Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 14:53
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik vraag me af...van de mensen die hier een vaste relatie hebben..vertrouw jij je vriend/vriendin 100%
Ben je weleens bang dat hij/zij vreemdgaat??
Zou jij hem/haar bv. alleen met vrienden/vriendinnen op vakantie laten gaan naar bv. Salou??

Ik ben echt benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2003, 15:09
Verwijderd
100% is wel veel, maar ik vertrouw hem echt voor 95%. Vreemdgaan zou hij noit doen, al is het alleen maar omdat hij weet dat ik hem dan nooit meer trug hoef.
Het vertrouwen ligt bij mij gevoeliger als vreemdgaan trouwens, dat is die 5% die mist...

Enne, hij gaat dit jaar, net als vorig jaar alleen op vakantie, zonder mij iig
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:15
DaWeZ
DaWeZ is offline
Ik vertouw mijn vriendin wel voor 100%. Vreemdgaan zou ze denk ik nooit of te nimmer doen.

Maar of zij 100% vertrouwen in mij heeft betwijfel ik tog...
ik denk dat ze wel weet dat k nooit vreemd zou gaan,maar ze is tog wel bang dat het verkeerd zou gaan, ze is snel jaloers op die vlakken...ze vertrouwt me denk k voor 90%...ik kan er nog steeds niet uitkomen of dat nou goed is of slecht..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:18
Skippy
Skippy is offline
Ik vertrouw haar blind. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet over mag twijfelen of andere gelijk vertrouw.
Ik bedoel, ik kan haar wel vertrouwen dat ze niks doet. Maar dat betekend niet dat anderen niks proberen of niks doen.

Maar als ze zegt dat ze iets wel/niet doet geloof ik haar. Ik heb geen reden dat niet te doen (anderen in haar omgeving zijn echter een totaal ander iets..)
Oud 08-04-2003, 15:26
David
David is offline
van mij mag ze uitgaan met dr vriendinnen hoor..

ik heb het volle vertrouwen in dr
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:29
Unexplained
Unexplained is offline
Nee, ik vertrouw haar niet 100%.

Wel voldoende om een relatie met haar te hebben.
Oud 08-04-2003, 15:53
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Mijn vriend is van plan dit jaar met vrienden naar spanje op vakantie te gaan, en daar heb ik geen problemen mee. Ik weet hoe hij denkt over vreemdgaan en ga er dus vanuit dat hij het dan zelf ook niet doet. Maar ja, als hij zegt dat die met een ander meisje ergens heen zou gaan, vriendschappelijk dan, zou ik me ook geen zorgen maken.
Maar of het echt 100% is weet ik niet, in ieder geval wel veel.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:56
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm

Opzich vertrouw ik hem voor 100% want ik weet dat hij niet vreemd zal gaan.. ( Want anders had hij dat wel met mij gedaan) maar toch ben ik af en toe bang dat hij zal vreemdgaan ofzow.

Ik weet dat hij het niet zal doen maar ben onzeker over dat soort dingen..
Oud 08-04-2003, 16:11
CoolJessy
CoolJessy is offline
Mja, ik heb op 't moment geen vriend, maar bij mij is het wel zo dat als ik het met iemand krijg (die ik daarvoor wel goed vertrouwde) ineens heel onzeker erover wordt en wantrouwig
Dus ja, dan kan ik ook niet zeggen dat ik iemand 100% vertrouw, ook al WEET ik dat ie nooit vreemd zou gaan ik zou hem toch nooit helemaal vertrouwen omdat ik dan bang ben dat ie het wel zou doen...
Oud 08-04-2003, 16:12
Verwijderd
Ik vertouw hem voor 100% en met alles.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:35
Verwijderd
99%

als dr een droomwijf voor em staat tjah ik denk dattie de verleiding wel zou kunnen weerstaan, maar tis en blijft een jongen..

