Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 21:49
born2dance
born2dance is offline
Bij ons ging een studiekop 30 min voor tijd inleveren. Er zijn maar weinig mensen die hem mogen en toen hij naar de tafel ging om zijn spullen weg te pakken en wegwezen struikelde hij en plofte snoeihard tegen de grond. Tsja.....
En onze conrector maakte een foutje bij examen Scheikunde. hij zei namelijk "Nou jongens, dit is examen Natuurkunde". Iedereen hem zo verbaasd aankijken, hij snapte eerst niet wat er aan de hand was maar later lag tie ook plat van het lachen.

Niet echt supergrappig maar toch. Vrolijkt wel op.

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 21:54.
Advertentie
Oud 22-05-2003, 22:01
waeffa
waeffa is offline
En..uit welk gat kwam jij ook alweer?
Oud 23-05-2003, 08:18
Verwijderd
is een leraar die alles voorzegt, vraagt of je naar de wc toemoet, zegt dat je met een blauwe pen moet schrijven, zegt dat je 5 dingen op moet schrijven als er 2 gevraagt worden, is die nou grappig of gewoon zielig

ik gok op het 2de maar de keusjes uit mijn klas vinden hem geweldig
Oud 23-05-2003, 08:24
Creep
Creep is offline
In ons gymzaal was zoon irritante deur die ook al stond die dicht door de wind de hele tijd klapperde, en ze probeerde alles om dat te voorkomen, papiertjes tussen de deur etc. MAar wou allemaal niet helpen.

Toen kwam een leerling haar kauwgum in de prullenbak uitspugen, moest ze het van de leraar in zijn hand spugen en toen deed hij het tussen de deur en deurrand in....

Dah was cool
Oud 23-05-2003, 08:28
Verwijderd
nog iets...

vogelnesten die verwijderd worden, omdat ze in de rand van het dak van de gymzaal een nest hadden, valt dat onder grappig of is mijn humor totaal verdwenen na al die klote examens?!
Oud 23-05-2003, 08:28
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
bij ons viel er een jongen van ze stoel...... was wel grappig om te zien.... en iemand steekte ze hand op dat die klaar was reageerde ze niet ging die zwaaien ensow... maar ik was de enige die het zag
Oud 23-05-2003, 08:30
Verwijderd
dus jij terug zwaaien
Oud 23-05-2003, 08:45
Lynn
Lynn is offline
Gister gooide iemand van ons z'n bekertje koffie om. De sukkel
Gelukkig niet over het examen, maar op de mooie vloerbedekking die speciaal voor ons in de gymzaal was gelegd.

Verder euh...tja, maandag. Toen viel ineens de klok van de muur af, zonder enige aanleiding. Iedereen was druk aan het werk, hoor je ineens "KLETSSS" en roept diegene die vooraan zit "Fuck, er ligt glas in mn thee". Die k-tklok zat dus blijkbaar al flink los en lazerde omlaag. Omdat 'ie toen behoorlijk stuk was wist de helft van de leerlingen niet hoe laat het was en gingen de surveillanten om het kwartier zeggen hoeveel tijd iedereen nog had. Irritant
Oud 23-05-2003, 10:20
lukas15
lukas15 is offline
Haha, bij ons liet een gast maandag een vol doosje wiebertjes vallen (of hoe dat spul ook heet?) en het leuke is dat hij het gister weer deed. En vorige week vrijdag ging er een mobieltje af, van een Surveillant!!! En gisteren kwamen ze drank en snoep brengen voor het middenbouwfeest en dat kwamen ze naast de gymzaal afleveren waar wij zaten te blokken. grr
Oud 23-05-2003, 10:37
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
- bekertje thee over de grond
- tekstboekjes engels waren ineens zoek
- leraar die op z'n bek ging
- spuitend flesje cola
- iemand die 28 minuten te laat binnen kwam, zijn naam op schreef, en weer wegliep
Oud 23-05-2003, 10:56
Sjaan
Sjaan is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef op 23-05-2003 @ 11:37:
-
- iemand die 28 minuten te laat binnen kwam, zijn naam op schreef, en weer wegliep
Dat vind ik eerder dom als grappig! Maar ja, daar komt diegene nog wel achter denk ik...
Oud 23-05-2003, 11:14
RayMania
RayMania is offline
Iemand die zich verslikte en dus echt probeerde zachtjes te hoesten.
Toen ging ze naar het toilet om water te drinken.
Na 10 minuten weer terug te zijn geweest verslikte ze zich weer en nu rende ze in 1x zonder te vragen weg..

Hhahahaha...
Oud 23-05-2003, 11:14
alpha
alpha is offline
Ik pakte mijn spullen want was klaar. Had een beetje veel mee dus ging een beetje moeilijk. Ik pak met een hand het examen (opgaven, antwoorden, de hele stapel) en tegelijkertijd ook het lege (dacht ik) pakje Fristi. Blijkt dus dat het nog niet helemaal leeg was en dus allemaal Fristi over de opgaven (gelukkig niet over de antwoorden...)

Gisteren zat er een jongen van het vwo bij ons en die is een beetje vreemd (blauw haar en allemaal kettingen aan zn broek enzo) en toen ging hij door de bocht, kletteren al die kettingen tegen de tafeltjes aan. Iedereen helemaal lachen , examinator: SSST!

