Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 23:08
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
sinds kort kom ik bij een kennis van me moeder. zij heeft een hele leuk zoon van 26, maar ja ik ben 17. maar buiten dat, hij heeft heel lang geen vriendin, hij is heel serieus, alleen de leeftijd? niet zon probleem toch? stel dat het wat zou worden en we echt van elkaar zouden houden dan doet dat er niet toe toch....maar ja hij is knap, beleefd, netjes en hij kijkt steeds zo lief. Hij bood aan mij naar huis te brengen en we hadden t erover dat ik auras kon lezen. hij zei 'kan je t ook zien als een jongen je leuk vind' toen dacht ik huh? ik vind hem knap, lief leuk en ik zou best eens wat met hem willen afspreken, maar ja.....hoe kom ik erachter wat hij van mij vindt? ik heb hem pas 2 keer gezien. eerste keer heel snel en toen keek hij wel apart en nu dan in de auto en gisteravond de hele tijd.....

hoe kom ik erachter? en wat kan ik nu doen om te laten merken dat ik hem leuk vind. Ik wil alleen niet te opdringerig en te makkelijk overkomen zo van 'hier ben ik, take me' dat is absoluut niet de bedoeling ik wil gewoon dat hij mij leuk vind en dat hij weet dat ik hem ook leuk vind. En oh ja zijn moeder zegt dat hij op donker valt, nou ik dat ben ik........maar ja en nu? wat moet ik doen??????? ohhhhhhhh.........ik ben volgens mij verliefd....

[Dit bericht is aangepast door HelpMePlease (31-03-2002).]
Oud 30-03-2002, 23:22
Dr_Love
Dr_Love is offline
haha, je klinkt inderdaad wel erg verliefd.

Ik zou gewoon is vragen of ie wat leuks wil gaan doen. Gewoon zoiets, als; Hey, ik ga vandaag naar de stad om te shoppen..heb je soms zin om mee te gaan.
Verzin gewoon wat leuks.

En je moet vooral jezelf zijn. Hij is natuurlijk een stuk ouder dan jij, en als jij dan echt zo loopt te huppelen van verliefdheid, dan gaat hij toch wel denken, dat je nog zo jong bent.

Op zich is het geen probleem, dat leeftijds verschil. Maar je moet je wel is af vragen of je voor je leeftijd een beetje volwassen bent of juist helemaal niet. Dan kan je zelf ook wel bedenken of het een kans van slagen heeft.

Veel succes verder!
Oud 30-03-2002, 23:22
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
mensen reageer ik ben zo onzeker.........

ja ik weet dat deze topic net gepost is maar toch.............reageer pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oud 30-03-2002, 23:33
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
haha, je klinkt inderdaad wel erg verliefd.

Ik zou gewoon is vragen of ie wat leuks wil gaan doen. Gewoon zoiets, als; Hey, ik ga vandaag naar de stad om te shoppen..heb je soms zin om mee te gaan.
Verzin gewoon wat leuks.

En je moet vooral jezelf zijn. Hij is natuurlijk een stuk ouder dan jij, en als jij dan echt zo loopt te huppelen van verliefdheid, dan gaat hij toch wel denken, dat je nog zo jong bent.

Op zich is het geen probleem, dat leeftijds verschil. Maar je moet je wel is af vragen of je voor je leeftijd een beetje volwassen bent of juist helemaal niet. Dan kan je zelf ook wel bedenken of het een kans van slagen heeft.

