Ik weet niet hoe ze heten maar dat zijn blijkbaar stenen of dingen die je bij je monitor legt, en dan heb je geen last van de straling van de monitor?? Maar goed is dit echt? En zo jah ik word altijd dol van de monitor dus is het beter als ik zo'n steen zal halen?
Ten eerste: er bestaan geen straling-absorberende stenen. Ten tweede: jouw monitor straalt niets uit wat schadelijk is, tenminste er van uit gaande dat je een stralingsarme en MPR-II conforme monitor hebt (wat eigenlijk elke monitor sinds 1990 geproduceerd wel is).
Ten derde: als je dol wordt van je monitor moet je de refreshrate hoger zetten.
Ik heb de laatste tijd van hoofdpijn duizeligheid en moeheid. Ben bij dokter geweest en die kwam er dus achter dat het misschien aan de computer lag omdat er de laatste tijd wel meer mensen bij hem kwamen. Hij had het over de straling die de monitor uitstraalt. Hij zei ook van dat er stenen zijn die je voor je monitor legt en DIE NIET DE STRALING OPZUIGT ZOALS SOMMIGE HIER DENKEN maar de straling wegstoot van je af dus. Maar goed als niemand het weet...
het is de hz-rate die et em doet
moet je even aan iemand die er veel verstand van heeft vragen
heeft te maken met je beeldscherm die knippert...alleen zo snel dat je et niet ziet...alleen dat kan tot hoofdpijn leiden ofzoiets
Rawsteel schreef op 21-05-2003 @ 16:45: Ik heb de laatste tijd van hoofdpijn duizeligheid en moeheid. Ben bij dokter geweest en die kwam er dus achter dat het misschien aan de computer lag omdat er de laatste tijd wel meer mensen bij hem kwamen. Hij had het over de straling die de monitor uitstraalt. Hij zei ook van dat er stenen zijn die je voor je monitor legt en DIE NIET DE STRALING OPZUIGT ZOALS SOMMIGE HIER DENKEN maar de straling wegstoot van je af dus. Maar goed als niemand het weet...
Die schermen schijnen wel te werken, een soort... mja... zonnebril voor je monitor ofzo... Maar stenen bestaan niet daarvoor... (wat een sukkel van een dokter heb je dan zeg, bah!)
24-05-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 24-05-2003 @ 22:28: Wat erg zeg, een arts die zoiets zegt
En laat me raden, toen zei ie dat ie zelf nog een paar van die stenen had liggen tegen een zacht prijsje?
(de volgende patiënt krijgt weer zo'n steen tegen de buikpijn mgoed)