Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 12:12
Des
Des is offline
Niet in alle 3 die steden natuurlijk, maar in een van de 3 zou wel prettig zijn. Utrecht wordt natuurlijk moeilijk, maar als iemand toevallig iets weet...

Sta al ingeschreven bij kamernet maar een woningstichting ofzo, heeft iemand daar een adres/website van?
Advertentie
Oud 15-05-2003, 16:01
Des
Des is offline
niemand?
Oud 19-05-2003, 10:06
Anne
Anne is offline
Wat ga je studeren? Ik ga binnenkort wsl in Nijmegen wonen, dan komt mijn kamer (in De Bilt) vrij, maar ik geloof dat mijn broertje die zichzelf al toegeëigend heeft.
Overigens is het erg moeilijk om aan een kamer in Utrecht of omgeving te komen (ben al 1 jaar op zoek), maar een vriendin van mij woont in een studentenhuis in Zeist en daar komen 3 kamers vrij. Ik zou er eerst 1 krijgen, maar ja.. ik ga dus weg. Het is wel een christelijk studentenhuis en ze willen dat je er minstens 1 tot 2 jaar zit (kunnen ze niet van je vragen, vind ik) en je mag er ook niet in het weekend blijven.
Maar als je wilt zal ik een adres geven waarop je ze zou kunnen bereiken.

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 10:09.
Oud 21-05-2003, 09:45
aquafemme
aquafemme is offline
De woningstichting voor studenten is: www.sshu.nl Ik woon zelf op het IBB complex. Alleen erg lange wachttijden.. je kunt je inschrijven en dan gewoon effe in onderhuur ofzo.

Eum voor nog meer kamers:
sjhu.nl
studentsforstudents.nl
studentenkamers.nl
opkamers.nl
utrechtnieuwsblad.nl

Succes!

Regels voor berichten