Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ook alles nagekeken, ook de examens die ik heel slecht gemaakt heb zoals engels en wiskunde.
Ik doe dit omdat ik a. nieuwsgierig ben ![]() Maar aangezien ik er al goed voorstond en het wel raar moest lopen wou ik zakken, maakt het niet echt uit of ik er nou achter kom of ik het goed of slecht heb gemaakt. Maar als je nou nog alles uit de kast moet halen om te slagen, kan ik me voorstellen dat je niet nakijkt, omdat als je dan een 5 haalt waar je een 6 nodig had, je heel gestresst raakt en teveel druk op jezelf legt. En ook als je er goed voorstaat kan ik het nog wel begrijpen, want als je een examen heel goed hebt geleerd en voorbereidt, (bv economie) en dan bij het nakijken erachter komt dat je een 4,5 hebt, dat geeft je een onzeker gevoel. Vooral als je nog een hele week moet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien een bord voor m'n kop, maar ik ben nogal positief ingesteld en ik wil m'n examens niet laten beinvloeden door stress als ik bv weet dat ik er al 2 verneukt heb!!! Ga van het beste uit! ![]() |
![]() |
|
![]() |
kijk als je nakijkt is het echt praktisch nooit beter dan het gevoel dat je erover had. Als je een geweldig gevoel had, is het vaak opeens best slecht als je het nakijkt...
Het heeft dus inderdaad tot gevolg dat je meer gaat stressen, terwijl je werk al ingelevert is, en je er dus toch niets meer aan kunt veranderen. |
![]() |
|
nou, khad gewoon alles nagekeken, en t heb mij niet kopzorgen bezorgd, alles wat ik nagekeken had kwam wel ongeveer overeen met wat ik ervan dacht.
Alleen vanmiddag was ik nie zo blij met me natuurkunde, maarja, was toch me laatste examen dus zal nie zoveel meer stressen, maar kvon t zelf wel de hele tijd fijn om te weten of t een beetje goed ging maja ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het kwaad is toch al geschiedt...
Ik keek het vorig jaar niet na, omdat ik niet wilde dat ik of te makkelijk of te moeilijk over het volgende examen ging denken door het nakijken van de vorige...
|
![]() |
Ik vind bovendien dat je sommige vakken gewoon niet goed kunt nakijken.. zoals bv wiskunde. Je krijgt dan veel punten voor je berekeningen.. als je eerder een foutje hebt gemaakt en dus het eind antwoord fout, reken je dat met nakijken ook fout terwijl je misschien wel punten daar had gekregen.. Waardoor je cijfer lager lijkt dan hij in werkelijkheid is en dat is vervelend/
|
![]() |
|
Ik kijk ze niet na. Gewoon weg omdat ik anders helemaal gestrest raakt. Verder geloof ik ook niet dat het echt veel zin heeft. Immers het gaat meestal om de maneir hoe je het doet dan het antwoord zelf. En tja...die manier kan altijd afwijken van het antwoord model. Antwoorden die ik zelf zou fout rekenen worden dan toch goed gerekend. Enne verder...tja...je kan er niks meer aan doen. Gewoon lekker afwachten en we horen het vanzelf wel allemaal.
|
![]() |
Ik heb alles nagekeken, alleen wiskunde niet. Ik weet toch niet meer precies wat ik heb opgeschreven en ik heb toch wel genoeg punten dat ik slaag. Ik merk het vanzelf wel, het maakte me weinig meer uit.
|
![]() |
Ik heb al mn examens nagekeken behalve de laatste 2, M&O en natuurkunde. M&O kijk ik niet na omdat dat cijfer me gewoonweg niet interesseert, het maakt niet uit wat ik daarop heb.
Op wiskunde sta ik nu door het examen onvoldoende dus natuurkunde moet ik voldoende staan, maar ik wil niet weten wat ik op natuurkunde heb... Ik hoor vanzelf wel of ik 12 juni gebeld word... |
![]() |
|
ik was al vreselijk gestresst bij de examens en heb over niets eigenlijk een heel goed gevoel en omdat ik mezelf niet nog senuwachtiger wilde maken dan ik toch al was heb ik niets nagekeken. als nu zou blijken dat ik erachter kom dat ik toch wel erg veel fout heb zou ik niet weten hoe ik die twee weken tot de uitslag nog door kom....
|
|
|