Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'Cause soulmates never die (Placebo: Sleeping With Ghosts)
Onder een zielsverwante versta ik iemand die mij begrijpt zonder woorden te hoeven wisselen. Iemand die je neemt zoals je bent en je stimuleert jezelf te zijn en te blijven... Ik heb een zielsverwant, en dat is mijn vriend. De eerste keer dat ik hem in het echt zag was gewoon geweldig, vanaf het eerste moment aan vertrouwd, alsof ik hem al eeuwig ken en eigenlijk naar hem op zoek was... liefs, hanne |
![]() |
||
Citaat:
Zo niet moet je ook niet zeggen dat ze niet bestaan. Geef dan gewoon je mening en doe niet alsof het een feit is Ik geloof ook niet in zielsverwanten hoor maar zeggen dat het niet bestaat alsof het een feit is slaat nergens op
|
![]() |
Ik zit mij persoonlijk een beetje te ergeren aan hoe Riconoscente en ranonkel hun mening opdringen. Aangezien zij veel meer posten dan ik, en ik geen behoefte heb om te discuseren heb ik besloten ook mijn mening op te dringen. Ik zal mijn mening dus gewoon als feit neerzetten. Logica heeft toch geen prioriteit op dit forum.
|
![]() |
|
Mijn beste vriendin is mijn zielsverwant.
Ze was verhuisd, daar wist ik nog niks van dus ik zou een kaartje naar der oude adres sturen (nooit bij haar aangekomen natuurlijk) en 5 dagen later ontving ik van haar een brief en verhuisbericht.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je denkt dat logica op dit forum geen prioriteit heeft kom je hier blijkbaar veel te weinig. Mensen geloven niet in iets wat ze niet logisch vinden en hier discusseren we erover. Als je niks beters te zeggen hebt of niet mee wilt discusseren ga dan ook niet op die manier iets over het topic zeggen want wat je zegt klopt niet. Je gelooft dat het niet bestaat maar zolang je het niet kan bewijzen moet je niet doen alsof het een feit is. BTW: Ik geloof er ook niet in.... ![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof er zeker in en heb de mijne ook gevonden. 2 zelfs
![]() Mijn vriendin: weer via internet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het aanvoelen alsof je elkaar al veel langer kent? |
![]() |
||
Citaat:
En je zegt je mening niet en ook niet wat gelooft. Je doet alsof je een feit zegt. Terwijl het helemaal geen feit is. (Sry voor offtopic maar steeds meer mensen reageren zo... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, zeker. Voor mij zijn zielsverwanten personen die je meteen 'herkent' terwijl je ze voor het eerst ontmoet. (in dit leven ,dan)Je voelt elkaar heel goed aan en er zijn vaak overeenkomsten in het leven. Bij een tweelingziel is de herkenning als een bominslag...de eenheid die je voelt is nauwelijks te beschrijven.Dat doe ik dan ook maar niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik denk heel sterk dat ik mijn zielsverwant gevonden heb..
we voelen elkaar heel sterk aan houden van het zelfde als hij bijv..hoofdpijn heeft en ik heb hem nog niet gezien of gesproken dan heb ik dat ook en dan zie ik hem en dan issut zow van wat heb ik een fucking hoofd pijn en hij dan dus ook enz.. en da hebbe we ook als iemand bijv...buikpijn heeft ofzow... echt vaag.. |
![]() |
||
Citaat:
Vandaar.....maar ja, als jij toch niks zinnigers weet te zeggen....
|
Verwijderd
|
Een vriendin van me denkt aan dezelfde dingen, heeft bijna exact dezelfde intereses, vormt overal dezelfde mening over, en denkt vaak precies hetzelfde als ik op precies hetzelfde moment, al dan niet tijdens een gesprek.
Dit doet me overigens denken aan een theorie van de oude Grieken; Vroeger waren mensen opgebouwd uit 4 armen en 4 benen. De goden hebben ervoor gezorgd dat alle mensen door 2-en werden gedeeld. Ieder mens heeft daardoor een wederhelft op de wereld met wie hij/zij later trouwt. Grieken trouwden dus vaak met hun wederhelft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
een vriendin van mij, we zijn geen goeie vriendinnen, maar als we elkaar zijn dan snappen we elkaar met 1 blik, we zijn precies hetzelfde, alsof ik me zelf had gevonden maar dan in een ander lichaam
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verliefd zijn: to be or not to be -SoloWolf- | 21 | 29-11-2006 19:20 | |
Liefde & Relatie |
Zielsverwantschap in een relatie SoMeBoDy | 41 | 14-02-2006 00:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Soulmate? Koffie_kus | 32 | 28-01-2004 20:10 | |
Liefde & Relatie |
Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen GRRR | 20 | 24-04-2003 16:52 |