maar voor de rest helemaal
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vetrouw niemand 100%.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:07
Verwijderd
mijn vriendin zou nooit vreemdgaan, wellicht zou ze wel op een ander verliefd worden, maar ze zal nooit en te nimmer diegene meteen 'pakken'
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:33
igfy
igfy is offline
ik vetrouw mijn vriend er 100% op dat hij niet vreemd zal gaan...
Oud 08-04-2003, 18:34
Gothic
Gothic is offline
Ik vertrouw er heel erg op dat hij niet vreemdgaat... Maar voor 100% vertrouwen kan ik niet, je kan het nooit helpen als je b.v. verliefd wordt op iemand anders...
Oud 08-04-2003, 18:38
MissMorena
MissMorena is offline
Er is altijd wel een twijfel of je hem/haar niet vertrouwd..Natuurlijk ben ik bang dat hij vreemdgaat stel hij gaat alleen de stad in ofzow zou ik wel bang zijn dat hij nog een leukere meisje ziet waar hij verliefd op wordt en mij dan aan de kant zet..en hem alleen op vakantie laten gaan?? uhm.. ik denk dat ik hem wel zou laten gaan maar dan zou ik wel met een gevoel zitten van oow nou maar hopen dat hij nix doet

groetjes..

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:43
Thomas
Thomas is offline
Ja, ik vertrouw haar voor de volle 100%, maar als ze dat vertrouwen breekt dan hebben we problemen..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 19:49
Rian-x-
Rian-x- is offline
Euhm, ik vertrouw hem wel, denk ik...
Tenminste qua vreemdgaan he.
Andere dingen niet helemaal, bijv zn roken... grrr..

grrr jonges, je kunt beter kippen houden!
Oud 08-04-2003, 19:55
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ja ik vertrouw haar 100%
geen twijfel.
Oud 08-04-2003, 20:03
Verwijderd
Tja lijkt mij helemaal logisch he.
Zal wel raar zijn als je dat niet helemaal doet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:32
hellion
hellion is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-04-2003 @ 19:04:
Ik vetrouw niemand 100%.
ben het volkomen met u eens!
Oud 08-04-2003, 20:46
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 08-04-2003 @ 17:35:
99%

als dr een droomwijf voor em staat tjah ik denk dattie de verleiding wel zou kunnen weerstaan, maar tis en blijft een jongen..

maar voor de rest helemaal
Sorry hoor, maar wat een onnozele opmerking. Wil je wel eens niet zo generaliseren??? Bedoel, dat jij blijkbaar jouw vriend niet zo vertrouwt, dan moet je dat niet afschepen met het commentaar dat hij een jongen is... alsof elke jongen zo is!!!

Any way, weer on topic... ik vertrouw mijn vriendin voor de volle 100%, hehehe, ze maakt ook niet echt duidelijk ook dat ze al die andere jognens maar niets vind ... alhoewel ze blijkbaar wel in de rij staan voor haar ... Ik vertrouw haar dus echt voor de volle 100%... of ik die jongens allemaal ook wel zo goed vertrouw
Oud 08-04-2003, 20:58
Orpa
Orpa is offline
Ik vertrouw mijn vriend voor de volle 800%.

Dit komt ook omdat k zijn hele vorige relatie (met pijn in het hart) vanaf de zijlijn heb bekeken. En hij was daarin (en is ook bij mij) ideaal: hij zou NOOIT vreemdgaan.
Oud 08-04-2003, 20:59
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-04-2003 @ 19:43:
Ja, ik vertrouw haar voor de volle 100%, maar als ze dat vertrouwen breekt dan hebben we problemen..
Ga je er hier niet al van uit, dat de kans toch bestaat dat ze vreemd gaat?... Is dan het percentage dat je haar vertrouwt nog wel 100%

Citaat:
Punkygirl:
Opzich vertrouw ik hem voor 100% want ik weet dat hij niet vreemd zal gaan.. ( Want anders had hij dat wel met mij gedaan ) maar toch ben ik af en toe bang dat hij zal vreemdgaan ofzow.
Blijkbaar vertrouw je hem dan toch geen 100%... ook al wil je van wel.

Citaat:
DaWeZ:
Ik vertouw mijn vriendin wel voor 100%. Vreemdgaan zou ze denk ik nooit of te nimmer doen.
Hmmm, je denkt het??? Klinkt niet echt 100%

Sorry voor de mensen die ik nu naar voren heb gehaald... maar ik wilde alleen aantonen, dat er teveel mensen als standaard antwoord geven, dat ze hun partner voor de volle 100% vertrouwen. En dit topic roept daar ook eigenlijk naar uit om zoiets te verkondigen... immers, wat als je vriend of vriendin ook op dit forum zit en dit leest? Of wat als een vriend of viendin van hem of haar dit leest en verteld??? Sorry... ik vind dit topic geen zins nut hebben, het lokt teveel uit op blindelings invullen van een bericht... ja, ook ik heb 100% ingevuld... en ik geloof dit ook... maar dan nog, wat iemand gelooft, of wat iemand hier neerzet, voldoet vaak niet aan wat de waarheid werkelijk is.

