Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 20:30
Verwijderd
Ik vond het echt een heel moeilijk examen. Ik heb ff op internet gekeken, en ik kom op een cijder tussen de 4,3 en 4,8, terwijl ik normaal voor de wiskunde-proefwerken altijd makkelijk een 6 of 7 haal..

Was het gewoon een heel moeilijk examen, of ligt het toch aan mij?
Advertentie
Oud 20-05-2003, 20:45
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
ik vond het echt zwaar drama !!
Oud 20-05-2003, 21:11
rolandos
rolandos is offline
Je bent niet de enige grootste deel vanmijn klas vond het ook klote
Oud 20-05-2003, 21:52
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Ik vond um ook serieus moeilijk.

Moeilijker dan de oefenexamens die ik heb gemaakt.
Ik had aan het begin een black-in ofzo, pas na een half uur heb ik iets nuttigs opgeschreven, in het begin stond ik met oren te klapperen...
Oud 20-05-2003, 23:26
Gans
Gans is offline
Citaat:
vleermuissie schreef op 20-05-2003 @ 21:30:
Ik vond het echt een heel moeilijk examen. Ik heb ff op internet gekeken, en ik kom op een cijder tussen de 4,3 en 4,8, terwijl ik normaal voor de wiskunde-proefwerken altijd makkelijk een 6 of 7 haal..

Was het gewoon een heel moeilijk examen, of ligt het toch aan mij?
Ik denk dat het ook aan je school kan liggen. Bij ons op school zijn de tentamens vaak moeilijker dan de examens.
Oud 21-05-2003, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Gans schreef op 21-05-2003 @ 00:26:
Ik denk dat het ook aan je school kan liggen. Bij ons op school zijn de tentamens vaak moeilijker dan de examens.
bij natuurkunde bij ons iig wel, dat heeft mn natuurkunde-leraar gezegt. Misschien zijn onze wiskunde-proefwerken dan wel altijd gewoon te makkelijk geweest....
Oud 21-05-2003, 08:21
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Nou, die eerste opdracht over die pijler ging nog wel, dat tekenen weet je wel? Die heb ik volgens mij wel helemaal goed, maar ja, toen ging het alleen maar slechter. Ik denk genoeg om met een voldoende te slagen.
Oud 21-05-2003, 12:05
Funky Lowlive
Funky Lowlive is offline
In eerste instantie viel het wel mee, dacht ik. Maar als je daarna met klasgenoten begint te vergelijken komen er altijd hevige discussies op los waarin je heel erg gaat twijfelen. Ik was zo uitgeput na het examen dat ik geen zin had om de antwoorden over te schrijven (had ik dat nou maar wel gedaan ) Ik heb zoals elk wiskunde tentame weer een hoop slordigheidsfouten gemaakt zoals met die rode en witte verf van die oppervlaktes. Daar heb ik het oppervlak van die driehoek berekend ipv die vierhoek; die driehoek was 2x zo moeilijk en ben er ruim 20 minuten mee bezig geweest maar het levert geen zak op.
Oud 21-05-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Stinger_UT schreef op 21-05-2003 @ 09:21:
Nou, die eerste opdracht over die pijler ging nog wel, dat tekenen weet je wel? Die heb ik volgens mij wel helemaal goed, maar ja, toen ging het alleen maar slechter. Ik denk genoeg om met een voldoende te slagen.
klopt, dat bovenaanzicht heb ik ook wel goed denk ik
maar de rest..... Ik heb echt maar heel weinig goed..
Oud 21-05-2003, 16:28
Snufje
Snufje is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=481159
Advertentie

Regels voor berichten