Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vertrouw mijn vriend voor de volle 800%.
Dit komt ook omdat k zijn hele vorige relatie (met pijn in het hart) vanaf de zijlijn heb bekeken. En hij was daarin (en is ook bij mij) ideaal: hij zou NOOIT vreemdgaan.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sorry voor de mensen die ik nu naar voren heb gehaald... maar ik wilde alleen aantonen, dat er teveel mensen als standaard antwoord geven, dat ze hun partner voor de volle 100% vertrouwen. En dit topic roept daar ook eigenlijk naar uit om zoiets te verkondigen... immers, wat als je vriend of vriendin ook op dit forum zit en dit leest? Of wat als een vriend of viendin van hem of haar dit leest en verteld??? Sorry... ik vind dit topic geen zins nut hebben, het lokt teveel uit op blindelings invullen van een bericht... ja, ook ik heb 100% ingevuld... en ik geloof dit ook... maar dan nog, wat iemand gelooft, of wat iemand hier neerzet, voldoet vaak niet aan wat de waarheid werkelijk is. Oftewel... onzinnig topic
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nee.. ik vertrouw niemand voor 100%.
Maar ik zou een jongen altijd in z'n eentje op vakantie laten gaan.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, ik vertrouw hem de volle 100%
of hij dat bij mij doet weet ik niet.. ![]() denk dat hij me wel 100% wil vertrouwen maar t niet kan. ik doe mn best, maja.. ik hem iig wel. hij gaat dit jaar met zn beste vriend naar turkije (als die iig niet in de oorlog komen) en ach ja.. ik ben alleen maar blij als ie het fijn heeft daar.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou hem wel naar Salou laten gaan, wel met gemengde gevoelens, maar toch als ie echt van je houd... En als ie vreemdgaat kan je dr ook afspraken over maken, ik bedoel mensen die je in salou leert kennen zijn zeker nie voor het leven...
en ik vertrouw hem wel maar vin het wel jammer als hij het over zn ex vriendin heeft waar ie 8 maanden wat mee heeft gehad, BV : er is een film van zn musical en die heeft alleen zij gezien, en ik mag hem nog nie zien, beetje jammer... zomz denk ik wel dat ie zn ex nog wel heel leuk vind maar ja, dan denk ik maar: tis niet voor niets uit en zn lieve acties maken het weer goed... |
![]() |
|
Nee helemaal niet. Hoewel ik niet denk dat ie vreemd zal gaan, is er toch iets dat ik niet vertrouw. Maar komt ook door mezelf: Ik weet niet heel zeker of ik wel 100% te vertrouwen ben, dan ga je dat automatisch ook van anderen denken denk ik
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vertrouw mijn vriend wel voor 100 procent. Hij is echt totaal niet een typ om vreemd te gaan. En ja hoor; hij mag alleen gaan en staan waar hij wil. Hij gaat ook met zijn vrienden op vakantie (alleen niet naar salou; dat scheelt
![]() Kan wel jaloers worden als hij gaat vertellen dat hij, hij is jeugdkampleider, andere kampleiders, meisjes, gaat masseren... zelf een meisje die hij leuk heeft gevonden ooit ![]() maar ja... toch vertrouw ik hem wel ![]() |
![]() |
|
De enigste die ik 100% vertrouw is mun
![]() ![]() hijs bijna mijn broer... ![]() ik houw ook meer van hem ![]() terwijl ik wel van hem houw ik vertouw vriendje ongeveer 50%
|
Nou, ik vertrouw mijn vriend misschien voor 75 %. Ik word namelijk vreselijk gauw jaloers, maar aan de andere kant weet ik dat hij toch niet op me vreemd gaat. Zo is hij niet, maar toch. Het zit me gewoon niet zo lekker.
Ik zou het niet leuk vinden wanneer hij "alleen" (met vrienden dus) op vakantie gaat. Dan schiet ik waarschijnlijk zijn hele vakantie in de stress en maak ik mezelf bang door te denken dat hij al vreemd is gegaan en blabla. Maar hij wil niet met vrienden op vakantie, hij wil alleen maar met mij. Maar toch.... Ik vind eigenlijk ook niet dat je kan zeggen dat je iemand voor de volle 100% vertrouwt. Er is altijd wel iets wat je dan dwarszit, maar dan toch vol vertrouwen? Nee...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je iemand niet 100 kunt of wilt vertrouwen is er iets mis met je relatie vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
en met mijn relatie is niets mis. ik vind het alleen zo'n gezwijmel te zeggen iemand voor 100% te vertrouwen. trouwens, het is ook een soort zelf-protectie. wanneer je maar volhoudt dat je hem voor de volle 100% vertrouwt en hij gaat toch een keer vreemd lijkt me dat voor je gevoel veel erger dan wanneer je hem toch wat minder vertrouwt.
|
![]() |
|
|