Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 16:07
Verwijderd
ik slik dus de pil (en nee deze hoort neit in het piltopic).. heb em zaterdag voor het laatst ingenomen./. werd dus vanochtend ongesteld.. had gisteren al hele dag beetje buikpijn enzo...

dus ik zo maandverband indoen, 4 uur later was ie vol en deed ik dr weer neiuwe in.. mrja nieuwe bleef dus leeg, nu 5 uur later nogsteeds.. zit wel beetje donkerbruin spul in maar geen druppel bloed

ik weet neit hoe het komt, misschien omdat ik al sinds zondag koorts heb.. ik heb misschien ook vochtophoping, ik heb nm helemaal geen zout gegeten (of nauwelijks dan).. heb vandaag al 14 glaasjes drinken op en misschien net 2 die ik weer terug heb gezien in de wc.. ik weet dat je veel zweet als je koorts heb maar toch neit zoveel??? mn shirts zijn ook neit echt nat ofzo geworden..

weet dr iemand misschien waarom de ongesteldheid opeens is opgehouden??

ik ben btw al bijna 3 jaar regelmatig en dat vanaf het begin al.. verder slik ik al anderhalf jaar de pil
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:12
poesiefox
poesiefox is offline
Dat kan hoor, morgen kun je weer leeglopen, en misschien blijft het hier wel bij deze maand.
Oud 21-05-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-05-2003 @ 17:12:
Dat kan hoor, morgen kun je weer leeglopen, en misschien blijft het hier wel bij deze maand.
ja maar ik heb het nog nooit gehad.. ben vanaf het begin regelmatig
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:10
Verwijderd
'k heb het ook altijd al regelmatig gehad hoor.. maar ben maar sinds november aan de pil maargoed..
het maakt niet uit.. het ene uur doe je meer en sta je meer en dan gaat het er sneller uit.. het ene uur heb je bijna geen krampen.. komt er nix uit.. en het andere uur heb je weer veel krampen waardoor er veel uit komt.. dusja.. lijkt me heel normaal.. ik heb het ook vaak
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je misschien gelegen, in bed of op de bank????? Het schijnt dat als je ligt, je minder bloed verliest dan wanneer je loopt / zit / staat.
Ik heb dat trouwens ook wel eens, dan verlies ik eerst heel veel bloed en daarna ineens minder dus volgens mij is het wel normaal maar ik kan begrijpen dat je wilt weten hoe het komt, maar ik kan behalve dit niets anders verzinnen waardoor het kan komen.
Oud 21-05-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-05-2003 @ 18:24:
Heb je misschien gelegen, in bed of op de bank????? Het schijnt dat als je ligt, je minder bloed verliest dan wanneer je loopt / zit / staat.
Ik heb dat trouwens ook wel eens, dan verlies ik eerst heel veel bloed en daarna ineens minder dus volgens mij is het wel normaal maar ik kan begrijpen dat je wilt weten hoe het komt, maar ik kan behalve dit niets anders verzinnen waardoor het kan komen.
nee ik heb gezeten.. ben pas na 3 a 4 uur gaan liggen maar dan nog.. je meot toch wel een beetje bloed verliezen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten