Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind haar muziek slecht btw, maar ik vind haar wel knap (even irrelevant als Hydraulic Funk dus ![]() |
![]() |
|
stom wijf, met dr i'm real en i'm from the block terwijl dat wijf gewoon een weldoorvoed kind was dat niks te klagen had, met dr zogenaamde struggle gezever..
fuck haar..
||
Citaat:
![]()
|
FF vooral over de muziek..
per album. "On the 6" (vernoemt naar metro lijn trouwens, niet bus). Geweldig album. Latin tracks, Latin ballads, prachtig duet met Marc Anthony, Dance invloed, spaanstalige nummers en maar ene heel klein beetje hiphop en R&B. Veel goede mensen hebben meegewerkt aan dit album o.a. Gloria Estefan die het nummer Let's get Loud doneerde. Van de singletjes van dit album (op Waiting voor Tonight na) was ik niet onder de indruk, maar op dit album ben ik verliefd geworden. Kan het nog steeds graag horen.. "J.Lo" Goed album. Latin tracks, twee nummers die voor ballads door moeten gaan zijn vrij zwak. De moie latin ballads zijn verdwenen. Dance onvloed, spaanstalige nummers.. wat meer R&B maar meestal met een latin tintje. Meegewerkt aan album Puffy en Christina Milian die het nummer Play doneerde. Van dit album stamt de laatste single die ik ECHT goed vond van Jennifer. "J-to -tha- L-O! The Remixes" Wel aardig album. Het is best leuk om remixen te horen van de singles en een stel album tracks. Maar helaas is veel rapwerk.. I'm Real en Ain't it Funny .. eigenlijk twee compleet nieuwe nummers ipv remixen samen met Ja Rule en meer van dat soort rap samenwerkingen. Geheel nieuw nummer voor dit album is de mooie Ballad "Alive".. Helaas is het nummer niet als single uitgekomen zoals geplanned was, waarschijnlijk omdat het samen met ex manlief Chris geschreven was en het huwelijk stuk liep. Zeer jammer want dit nummer had de reeks met steeds slechterwordende rap samenwerkingen kunnen doorbreken. "This is me...Then" Compleet ruk album. De titel is belachtelijk. Geen enkel spaanstalig nummer, geen latin invloed, geen dance invloed. Enkle R&B, hiphop en rap en een paar slappe excuusjes voor een ballad. Valt me ergens nog mee dat de volgende single "I'm Glad" een echte solo Jennifer single is en niet weer gerap erop heeft. Dit album heb ik dus niet aangeschaft. Als Jennifer nog meer van dit soort gezeik uitbrengt dan verdoe ik mijn tijd om haar muziek carriere te volgen verder. Ik was geinteresseerd vanwege elementen die haar wat onderscheiden van andere popartiesten. Die heeft ze allemaal ingeruild voor slappe 13 in een dozijn liedjes met rappers omdat die nou eenmaal zware nummer 1 hits in Amerika scoren. Ik wil Jennifer horen niet een nummer van Ja Rule die dan met Ashanti en dan met J.Lo en dan met weer iemand anders werkt.. dan koop ik zijn cd wel ofsow.. FF kort over uiterlijk. Met de verarming van haar muziek vind ik haar uiterlijk en dan vooral de uitstraling achteruit gaan. De fotoshoots rond het eerste album waren zo mooi.. nu draagt ze teveel bont te veel nietszeggende R&B blik in de ogen. Ze is muzikaal gezien niet meer interessant en helaas schijnt de arrogantie en gebrek aan echtheid en trouw zijn aan wie je bent steeds meer door haar mooie uiterlijk heen. Dan helpt zelfs I'm Real zingen niet meer.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ach....ik heb geen zin om een discussie te houden......
||
Citaat:
Muzikaal stelt het echter weinig voor. En waarom ze zich zo wanhopig probeert te bewijzen is me ook een raadsel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Jennifer Lopez - Everybody's Girl [NIEUW] dehiphopper | 1 | 28-01-2010 19:40 | |
Lifestyle |
Fall 2006 ready-to-wear Verwijderd | 73 | 19-03-2006 23:42 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Seksualiteit |
MOOIE VROUWEN/MEIDEN-Topic Hulk | 254 | 20-01-2004 02:03 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |