![]() |
|
![]() |
Ik wil 2 jaar naar het buitenland. Maar er zit een zware selectie bij de organisatie waar ik mee wil (http://www.UWC.nl/). Als ik daar doorheen kom ga ik 2 jaar naar Engeland/Noorwegen/Honkong/Singapore/de VS/Canada/Afrika/Italië/Zuid-Amerika/India.
Ik wilde graag verhalen horen over mensen die al zoiets hebben gedaan. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben even op die site gaan kijken, en het lijkt me echt helemaal geweldig. Alleen kunnen mijn ouders dus nooit 18000 euro betalen, en ik lees net dat je je voor 10 februari aan had moeten melden.
@ another way, waarom heb je daar 3 jaar verspild dan?
|
![]() |
Ik heb in 4 vwo geprobeerd om binnen te komen bij UWC ( om 5 en 6 vwo in het buitenland te doen dus)./ Maar ben niet eens door de eerste selectie, waarbij je die formulieren met brief in moet vullen, heen gekomen. Ik stond toen een 4,6 voor wiskunde en je moet echt alleen maar goede punten hebben... het leek me wel heeeeeel gaaf. Vind het nu nog jammer, dat ik niet mee kon. Maar ik ben ook blij dat ik de gezellige tijden uit 5 en 6 vwo hier niet gemist heb
![]() |
![]() |
|
Die toelatings testen van slaan echt nergens op. Ze maken je het erg moeilijk, maar als je er eenmaal doorheen bent zie je dat het onderwijs niets voorstelt. Echt elke debiel kan het aan. En ze zeggen ook dat ze 99% slagings percetage hebben. Maar iedereen die het een beetje slecht doet trappen ze er zonder pardon uit, zo houden ze het reputatie kunstmatig hoog
laat je niets wijs maken, het zijn vuile oplichters die alleen maar je geld willen zien |
![]() |
|
![]() |
Uhhh die organisatie zecht me niks.
Ik heb zelf wel 2 zomers op mallorca gewerkt als barkeeper en daar promotie werk gedaan voor disckotheek chic palace in Cala d Or. Dat soort werk kun je altijd gaan doen. Een beetje een vlotte babbel en een harde wereker en je kunt de tijd van je leven hebben in Spanje!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Jaar naar het buitenland jasoncole | 1 | 24-01-2015 21:52 | |
Software & Hardware |
Goedkoop mobiel bellen naar het buitenland, beste optie? Diamera | 11 | 18-02-2013 16:35 | |
Studeren |
Naar het buitenland Diviance | 5 | 11-04-2010 14:51 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die geinteresseerd zijn in een jaar naar het buitenland. mind_on_hiatus | 89 | 11-04-2006 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Naar het buitenland Buffalo Soldier | 26 | 05-04-2006 16:59 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage) ekki | 22 | 27-11-2003 15:19 |