Advertentie | |
|
![]() |
|
Nexus 6 heeft gelijk!
Ook ligt het wel aan de leeftijd en aan wat je ervoor hebt gedaan enz. Als je bv. nog maagd bent, is het wel logisch dat je nog wel ff wacht dan dat je direct na een dag met diegene onder de lakens duikt... Een one night stand heb ik op zich ook geen problemen mee, maar het is me nog nooit overkomen ![]()
||
Citaat:
En een one night stand vind ik ook niks mis mee als je t maar 100% veilig doet.
||
Citaat:
![]() ![]() Je zit hier trouwens nog niet zo lang zie ik net! Welkom dan maar he?!
||
Citaat:
Ik heb in t verleden wel es wat gepost maar idd niet zo veel.
|
Verwijderd
|
Moet je allemaal helemaal zelf weten... als je elkaar al maanden en maanden leuk vond en dan is het eindelijk wat, god ja, duik maar meteen de koffer in. Als je elkaar maar een dag kent - waarom niet, ga je gang. Ik zou het waarschijnlijk niet doen, maar ik hou niemand tegen.
|
![]() |
|
Mja zelf vind ik van niet. But that's just me. Ik zou het ook nooit doen, als iemand dat wel wil best hoor! Als jij je zeker voelt van je zaak moet je het doen hoor... Ik ga dat niemand verbieden
![]()
|
Ik denk dat ik dat zonde zou vinden, de fases die er tussen zitten zijn leuk... het kan prima, ik zou het alleen niet doen, hoogstens voor een one night stand, maar dat zie ik mezelf voorlopig nog niet hebben...
|
nou... als je iemand pas net kent vind ik niet dat je er gelijk mee t bed in kunt duiken. Ook niet als jullie allebei een relatie willen.
Als je elkaar al langer kent, vind ik dat dat wel moet kunnen. Dan kun je zodra je hebt gezoend ook verder gaan. Wil niet zeggen dat ik vind dat mensen die het anders doen "slecht" zijn, oid. Ik doe het zelf gewoon zo.
|
Ik zou zelf nooit gelijk na 1 dag het bed induiken met iemand..
En one night stand doe ik al helemaal niet aan.. zelf wacht ik als ik een relatie heb liever een poosje tot ik die persoon echt ken etc.. met mn huidge vriendje duurde het ook 4 a 5 maanden voordat we zover gingen..
|
Ligt er bij mij aan of ik me op m'n gemak en 'safe' voel bij iemand. Als diegene al eerder een vriend was is de kans veel groter dat ik vrij snel met 'm zal bed wil gaan, als dat je iets begin met iemand die (in feite) nog een vreemde is.
One night stands? Als 't zo uitkomt... heb ik er niets op tegen zolang allebei maar weten dat het ook (in principe) voor een nachtje is. Dat soort dingen gaan pas fout als de verwachtingen ongelijk zijn.
|
Verwijderd
|
Ik wil zoiets maar met 1 persoon in mijn leven delen, als ik nu met een willekeurig meisje de koffer in zou duiken zou ik dat voelen als vreemd gaan met mijn toekomstige partner.
One-night-stands wil ik dus zelf niet, maar als een ander dat wil vind ik dat geen probleem. Als beide personen (of nog meer personen ![]() |
![]() |
|
daar heeft iedereen zo zijn eigen mening over. De ene vindt dat het wel kan en doet het dan ook de ander niet. Everybody happy.
Voor mij is het niks, zowel one night stand als al snel met iemand het bed in duiken. Ik moet iemand toch wel echt vertrouwens wil ik zoiets doen en dat is niet al na 1 dag. |
![]() |
|
Klinkt een beetje tegenstrijdig maar in een relatie zou ik het niet snel al na 1 dag doen, terwijl ik niets tegen heb op one-night-stands
![]() Denk dat ik in een relatie zoiets zou hebben van, eerst kijken of het echt goed gaat en of ie echt om me geeft en niet alleen om de sex, even testperiode ![]() One-night-stands ligt dan weer veel makkelijker vind ik, omdat het dan toch puur om lust draait en je niets van elkaar hoeft te verwachten verder.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het denk ik niet snel doen, als je een dagje verkering hebt. Maar ik vind het ook een beetje overdreven om echt een half jaar te willen wachten. Maar het hoeft nou ook weer niet te snel.
En onnightstand; nu sowieso niet want ik heb een vriendje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
one night stand kan wel op zich, als je t maar eens bent over hoe t daarna verder gaat. verder vind ik dat als je egt verkering hebtd at beter niet kan doen. eerst zo lang mogelijk genieten van de kriebels die kleine aanrakingen al teweeg brengen... |
![]() |
|
Ik denk dat ik zelf niet zal doen. Maar het ligt wel aan je leeftijd denk ik. Als je al veel ervaring hebt en je bent al wat ouder dan snap ik dat je een stuk sneller bent dan bij je eerste vriendje.
One night stands: Ik denk dat ik diegene te leuk vind voor alleen een avondje.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja, dat moet ieder voor zich weten, maar ik wacht liever even. Ik ben in mn eerste relatie na 3 weken met een jongen naar bed geweest, en achteraf vind ik het jammer dat ik niet iets langer gewacht had. met mijn vriend heb ik iets van 2 maanden gewacht.. maar nogmaals: als iemand na de eerste dag al sex wilt hebben met die jongen of dat meisje dat moet diegene dat helemaal zelf bepalen. Maar voor mijzelf vind ik dat vroeg. En een one nigth stand.. echt niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het feit dat je achteraf spijt krijgt als je het níet hebt gedaan levert alleen maar meer grond op om het via die aanpak te doen. Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij of zij z'n relatie inricht. |
![]() |
|
![]() |
One night stands zijn niets voor mij, maar zeg nooit nooit.
En de eerste avond gelijk het bed induiken? Hmm dat zie ik ook niet zo snel gebeuren, vooral omdat ik meestal verliefd word op jongens die ik nog helemaal niet ken. Dus niet op vrienden van me ofzo. Als ik die jongen nog helemaal niet ken, is het juist leuk om de spanning op te bouwen en sowieso wil ik hem een beetje kennen voor ik zoiets intiems met hem deel. Ik kan er niet echt een tijdslimiet aanknopen, maar 1 dag is te kort en 2 maanden is te lang. Een week of 2 of 3 ofzo..
||
Citaat:
Als je gelijk met iemand naar bed gaat weet je niet waar hij/zij het nou voor doet.. voor de lust of echt voor jou! Het is juist "leuk" om uit te stellen.. btje spanning opbouwen enzo.. maja dat is mijn mening..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verkering en uit de kast Nick-Mads | 9 | 27-03-2014 16:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je verkering vragen Mr_bart | 4 | 05-03-2013 15:27 | |
Liefde & Relatie |
Verkeerde indrukken Lumpie | 13 | 13-06-2011 10:17 | |
Verkeer & Vervoer |
Te hard rijden ***ailá*** | 111 | 21-04-2007 00:44 | |
Liefde & Relatie |
Elkaar vrij laten of elke dag bij elkaar? CoveredEyes | 42 | 03-03-2003 17:31 | |
Liefde & Relatie |
niet de verkering die ik wilde sientjuh | 56 | 09-07-2002 10:54 |