Veel succes verder!
oh dank je wel maar ik durf dat niet hem zomaar op bellen en vragen van hoi ga je mee dit en dat doen. Kijk hij is 26 en heeft waarschijnlijk andere ideeen en zit in een hele andere fase van zijn leven dan ik. En ik ben vaak ouder voor mijn leeftijd. Ik kan heel veel humor zijn en dan echt meisjesachtig overkomen maar een huppelkutje nee niet bepaald. Ik kan heel serieus zijn en wijze uitspraken voor me leeftijd doen dus dat zit wel goed. Maar ik heb hem pas 2 keer gezien, zou hij t dan wel leuk vinden als ik hem zou bellen of wat dan ook?
Oud 30-03-2002, 23:44
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
oh dank je wel maar ik durf dat niet hem zomaar op bellen en vragen van hoi ga je mee dit en dat doen. Kijk hij is 26 en heeft waarschijnlijk andere ideeen en zit in een hele andere fase van zijn leven dan ik. En ik ben vaak ouder voor mijn leeftijd. Ik kan heel veel humor zijn en dan echt meisjesachtig overkomen maar een huppelkutje nee niet bepaald. Ik kan heel serieus zijn en wijze uitspraken voor me leeftijd doen dus dat zit wel goed. Maar ik heb hem pas 2 keer gezien, zou hij t dan wel leuk vinden als ik hem zou bellen of wat dan ook?
Ja, misschien vind hij dat inderdaad wel vreemd. Maar ik denk niet dat je anders zo snel met hem in contact kan komen. Dan moet je weer wachten tot je weer met je moeder naar zijn moeder toe gaat. En dan is het ook nog maar de vraag of je hem daar zal aantreffen.
Weet je wat wel zou kunnen. Misschien heeft hij msn. Dan kan je op die manier gewoon wat met hem praten enzo. Maar ja, lijkt me eigenlijk niet dat zo'n volwassen jongen van 26 op msn zit.

hmm... is inderdaad wel lastig. Misschien kan je het met je moeder bespreken. Dan kan zij vast wel wat regelen.
Je moet gewoon eerst is een keer een goed gesprek met hem hebben gehad. Daarna kan je hem gerust een keer vragen wat leuks te gaan doen.
Ik zou het gewoon proberen. Wie niet waagt, wie niet wint.

Oud 31-03-2002, 10:23
~Roosje~
~Roosje~ is offline
je moeder in vertrouwen nemen is misschien wel een goed idee, zij komt daar toch vaker. Misschien moet je spontaan ineens wat terugbrengen van je moeder wat zij geleend had, wel ff zorgen dat je het op een tijdstip doet dat hij thuis is. Blijf dan ff een beetje met die kennis kletsen, dan zie je hem vast vanzelf. Probeer hem heel sneaky een beetje uit te horen over een film, feest of zoiets waar hij nog wel heen zou willen, doen dan spontaan van "oh, die zou ik ook wel willen zien/ of heen willen" en misschien stelt hij dan wel voor van zullen we samen gaan? of er ff zielig achter aan zeggen, "maar ja niemand die met me mee wil daarheen" geen enkele jongen die jou dan ook maar een beetje ziet zitten zou dan niet zeggen "oh, nou dan ga ik wel met je mee"...
nou heel veel succes laat wel ff weten hoe dit afloopt!
liefs Roos
Oud 01-04-2002, 15:11
NILSJUH
NILSJUH is offline
ik zou hetzelfde doen als roosje
alleen ik heb niet zon betrouwbare moeder
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 21:58
MissLopez
MissLopez is offline
ik ben dus helpmeplease alleen met me andere naam. Ik ken jullie wat vertellen. Hij bedle vanavond op, me zussie was jarig maar hij ook en ik had een kaart gestuurd, hij zei blabla gefeliciteerd enzo en wij praten zegt ie opeens 'zou je t leuk vinden een keertje samen een avondje naar de bios te gaan' ik kon het wel uitschreeuwen......en nu belt ie vrijdag weer!!!!! leuk he! alleen tja......me ouders beginnen meteen van hijs 27....

wat moet ik hier nou weer mee
Oud 11-04-2002, 23:42
Severus
Severus is offline
Citaat:
MissLopez schreef:
ik kon het wel uitschreeuwen......en nu belt ie vrijdag weer!!!!! leuk he! alleen tja......me ouders beginnen meteen van hijs 27....

wat moet ik hier nou weer mee
Gewoon geen ene reet van aantrekken. Laat je ouders toch.

Ik hoop alleen dat ze je niet verbieden om hem te zien.... een vriendin van mij is ook 17 en heeft het een paar weken geleden met haar 27-jarige vriend moeten uitmaken..... het werkte niet, want haar ouders verboden haar hem te zien, hetgeen heel kinderachtig is. Maar er was geen oplossing, alleen nog maar uitmaken kon..... want mede door haar ouders had het geen toekomst.....

Laat jouw ouwelui dus niet je toekomstige relatie verpesten! Pik 't niet!

Dat is mijn advies.

Ripper
Reageren

Regels voor berichten