Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 20:46
L1
L1 is offline
2/6/2003 19:08

Manchester City mag Europa in. De ploeg van coach Kevin Keegan krijgt een startbewijs voor de UEFA Cup omdat Engeland het fair play-klassement heeft gewonnen.
De Europese voetbalbond wijst elk jaar een aantal landen aan, die op basis van hun klassering in het sportiviteitsklassement een extra ticket krijgen voor het UEFA Cup-toernooi. Omdat de Engelsen dit jaar als eersten eindigden, mocht de Engelse voetbalbond (FA) deelnemer aanwijzen.

De FA koos voor Manchester City, dat als vijfde in het Engelse fair play klassement was geëindigd. Maar omdat de eerste vier ploegen (Manchester United, Newcastle United, Chelsea and Liverpool) al verzekerd zijn van Europees voetbal, bleek City de gelukkige.

Manchester City keerde afgelopen seizoen terug in het Premiership en deed dat met een negende plaats. The Citizens speelden voor het laatst in 1979 Europees voetbal.

----------------------------------------------------------------------------------

Joepie, City mag Europa in

Wat vinden jullie ervan als clubs die het sportiefst gevoetbald hebben Europa in mogen.
Oud 02-06-2003, 20:48
L1
L1 is offline
Ik vind het een beetje domme regel. De beste ploegen moeten Europa in. Geef liever de nummer 7 een plaatsje dan zo'n fair-play plaats.
Oud 02-06-2003, 20:57
R-J-N
R-J-N is offline
Ik vind ut juist wél goed...zo bemoedig je juist om voetbal voetbal te houden, snap je?? Dit is ook een kans voor de iets kleinere clubs om Europees te kunnen voetballen, of ze nu mee kunnen doen of niet, is toch altijd goed voor een competitie, vind ik...maar bovenal dus de aanmoediging voor fairplay
Oud 02-06-2003, 21:15
Verwijderd
Ik vind dat ze de clubs die het hardste spelen juist extra moeten belonen. Meer rode kaarten = meer actie = leuker wedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 23:19
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 02-06-2003 @ 22:15:
Ik vind dat ze de clubs die het hardste spelen juist extra moeten belonen. Meer rode kaarten = meer actie = leuker wedstrijd.
LoL
vind ik dus niet

actie ja, maar niet door vuile overtredingen
Reageren

Regels voor berichten