![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een opmerking: een sinus-spoeling is toch een (kleine) operatie. ![]() Kleine KNO-operatie, die onder regionale of algehele anesthesie wordt uitgevoerd. (Kan zijn dat ik fout zit.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
kheb geen verstand daarvan hoor, maar de klachten die je noemt zijn toch ook gewoon de klachten van griep? kan dat het niet zijn?
dan is het dus een kwestie van hééél lang in je bed blijven liggen en uitzieken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Je hebt pijn en pijn. Zolang het nog weggaat met een paracetamolletje, zal het wel loslopen. Als je het stadium bereikt dat je gillend met je hoofd tegen de muur loopt te bonken op twee maal de maximaal toegestane dagdosis snoepjes, moet je echt naar de dokter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb nu een soort pepermuntolie om mee te stomen, en dat helpt heel goed. sterkte! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ps mijn snot was dus groen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn neus was eerst verstopt ja, maar gisteren niet meer. (vandaag wel want ik had de onbeheersbare behoefte om te janken)
Deze hoofdpijn duurt al sinds afgelopen dinsdag, en ik heb regelmatig hoofdpijn (migraine o.i.d) ik ga nooit naar de dokter dus ik dacht eerst ik ziek het wel uit. Na drie dagen miserable half in bed te hebben gelegen ben ik het zat, tot morgenvroeg hou ik het niet meer uit want geheid dat ik dan een pistool tegen m'n hoofd aan zet... die hoofdpijn is ONVERDRAAGBAAR. Ik word gek. Koorts was gister 39.5 celcius, vanochtend was het rond de 38 en nu istie weer omhoog naar 39.2 celcius. Paracetamol helpt NATUURLIJK niet. (mijn normale temperatuur ligt vrij laag rond de 35.5/36.7) En wat betreft het voorover buigen: ik heb het gevoel alsof m'n halve hersenpan verschuift. Als dit de griep is ben ik debiel. Mijn neus-inhoudselen zijn dezelfde kleur als bij een griep. Lichtgroenig. bahbahbah. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien binnenkort nog een keer naar de dokter? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voel me vandaag wel wat beter, dokter hoeft niet meer, koorts is redelijk naar beneden. Thank God. Sorry voor mijn iet wat wanhopige post, heb Advil sinus&cold opgehaald. Het helpt ![]() |
![]() |
|
|