Oftewel... onzinnig topic
Oud 08-04-2003, 21:02
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Orpa schreef op 08-04-2003 @ 21:58:
Ik vertrouw mijn vriend voor de volle 800%.

Dit komt ook omdat k zijn hele vorige relatie (met pijn in het hart) vanaf de zijlijn heb bekeken. En hij was daarin (en is ook bij mij) ideaal: hij zou NOOIT vreemdgaan.
En 800% kan al helemaal niet... dat zou bijna betekenen dat hij een heel harem van mannen en vrouwen bij jou aflevert, zodat jij daar vreemd mee zou kunnen gaan, alleen maar om te bewijzen, dat hij niet vreemd gaat ... ja, ik weet het, wat ik nu zeg klinkt niet logisch... 800% ook niet.
Oud 08-04-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vertrouw niemand 100%.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 23:15
Verwijderd
ik vertrouw hem 100%
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 23:25
kastdeur
kastdeur is offline
jah, maar door mijn eigen onzekerheid maak ik het mijzelf nog wel eens moeilijk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 23:26
Arun
Arun is offline
ik vertrouw haar voor de volle 100%
Oud 09-04-2003, 11:39
Verwijderd
nee.. ik vertrouw niemand voor 100%.
Maar ik zou een jongen altijd in z'n eentje op vakantie laten gaan.. Dat zie ik als een soort test. Natuurlijk is het niet leuk als het daarna uitgaat, maar ik leef liever in de realiteit.. dus hoe eerder ik erachter kom dat het nix is, hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:50
mriek
mriek is offline
Ik vertrouw hem volkomen.. als hij vreemd zou gaan zou hij het tenminste eerlijk vertellen en ik vertrouw erop dat dat nooit nodig zal zijn
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 12:10
Verwijderd
ja, ik vertrouw hem de volle 100%
of hij dat bij mij doet weet ik niet.. toch maar eens vragen... maar hij is best wel onzeker af en toe al laat ie t niet echt merken..
denk dat hij me wel 100% wil vertrouwen maar t niet kan. ik doe mn best, maja..
ik hem iig wel. hij gaat dit jaar met zn beste vriend naar turkije (als die iig niet in de oorlog komen) en ach ja.. ik ben alleen maar blij als ie het fijn heeft daar..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 12:22
Verwijderd
hmz, ik ben snel jaloers, en voor 100% vertrouw ik haar niet denkik, meer 80-90% ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:03
Verwijderd
ik zou hem wel naar Salou laten gaan, wel met gemengde gevoelens, maar toch als ie echt van je houd... En als ie vreemdgaat kan je dr ook afspraken over maken, ik bedoel mensen die je in salou leert kennen zijn zeker nie voor het leven...
en ik vertrouw hem wel maar vin het wel jammer als hij het over zn ex vriendin heeft waar ie 8 maanden wat mee heeft gehad, BV : er is een film van zn musical en die heeft alleen zij gezien, en ik mag hem nog nie zien, beetje jammer...
zomz denk ik wel dat ie zn ex nog wel heel leuk vind maar ja, dan denk ik maar: tis niet voor niets uit en zn lieve acties maken het weer goed...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vetrouw niemand 100%.
Ik ook niet...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:31
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Nee helemaal niet. Hoewel ik niet denk dat ie vreemd zal gaan, is er toch iets dat ik niet vertrouw. Maar komt ook door mezelf: Ik weet niet heel zeker of ik wel 100% te vertrouwen ben, dan ga je dat automatisch ook van anderen denken denk ik
Oud 09-04-2003, 21:45
Verwijderd
Ik vertrouw mijn vriend wel voor 100 procent. Hij is echt totaal niet een typ om vreemd te gaan. En ja hoor; hij mag alleen gaan en staan waar hij wil. Hij gaat ook met zijn vrienden op vakantie (alleen niet naar salou; dat scheelt ).

Kan wel jaloers worden als hij gaat vertellen dat hij, hij is jeugdkampleider, andere kampleiders, meisjes, gaat masseren... zelf een meisje die hij leuk heeft gevonden ooit
maar ja... toch vertrouw ik hem wel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:37
AtHell
AtHell is offline
ver·´trou·wen1 (het ~)

1 geloof in iemands betrouwbaarheid => fiducie; <=> wantrouwen

Wel verdacht dat aan het eind ook meteen 'wantrouwen' staat he.
Oud 10-04-2003, 09:52
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-04-2003 @ 12:39:
nee.. ik vertrouw niemand voor 100%.
dat lijkt me erg moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:57
GoddeS
GoddeS is offline
De enigste die ik 100% vertrouw is mun Arnoowtjuh...
hijs bijna mijn broer...

ik houw ook meer van hem dan mun vriendje...
terwijl ik wel van hem houw ik vertouw vriendje ongeveer 50%
Oud 10-04-2003, 15:02
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 08-04-2003 @ 16:29:
Nee, ik vertrouw haar niet 100%.

Wel voldoende om een relatie met haar te hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:38
sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, ik vertrouw mijn vriend misschien voor 75 %. Ik word namelijk vreselijk gauw jaloers, maar aan de andere kant weet ik dat hij toch niet op me vreemd gaat. Zo is hij niet, maar toch. Het zit me gewoon niet zo lekker.

Ik zou het niet leuk vinden wanneer hij "alleen" (met vrienden dus) op vakantie gaat. Dan schiet ik waarschijnlijk zijn hele vakantie in de stress en maak ik mezelf bang door te denken dat hij al vreemd is gegaan en blabla. Maar hij wil niet met vrienden op vakantie, hij wil alleen maar met mij. Maar toch....
Ik vind eigenlijk ook niet dat je kan zeggen dat je iemand voor de volle 100% vertrouwt. Er is altijd wel iets wat je dan dwarszit, maar dan toch vol vertrouwen? Nee...
Oud 11-04-2003, 12:46
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef op 11-04-2003 @ 13:38:

Ik vind eigenlijk ook niet dat je kan zeggen dat je iemand voor de volle 100% vertrouwt. Er is altijd wel iets wat je dan dwarszit, maar dan toch vol vertrouwen? Nee...
ik zie t verband niet tussen ergens mee zitten en iemand niet 100% vertrouwen niet.

Als je iemand niet 100 kunt of wilt vertrouwen is er iets mis met je relatie vind ik.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:08
NecroDopey
NecroDopey is offline
Jammer genoeg lukt het mij ook niet meer om m'n vriendin voor 100% te vertrouwen :\
Oud 11-04-2003, 14:33
Verwijderd
ik vertrouw mijn vriendin voor 110 %
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:34
Sleepingpill
Sleepingpill is offline
ja, ik vertrouw hem voor 100%
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:11
Tryptamine
Tryptamine is offline
Citaat:
Ik vetrouw niemand 100%.
Precies. Zelfs m'n ouders vertrouw ik niet
Oud 11-04-2003, 17:10
Bounce
Bounce is offline
Ik vertrouw mijn vriend niet 100%. Het komt doordat hij vaker dingen niet heeft gezegt, terwijl ik het nodig vindt dat hij het wel verteld. Maar ik ben bezig om het vertrouwen op te bouwen..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:15
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vertrouw mijn vriend wel voor 100%.
Hij heeft alles voor me over en laat me duidelijk merken dat ie superveel van me houdt en dat ik de enige voor m ben...
Geweldig toch?
Oud 13-04-2003, 08:34
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 11-04-2003 @ 13:46:
ik zie t verband niet tussen ergens mee zitten en iemand niet 100% vertrouwen niet.

Als je iemand niet 100 kunt of wilt vertrouwen is er iets mis met je relatie vind ik.
nou, met dat dwarszitten bedoel ik dus dat je weleens jaloers kunt zijn en dan niet wil dat hij bepaalde dingen doet: bijvoorbeeld met een meisje naar de bios ofzo. nou, dan zou ik hem niet vertrouwen of eerder haar niet.

en met mijn relatie is niets mis. ik vind het alleen zo'n gezwijmel te zeggen iemand voor 100% te vertrouwen. trouwens, het is ook een soort zelf-protectie. wanneer je maar volhoudt dat je hem voor de volle 100% vertrouwt en hij gaat toch een keer vreemd lijkt me dat voor je gevoel veel erger dan wanneer je hem toch wat minder vertrouwt.
Reageren

Regels voor berichten