Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2003, 17:15
Upke
Upke is offline
Vind jij dat je gelijk de eerste dag als je met iemand verkering hebt met hem/haar in bed kan duiken? Of vind je dat je een tijd moet wachten?? En wat vind je van One Night Stand??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2003, 17:17
Verwijderd
Ik vind dat je best de eerste dag met iemand het bed in kunt duiken, als je meteen al zeker bent van je zaak. Waarom niet?
Ik ben ook niet principieel tegen one night stands, maar heb er zelf tot nu toe nog nooit behoefte aan gehad.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:19
dieselken
dieselken is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 25-05-2003 @ 18:15:
Vind jij dat je gelijk de eerste dag als je met iemand verkering hebt met hem/haar in bed kan duiken? Of vind je dat je een tijd moet wachten?? En wat vind je van One Night Stand??
eerst en vooral, one night stands is niets voor mij ...

ikzelf wacht altijd een tijdje, allé, ja, tis te zien of die jongen der ook voor klaar is tenminste .... op het juiste moment en op de juiste plaats .... en meestal alsk daar al een paar weken mee verkeer kom ter vanzelf wel iets !! ik ben geen type meisje die er al na de eerste dag der al mee in bed kruipt, zo ben ik niet ....
Oud 25-05-2003, 17:19
je zuster
je zuster is offline
als anderen dat graag willen.... moeten ze vooral doen, heb ik niks op tegen, maar ik zou dat niet doen. ik wacht ongeveer 2 maanden voordat ik met een jongen naar bed ga. niet een verschrikkelijk lange tijd vind ik zelf
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:23
nexjes
nexjes is offline
Zoiets ligt echt toaal aan de situatie/persoon/verleden met die persoon etc. vind ik
Oud 25-05-2003, 17:26
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Nexus 6 heeft gelijk!

Ook ligt het wel aan de leeftijd en aan wat je ervoor hebt gedaan enz. Als je bv. nog maagd bent, is het wel logisch dat je nog wel ff wacht dan dat je direct na een dag met diegene onder de lakens duikt...
Een one night stand heb ik op zich ook geen problemen mee, maar het is me nog nooit overkomen
Oud 25-05-2003, 17:30
nexjes
nexjes is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 25-05-2003 @ 18:26:
Nexus 6 heeft gelijk!

Ook ligt het wel aan de leeftijd en aan wat je ervoor hebt gedaan enz. Als je bv. nog maagd bent, is het wel logisch dat je nog wel ff wacht dan dat je direct na een dag met diegene onder de lakens duikt...
Een one night stand heb ik op zich ook geen problemen mee, maar het is me nog nooit overkomen
klopt, als je voordat je iets kreeg al vaak sexuele spanningen hebt gehad met die persoon dan kan ik me voorstellen dat je het dan eigenlijk wel zo snel mogenlijk wil doen. Maargoed, daarbij speelt leeftijd natuurlijk ook wel een rol.
En een one night stand vind ik ook niks mis mee als je t maar 100% veilig doet.
Oud 25-05-2003, 17:35
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Nexus 6 schreef op 25-05-2003 @ 18:30:
En een one night stand vind ik ook niks mis mee als je t maar 100% veilig doet.
En dat klopt weer van joun kant met 100%
Je zit hier trouwens nog niet zo lang zie ik net!
Welkom dan maar he?!
Oud 25-05-2003, 17:36
nexjes
nexjes is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 25-05-2003 @ 18:35:
En dat klopt weer van joun kant met 100%
Je zit hier trouwens nog niet zo lang zie ik net!
Welkom dan maar he?!
hehe thanks.
Ik heb in t verleden wel es wat gepost maar idd niet zo veel.
Oud 25-05-2003, 17:46
Verwijderd
Moet je allemaal helemaal zelf weten... als je elkaar al maanden en maanden leuk vond en dan is het eindelijk wat, god ja, duik maar meteen de koffer in. Als je elkaar maar een dag kent - waarom niet, ga je gang. Ik zou het waarschijnlijk niet doen, maar ik hou niemand tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:26
Quiana
Quiana is offline
Of je met iemand naar bed gaat of niet,
heeft te maken met het feit of jullie er allebei klaar voor zijn.
Niet of je nou al 1 dag verkering hebt, of 1 jaar.
Oud 25-05-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 25-05-2003 @ 19:26:
Of je met iemand naar bed gaat of niet,
heeft te maken met het feit of jullie er allebei klaar voor zijn.
Niet of je nou al 1 dag verkering hebt, of 1 jaar.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:29
Qimm
Qimm is offline
Mja zelf vind ik van niet. But that's just me. Ik zou het ook nooit doen, als iemand dat wel wil best hoor! Als jij je zeker voelt van je zaak moet je het doen hoor... Ik ga dat niemand verbieden
Oud 25-05-2003, 19:00
Gothic
Gothic is offline
Ik denk dat ik dat zonde zou vinden, de fases die er tussen zitten zijn leuk... het kan prima, ik zou het alleen niet doen, hoogstens voor een one night stand, maar dat zie ik mezelf voorlopig nog niet hebben...
Oud 25-05-2003, 19:02
snoopy
snoopy is offline
nou... als je iemand pas net kent vind ik niet dat je er gelijk mee t bed in kunt duiken. Ook niet als jullie allebei een relatie willen.
Als je elkaar al langer kent, vind ik dat dat wel moet kunnen. Dan kun je zodra je hebt gezoend ook verder gaan. Wil niet zeggen dat ik vind dat mensen die het anders doen "slecht" zijn, oid. Ik doe het zelf gewoon zo.
Oud 25-05-2003, 19:15
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou zelf nooit gelijk na 1 dag het bed induiken met iemand..
En one night stand doe ik al helemaal niet aan..
zelf wacht ik als ik een relatie heb liever een poosje tot ik die persoon echt ken etc.. met mn huidge vriendje duurde het ook 4 a 5 maanden voordat we zover gingen..
Oud 25-05-2003, 19:16
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ligt er bij mij aan of ik me op m'n gemak en 'safe' voel bij iemand. Als diegene al eerder een vriend was is de kans veel groter dat ik vrij snel met 'm zal bed wil gaan, als dat je iets begin met iemand die (in feite) nog een vreemde is.

