![]() |
|
k heb het nog steeds, ik kan niet normaal liggen in bed, want dan krijg ik steken in mijn long (???) ademen gaat net, maar diep niet, en traplopen is een ramp. ik ga maandag naar de dokter, dit kan niet goed zijn. ik heb ook nog eens enormespierpijn in mn schouder/nek waardoor ik niet kan slapen. als ik ga liggen lijkt het net of er iets mn long/borst ( ... ) doorboort. en ik heb weer de pech dat er in het weekend geen dokter zit
![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb jij ook dat als je ligt je hele zijkant pijn doet?? Bij mij maakt het niet uit hoe ik lig, op welke zij of op mn rug..... het doet echt heeel veel pijn. En als je moet gapen of lachen...... onverdraagbare pijn.
Heb de perfecte beschrijving gevonden van de pijn die ik heb bij het ademhalen. Je longen zijn en ballon en terwijl je die vol probeerd te blazen, wordt het alweer leeggedrukt. en dat leegdrukken doet heel veel pijn. Ik kan al niet eens meer mn longen helemaal vol met lucht krijgen. Laat je me weten hoe het bij de dokter gegaan is? |
![]() |
|
nou, ik ben geweest.
de dokter zei dat er iets is misgegaan in je wervelkolom, je nekwervels waardoor het scheef gaat bewegen, en je rib werkt hierbij ook mee en daar komt je long dan tegenaan. dit komt vooral voor bij lange magere mannen. als het over een week niet over is moet ik terug en dan word ik naar de fysiotherapeut gestuurd. en vandaag is he tbij mij iets minder |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heb ik een longontsteking opkomende astmaanval of gewoon wat pijn pf iets anders? onlinedeniz | 5 | 10-04-2012 17:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn bij borstbeen Poeperd | 11 | 03-05-2008 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn ademhalen Shining_007 | 10 | 22-01-2007 12:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Last bij ribbenkast/longen Suqeunse | 16 | 07-12-2005 12:35 | |
De Kantine |
Welke lichamelijke pijn moest jij vandaag doorstaan? Dark Psycho | 146 | 12-03-2004 18:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn bij ademhalen na rennen Tuinhuisje | 7 | 04-02-2002 13:47 |