Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 13:15
lief mutsje
lief mutsje is offline
Sind snu bijna een week heb ik een enrome pijn bij het inademen. ik kan maar heel weinig inademen en dan gaat er zo'n steek naar mn nek/schouder en een steek in mn zij. Allemaal aan de rechter kant. Bij iedere pijnscheut zak ik echt helemaal in elkaar, het is zo'n naar gevoel.
Verder heb ik met het draaien van mn hoofd af en toe ook pijn . Heel vaag allemaal
Wat kan het zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 13:26
PrimRose
PrimRose is offline
Misschien is er een rib verkeerd geschoten. Daardoor kan je long niet goed uitzetten en daar komt diepijn dan vandaan. Daar kan ook je nekpijn vandaan komen. Als er ergens een rib of iets niet goed zit probeert je lichaam dat te corrigeren en krijg je spierpijn. Dus dat zou het misschien wel eens kunnen zijn. Maar als je er al echt een week last van hebt zou ik ff naar de dokter gaan. Als het een rib is kan ie je namelijk kraken. Is ff een heel vervelend gevoel, maar daarna zit meestal alles weer op z'n plaats.
Oud 23-05-2003, 13:49
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
ik heb het ook! nu vier dagen ofzo, als ik een inspanning doe of diep in adem (soms met normaal ademen) doet het pijn. verder heb ik de hele tijd last van mn schouder aan de rechterkant als je het van mijn ogen ziet. heel pijnlijk,kga denk maar ff naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 13:49
lief mutsje
lief mutsje is offline
Ik heb me niet gestoten ofzo... Kan het dan toch die rib zijn die op de verkeerde plek zit?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 13:57
deesmees
deesmees is offline
komt van spanning,je spieren in je nek en schouders verkrampen en dat trekt overal naar toe!ook naar je ribben daar had ik ook last van namelijk.
Best even naar je huisarts en die stuurt je waarschijnlijk naar fysiotherapeut voor weer los te maken
Oud 23-05-2003, 14:07
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
lief mutsje schreef op 23-05-2003 @ 14:49:
Ik heb me niet gestoten ofzo... Kan het dan toch die rib zijn die op de verkeerde plek zit?
zou in principe al kunnen door een keer een verkeerde beweging of verkeerd liggen tijdens het slapen. Maar als je iets zeker wilt weten moet je echt ff naar de dokter gaan
Oud 24-05-2003, 23:00
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
k heb het nog steeds, ik kan niet normaal liggen in bed, want dan krijg ik steken in mijn long (???) ademen gaat net, maar diep niet, en traplopen is een ramp. ik ga maandag naar de dokter, dit kan niet goed zijn. ik heb ook nog eens enormespierpijn in mn schouder/nek waardoor ik niet kan slapen. als ik ga liggen lijkt het net of er iets mn long/borst ( ... ) doorboort. en ik heb weer de pech dat er in het weekend geen dokter zit
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:03
lief mutsje
lief mutsje is offline
Heb jij ook dat als je ligt je hele zijkant pijn doet?? Bij mij maakt het niet uit hoe ik lig, op welke zij of op mn rug..... het doet echt heeel veel pijn. En als je moet gapen of lachen...... onverdraagbare pijn.
Heb de perfecte beschrijving gevonden van de pijn die ik heb bij het ademhalen. Je longen zijn en ballon en terwijl je die vol probeerd te blazen, wordt het alweer leeggedrukt. en dat leegdrukken doet heel veel pijn. Ik kan al niet eens meer mn longen helemaal vol met lucht krijgen.
Laat je me weten hoe het bij de dokter gegaan is?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:38
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
nou, ik heb PRECIES hetzelfde probleem, ik kan niet hoesten, gapen, niezen enz. kheb ook nog spierpijn in mn nek/schouder of iets met mn nekwervel ofzo. ik ga morgen gelijk een afspraak maken en ik laat het je weten.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 08:26
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
nou, ik ben geweest.
de dokter zei dat er iets is misgegaan in je wervelkolom, je nekwervels waardoor het scheef gaat bewegen, en je rib werkt hierbij ook mee en daar komt je long dan tegenaan. dit komt vooral voor bij lange magere mannen. als het over een week niet over is moet ik terug en dan word ik naar de fysiotherapeut gestuurd. en vandaag is he tbij mij iets minder
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 09:32
lief mutsje
lief mutsje is offline
Ok..... dan ga ik zelf ook maar is naar de dokter. Want ik ben geen lange magere man.. Dus dan zou ik wel iest anders hebben, bij mij si de pijn nu ook tussen mijn borsten. Het liggen doet minder pijn, maar ademen is echt een hel!!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 12:10
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
ik ben ook geen magere lange man, maar je moet toch maar ff naar de dokter gaan hoor
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 18:06
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
Sars

Regels voor berichten