One night stands? Als 't zo uitkomt... heb ik er niets op tegen zolang allebei maar weten dat het ook (in principe) voor een nachtje is. Dat soort dingen gaan pas fout als de verwachtingen ongelijk zijn.
Oud 25-05-2003, 19:19
Verwijderd
Ik wil zoiets maar met 1 persoon in mijn leven delen, als ik nu met een willekeurig meisje de koffer in zou duiken zou ik dat voelen als vreemd gaan met mijn toekomstige partner.
One-night-stands wil ik dus zelf niet, maar als een ander dat wil vind ik dat geen probleem. Als beide personen (of nog meer personen ) maar weten dat het een one-night-stand is, is er geen probleem. Niet dat ik dan met zo iemand zou willen die regelmatig one-night-stands heeft gehad, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke smaak...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 19:33
miro
miro is offline
daar heeft iedereen zo zijn eigen mening over. De ene vindt dat het wel kan en doet het dan ook de ander niet. Everybody happy.

Voor mij is het niks, zowel one night stand als al snel met iemand het bed in duiken. Ik moet iemand toch wel echt vertrouwens wil ik zoiets doen en dat is niet al na 1 dag.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 19:56
Verwijderd
Geef mij één reden waarom je zou moeten wachten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:02
Esmée
Esmée is offline
Klinkt een beetje tegenstrijdig maar in een relatie zou ik het niet snel al na 1 dag doen, terwijl ik niets tegen heb op one-night-stands
Denk dat ik in een relatie zoiets zou hebben van, eerst kijken of het echt goed gaat en of ie echt om me geeft en niet alleen om de sex, even testperiode Als ik het gevoel heb dat het allemaal wel goed zit, en misschien komt het nog wel voor dat je dat meteen dat gevoel hebt, prima in dat geval, maar ik zou eerst het gevoel moeten hebben dat het qua relatie echt goed zit.

One-night-stands ligt dan weer veel makkelijker vind ik, omdat het dan toch puur om lust draait en je niets van elkaar hoeft te verwachten verder.
Oud 25-05-2003, 20:03
Verwijderd
Tijdens verkering kun je het ook maar beter snel doen, anders maakt de ander het straks uit en baal je ervan dat je het niet met die persoon hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:06
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-05-2003 @ 21:03:
Tijdens verkering kun je het ook maar beter snel doen, anders maakt de ander het straks uit en baal je ervan dat je het niet met die persoon hebt gedaan.
Nee, dan denk ik jammer voor je, nu zul je nooit weten hoe sex met mij is
Oud 25-05-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef op 25-05-2003 @ 21:06:
Nee, dan denk ik jammer voor je, nu zul je nooit weten hoe sex met mij is
Ja, en omdat ik weet dat jullie dat denken heb ik dus deze instelling aangenomen.

Anticiperen heet dat
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:11
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik zou het niet de eerste dag dat ik wat met iemand had doen, maar ik ben er wel redelijk snel voor in

one night stands zijn niet echt mn ding
Oud 25-05-2003, 21:22
Verwijderd
Ik zou het denk ik niet snel doen, als je een dagje verkering hebt. Maar ik vind het ook een beetje overdreven om echt een half jaar te willen wachten. Maar het hoeft nou ook weer niet te snel.
En onnightstand; nu sowieso niet want ik heb een vriendje maar stel dat ik ooit nog eens voor zoiets kom te staan, ik weet niet ben er niet echt voor, maar zeg nooit nooit...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:38
blacky
blacky is offline
NOu ja ik heb er niks tegen om gelijk met iemand het bed in te duiken en tegen one night stands ook niet.
Oud 25-05-2003, 21:52
Thomas
Thomas is offline
Ja, als je dat allebei wilt dan moet dat zeker kunnen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:53
nexjes
nexjes is offline
klopt, gewoon hup, kom maar hier met die koffer

Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:57
SaGA
SaGA is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-05-2003 @ 21:03:
Ben ik het niet mee eens. Als je echt verliefd bent op de persoon met wie je naar bed gaat, maar het gevoel is eigenlijk niet werderzijds dan krijg je er zeker spijt van dat je WEL met die persoon naar bed bent gegaan. Tenminste voor mij dan wel, ik vind seks iets speciaals en iets dat je eigenlijk alleen doet met iemand van wie je houd en waarbij het gevoel wederzijds is... ik hoef niet perse te 'scoren' dat vind ik echt onzin.
Oud 25-05-2003, 22:14
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:

one night stand kan wel op zich, als je t maar eens bent over hoe t daarna verder gaat.

verder vind ik dat als je egt verkering hebtd at beter niet kan doen. eerst zo lang mogelijk genieten van de kriebels die kleine aanrakingen al teweeg brengen...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:56
marlies
marlies is offline
Ik denk dat ik zelf niet zal doen. Maar het ligt wel aan je leeftijd denk ik. Als je al veel ervaring hebt en je bent al wat ouder dan snap ik dat je een stuk sneller bent dan bij je eerste vriendje.

One night stands: Ik denk dat ik diegene te leuk vind voor alleen een avondje..
Oud 25-05-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:

naja, dat moet ieder voor zich weten, maar ik wacht liever even. Ik ben in mn eerste relatie na 3 weken met een jongen naar bed geweest, en achteraf vind ik het jammer dat ik niet iets langer gewacht had. met mijn vriend heb ik iets van 2 maanden gewacht..
maar nogmaals: als iemand na de eerste dag al sex wilt hebben met die jongen of dat meisje dat moet diegene dat helemaal zelf bepalen. Maar voor mijzelf vind ik dat vroeg.
En een one nigth stand.. echt niet!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 23:18
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb een one night stand gehad, wat we allebei van te voren wisten en waar ik geen spijt van heb, en ik ben meteen de koffer in gedoken, waar ik ook geen spijt van heb, want daar duik ik zo weer naast.
Oud 26-05-2003, 09:02
never mind
never mind is offline
mmm one night stand niks voor mij

was voor deze relatie nog maagd maar ben erg snel ontmaagd zegmaa, voelt soms gewoon vertrouwd
Oud 26-05-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
SaGA schreef op 25-05-2003 @ 22:57:
Ben ik het niet mee eens. Als je echt verliefd bent op de persoon met wie je naar bed gaat, maar het gevoel is eigenlijk niet werderzijds dan krijg je er zeker spijt van dat je WEL met die persoon naar bed bent gegaan. Tenminste voor mij dan wel, ik vind seks iets speciaals en iets dat je eigenlijk alleen doet met iemand van wie je houd en waarbij het gevoel wederzijds is... ik hoef niet perse te 'scoren' dat vind ik echt onzin.
Nou, als ik verliefd ben op een meisje wil ik eigenlijk best wel graag met haar naar bed, zoals elke jongen denk ik. Natuurlijk is het niet zo dat het me alléén gaat om de seks, maar ik zie gewoon geen reden om ermee te wachten, dat is denk ik beter omschreven. Verliefdheid is voldoende reden om met haar naar bed te gaan, en als ik vanaf day one verliefd ben, waarom zou ik dan wachten?

Het feit dat je achteraf spijt krijgt als je het níet hebt gedaan levert alleen maar meer grond op om het via die aanpak te doen. Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij of zij z'n relatie inricht.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 09:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind het geen probleem om meteen met iemand het bed in te duiken, dus one-night-stands vind ik ook niet erg. Ik zou het alleen zelf niet (meer) doen, want ik ga liever naar bed met iemand die ik ken en met wie ik het ook buiten de seks om goed kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:11
Loezzel
Loezzel is offline
Als je er klaar voor bent en je voelt je er goed bij, waarom niet?
Het is en blijft uiteindelijk jouw keuze en anderen hebben daar niets mee te maken.
Oud 26-05-2003, 16:47
Yolcu
Yolcu is offline
One night stands zijn niets voor mij, maar zeg nooit nooit.

En de eerste avond gelijk het bed induiken? Hmm dat zie ik ook niet zo snel gebeuren, vooral omdat ik meestal verliefd word op jongens die ik nog helemaal niet ken. Dus niet op vrienden van me ofzo. Als ik die jongen nog helemaal niet ken, is het juist leuk om de spanning op te bouwen en sowieso wil ik hem een beetje kennen voor ik zoiets intiems met hem deel. Ik kan er niet echt een tijdslimiet aanknopen, maar 1 dag is te kort en 2 maanden is te lang. Een week of 2 of 3 ofzo..
Oud 26-05-2003, 16:56
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Citaat:
Ik vind zeker van niet.. en one night stand vind ik ook nix..
Als je gelijk met iemand naar bed gaat weet je niet waar hij/zij het nou voor doet.. voor de lust of echt voor jou!
Het is juist "leuk" om uit te stellen..
btje spanning opbouwen enzo..
maja dat is mijn mening..
Reageren

Regels voor berichten