jaar, en ik ga stoppen met de opleiding spw die ik nu doe en ga naar een andere school. Ik zat in het 1e jaar en daar heb ik de liefste meid van de wereld leren kennen, we hebben veel tegenslagen gehad ikben een tijdje van school weggeweest maar ondanks alles zijn we beste maatjes. Dat ikw egga heeft zij, net als jij heth eel moeilijk mee. Maar ik ook. Maar als een vriendschap echt goed en hecht is dan gaat dien iet kapot En over je gevoelens.. praat er over met je beste vriend. DAt is echt fijn en lucht op.. Suc6
|
huh?!
![]() Waarom is het nou opeens over? Het was toch zo'n goeie vriend. En jij was toch degene die het er moeilijk mee heeft. Anyway....blijf bellen en zoek em gewoon op. Ik weet niet of ie gaat studeren in een andere stad ofzo, en dat ie op kamers gaat maar anders kan je hem toch nog steeds gewoon zien? En jah....anders is er weinig aan te doen. Maar vrienden komen en gaan. Dat is nou eenmaal zo ![]() Als het niet meer gaat, laat het dan ook gewoon gaan. Probeer niks te forceren want daardoor worden jullie allebei alleen maar ongelukkiger
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Weg van thuis LEUGEN | 7 | 30-03-2009 16:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 74 Verwijderd | 497 | 19-11-2007 21:37 | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend tot de orde roepen. Maurice | 17 | 01-08-2005 19:11 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 | |
Psychologie |
waarom? nogwatjuh | 5 | 20-11-2002 07:58 |