Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2003, 18:15
Pauwi
Pauwi is offline
Ik wil 2 jaar naar het buitenland. Maar er zit een zware selectie bij de organisatie waar ik mee wil (http://www.UWC.nl/). Als ik daar doorheen kom ga ik 2 jaar naar Engeland/Noorwegen/Honkong/Singapore/de VS/Canada/Afrika/Italië/Zuid-Amerika/India.
Ik wilde graag verhalen horen over mensen die al zoiets hebben gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2003, 20:32
Verwijderd
lijkt me een beetje heel erg lang.. ik zou nederland teveel missen denk ik

offtopic: k wist neit dat je hier nu ook zat
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:40
Thomas
Thomas is offline
Het zou niets voor mij zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:36
Violent Silence
Violent Silence is offline
Ik heb ook meegedaan aan de selecties voor UWC. Uiteindelijk niet erdoorheen gekomen, lag waarschijnlijk aan mijn te kritische houding, en mijn niet zo heel sterk aanpassingsvermogen.
Maar...ik zou het gewoon proberen, ervoor gaan, juist door de strenge selectieprocedures hebben zij wel door wanneer je niet geschikt bent.
Trouwens, je moet nog wel even wachten totdat je je kunt inschrijven.
Sorry dat ik geen verhalen erover heb, je moet naar de informatiedag gaan (dat duurt dus ook nog even), daar zijn genoeg oud-leerlingen met enthousiaste verhalen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:56
Muis!
Muis! is offline
Citaat:
Violent Silence schreef op 07-05-2003 @ 22:36:
Ik heb ook meegedaan aan de selecties voor UWC. Uiteindelijk niet erdoorheen gekomen, lag waarschijnlijk aan mijn te kritische houding, en mijn niet zo heel sterk aanpassingsvermogen.
Maar...ik zou het gewoon proberen, ervoor gaan, juist door de strenge selectieprocedures hebben zij wel door wanneer je niet geschikt bent.
Trouwens, je moet nog wel even wachten totdat je je kunt inschrijven.
Sorry dat ik geen verhalen erover heb, je moet naar de informatiedag gaan (dat duurt dus ook nog even), daar zijn genoeg oud-leerlingen met enthousiaste verhalen.
Ik heb ook meegedaan aan de selectie, ben de schriftelijke selecties doorgekomen, maar na het interview afgewezen

Ik heb zelf dus ook geen verhalen, maar een goede vriend van mijn vader heeft daar op school gezeten (in wales). Zijn twee dochters (vriendinnen van mij) zijn wel aangenomen, die gaan na deze zomer ook naar Atlantic College. Als je wil kan ik de email-adressen van vader en/of dochters voor je regelen, maar je kan natuurlijk ook gewoon wachten tot de open dag volgend jaar januari, en dan zelf met oud-leerlingen gaan praten

In ieder geval, veel succes

Laatst gewijzigd op 15-05-2003 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 06:35
Another Way
Another Way is offline
Ik heb 3 jaar van mn leven op UWC SEA verspild

Ik wel een verhaaltje typen als je wilt

Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 06:50.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:49
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
******** schreef op 02-05-2003 @ 21:32:
lijkt me een beetje heel erg lang.. ik zou nederland teveel missen denk ik

offtopic: k wist neit dat je hier nu ook zat
Lijkt mij idd ook heel erg lang, vriendin van mij zit dit jaar in Amerika, moet nog 2 maanden en wil eigenlijk wel weer naar huis. Een jaar lijkt mij meer dan genoeg!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 11:33
Verwijderd
Een vriend van me woont in Uwc Noorwegen. Ik ben er twee weken geweest (op bezoek) en het is geweldig. Ik werd echt jaloers op de mensen die daar wonen. Het is gezellig, leuk, fantastisch. Ik zou er zeker voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:02
Breg
Breg is offline
ik ben even op die site gaan kijken, en het lijkt me echt helemaal geweldig. Alleen kunnen mijn ouders dus nooit 18000 euro betalen, en ik lees net dat je je voor 10 februari aan had moeten melden.

@ another way, waarom heb je daar 3 jaar verspild dan?
Oud 25-05-2003, 18:56
eeh...?
eeh...? is offline
Ik heb in 4 vwo geprobeerd om binnen te komen bij UWC ( om 5 en 6 vwo in het buitenland te doen dus)./ Maar ben niet eens door de eerste selectie, waarbij je die formulieren met brief in moet vullen, heen gekomen. Ik stond toen een 4,6 voor wiskunde en je moet echt alleen maar goede punten hebben... het leek me wel heeeeeel gaaf. Vind het nu nog jammer, dat ik niet mee kon. Maar ik ben ook blij dat ik de gezellige tijden uit 5 en 6 vwo hier niet gemist heb Dus ja... ik zou zeggen, doe je best!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 20:53
Another Way
Another Way is offline
Die toelatings testen van slaan echt nergens op. Ze maken je het erg moeilijk, maar als je er eenmaal doorheen bent zie je dat het onderwijs niets voorstelt. Echt elke debiel kan het aan. En ze zeggen ook dat ze 99% slagings percetage hebben. Maar iedereen die het een beetje slecht doet trappen ze er zonder pardon uit, zo houden ze het reputatie kunstmatig hoog

laat je niets wijs maken, het zijn vuile oplichters die alleen maar je geld willen zien
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:26
jeas
jeas is offline
Uhhh die organisatie zecht me niks.
Ik heb zelf wel 2 zomers op mallorca gewerkt als barkeeper en daar promotie werk gedaan voor disckotheek chic palace in Cala d Or.
Dat soort werk kun je altijd gaan doen.
Een beetje een vlotte babbel en een harde wereker en je kunt de tijd van je leven hebben in Spanje!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten