Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet je wat wel zou kunnen. Misschien heeft hij msn. Dan kan je op die manier gewoon wat met hem praten enzo. Maar ja, lijkt me eigenlijk niet dat zo'n volwassen jongen van 26 op msn zit. hmm... is inderdaad wel lastig. Misschien kan je het met je moeder bespreken. Dan kan zij vast wel wat regelen. Je moet gewoon eerst is een keer een goed gesprek met hem hebben gehad. Daarna kan je hem gerust een keer vragen wat leuks te gaan doen. Ik zou het gewoon proberen. Wie niet waagt, wie niet wint.
|
![]() |
je moeder in vertrouwen nemen is misschien wel een goed idee, zij komt daar toch vaker. Misschien moet je spontaan ineens wat terugbrengen van je moeder wat zij geleend had, wel ff zorgen dat je het op een tijdstip doet dat hij thuis is. Blijf dan ff een beetje met die kennis kletsen, dan zie je hem vast vanzelf. Probeer hem heel sneaky een beetje uit te horen over een film, feest of zoiets waar hij nog wel heen zou willen, doen dan spontaan van "oh, die zou ik ook wel willen zien/ of heen willen" en misschien stelt hij dan wel voor van zullen we samen gaan? of er ff zielig achter aan zeggen, "maar ja niemand die met me mee wil daarheen" geen enkele jongen die jou dan ook maar een beetje ziet zitten zou dan niet zeggen "oh, nou dan ga ik wel met je mee"...
nou heel veel succes laat wel ff weten hoe dit afloopt! liefs Roos
|
![]() |
ik ben dus helpmeplease alleen met me andere naam. Ik ken jullie wat vertellen. Hij bedle vanavond op, me zussie was jarig maar hij ook en ik had een kaart gestuurd, hij zei blabla gefeliciteerd enzo en wij praten zegt ie opeens 'zou je t leuk vinden een keertje samen een avondje naar de bios te gaan' ik kon het wel uitschreeuwen......en nu belt ie vrijdag weer!!!!! leuk he! alleen tja......me ouders beginnen meteen van hijs 27....
wat moet ik hier nou weer mee
||
Citaat:
Ik hoop alleen dat ze je niet verbieden om hem te zien.... een vriendin van mij is ook 17 en heeft het een paar weken geleden met haar 27-jarige vriend moeten uitmaken..... het werkte niet, want haar ouders verboden haar hem te zien, hetgeen heel kinderachtig is. Maar er was geen oplossing, alleen nog maar uitmaken kon..... want mede door haar ouders had het geen toekomst..... ![]() ![]() Laat jouw ouwelui dus niet je toekomstige relatie verpesten! Pik 't niet! Dat is mijn advies. Ripper
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Als de dag van gisteren. ro-tje | 53 | 16-07-2004 17:04 | |
De Kantine |
ONDERWEG NAAR FORUM: Het plan... Secreet | 53 | 08-06-2003 12:58 | |
De Kantine |
Wat is je favoriete Kinderen voor Kinderen Liedje ? berteltje | 77 | 11-11-2002 16:52 | |
Liefde & Relatie |
Wantrouwig en onzeker zijn... Thutshui | 41 | 17-05-2002 19:01 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |