![]() |
|
Wie koopt hier wel eens kleren.. voor als je het niet kent..-->
www.cyberdog.net Ik ga morgen daar een paars strake shirt kopen, met paarse plastice bandjes aan 1 arm ![]() Wat is je mening over deze winkel? en heb je er weleens iets gekocht?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar idd te duur, misschien volgend jaar als ik een baan heb ![]() maar voor feesten is het echt een ![]() welke merken ken je nog meer zoals cyberdog??? waar zitten die, om de hoek van de cyberdog(amsterdam) is er nog eentje, maar weet niet hoe die heet.. en bijna net zo duur ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weiger om 70 euro voor een trui te betalen! overhemden hoeven niet meer te kosten dan 50 euro, broeken 60... pff en dan maar zeggen dat alto's zo goedkoop leven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Cyberdog is een gave winkel ja.. Stom dat ik in die van amsterdam nooit geweest ben eigenlijk... Ik had een zown mega geweldig shirtje gezien die ik echt supergraag wou hebben, dus die hadden we in londen gezocht en ja ook 40 pond ofzo.. Ja dat is het enige lastige dr aan het is erg duur is en ik begrijp best wel dat het zo duur is hoor maar ik ben gewoon een krent...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
er staat toch een knipoog achter..:/ als ik iemand openminded over vind komen is het nare man wel..
||
Citaat:
ik ga zometeen een foto posten van een shirt van daar echt niceeee (...maar het is niet van mij ![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 17:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
(lifestyle heeft volgenes mij niet zon groot bereik kwa interesantheid. vandaar. topics over bootschoenen mogen en topics over winkels ook. er is vaker wel wat geweest over h&m ook)
ik vind cyberdog veel te duur en niet zo dat ik zeg wow zoveel geld wil ik eraan uitgeven.
||
Citaat:
![]() De kleding van de cyberdog is kleding die mensen normaal gesproken niet in het dagelijkse leven aan trekken.... Sommige mensen doen het wel, maar dat zijn meestal "cyber" mensen... Cyberdog valt meestal in de categorie van mensen die naar house feesten gaan... de kleding is super vel altijd, of heeft lampjes ofzo en reageert op een blacklight... Er zijn niet heel veel mensen die het dragen apart van op feesten, clubbers en ook cyber-goths.... Dus is het apart.... het is ook niet zo erg bekend, alhoewel het steeds populairder wordt door dat de house feesten ook steeds commercieler worden ![]() begrijp je het nu een beetje???? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kledingwinkels in Amsterdam Hank McCrank | 8 | 18-08-2003 22:59 | |
Lifestyle |
€2500 aan kleding rodina | 80 | 28-04-2003 18:35 | |
Lifestyle |