Gisteren dat ik naast een tafeltje van een examinator welke ook toevallig mijn mentor is. Ik ben ermee bekend dat hij altijd snoep en chips enzo heeft. Maar hij komt halverwege afwisselen, (hij komt, een ander gaat) heeft hij een heel doosje dropjes mee, keer deze om op zijn tafel en gooit doosje weg. Ik al binnenpret.
Toen ging hij naar anderhalf uur weg, raapt al die dropjes op, en de volgende examinator veegt eerst de tafel helemaal af voor hij gaat zitten. Dus weer binnenpret.
Oud 23-05-2003, 11:53
Yohst
Yohst is offline
De telefoon van een leraar ging af, midden onder het examen.
Oud 23-05-2003, 12:02
Yohst
Yohst is offline
Citaat:
Sjaan schreef op 23-05-2003 @ 11:56:
Dat vind ik eerder dom als grappig! Maar ja, daar komt diegene nog wel achter denk ik...
da's niet zo dom hoor, als je niet kunt slagen
Oud 23-05-2003, 12:05
alpha
alpha is offline
Citaat:
Dreams schreef op 23-05-2003 @ 13:02:
Maak dan helemaal geen examen, kost je de rit naar school ook. Bij mij in de klas heeft er iemand zich wel teruggetrokken. Zou ik niet moeten doen, mijn ouders hadden me naar de gymzaal geschopt! (niet letterlijk dan he) Kan ook figuurlijk zijn, ik weet nooit wat nou wat is. Bedoel dus als in een spreekwoord.
Oud 23-05-2003, 12:22
Sjaan
Sjaan is offline
Citaat:
Dreams schreef op 23-05-2003 @ 13:02:
Je kan altijd proberen om certificaten te halen... Veel mensen denken meteen dat ze gezakt zijn na twee examens, omdat ze het veel te streng nakijken... Later blijkt dat ze wel gewoon geslaagd zijn...
Als je niet eens de moeite neemt om het te proberen, vind ik ut nog steeds dom...

Ik kan er niets aan veranderen...!
Oud 23-05-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
marcovische schreef op 23-05-2003 @ 09:18:
... zegt dat je 5 dingen op moet schrijven als er 2 gevraagd worden.....
heeft geen zin op een eindexamen want alleen de eerste twee antwoorden tellen dan mee in de beoordeling....

zielig dus
Oud 23-05-2003, 18:32
qwertyuiop
qwertyuiop is offline
ze draaiden muziek voordat het examen begon...
en tuurlijk ging het halverwege weer aan.
Oud 23-05-2003, 18:34
sunna
sunna is offline
bij ons ging een mb van een jongen af... dus iedereen expres hard zuchten en ts...
5 minutenl later gaat hij weer af van dezelfde gast

en iemand had heel veel cola gedronken en die moest opeens een keiharde boer laten... per ongeluk ofsow was egt ranzig

maar onze school zit naast een bouwput dus egt veel lawaai!!
Oud 23-05-2003, 19:09
Stepsje
Stepsje is offline
ehm de mobiel of pieper of zoiets van de concierge die thee en koffie kwam langsbrengen ging af, maar of dat echt lollig is....

Verder eigenlijk niet veel gebeurd, behalve dan irriterende dingen zoals vmbo leerlingen die een uur minder hadden voor hun examen, maar wel in dezelfde zaal zitten en die dus halverwege ons examen de zaal uitmoesten.
gaat hun conrector door de zaal roepen diegene die van die en die les heeft steekt zijn hand naar links, dan komt die en die je werk ophalen, diegene die van die en die les heeft steekt de hand naar rechts en dan komt die en die t ophalen en de rest moest zn hand gewoon opsteken. Niemand snapte er iets van, dus enorm roemoer en ze bleven ook gewoon kletsen, echt superirritant!! De ander surveillanten deden er ook niks aan, maar na 5 á 10 minuten was t eindelijk weer rustig.
Oud 23-05-2003, 19:16
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Sjaan schreef op 23-05-2003 @ 11:56:
Mag bij ons niet eens, moet minstens een uur blijven
Bij ons helemaal niets grappigs gebeurd
Oud 23-05-2003, 19:17
jetty
jetty is offline
bij ons niks leuks gebeurd... eigenlijk helemaal niks... vorige week is een jongen bij ons in het nivo overleden.. kende hem zelf niet.. maar voor de mensen die hem wel kende was het toch wel moeilijk om examen te maken... echt erug.....
Oud 23-05-2003, 22:56
Multilot
Multilot is offline
Nou dr ging dus een sirene af buiten, begint zo'n hond mee te janken (volgens mij was het een kind, maar de anderen uit mn klas waren er heilig van overtuigd dat het een hond was) Toen ging de sirene weer uit, om na een paar minuten weer af te gaan. Ja hoor, die hond was er nog steeds. Iedereen lag helemaal dubbel...

maar of het nou door de zenuwen kwam of omdat het echt grappig was zijn we nog niet uit

ja en ach, vallende zakjes m&m's, mobiels die afgaan, mensen die 3 keer naar de wc gaan zijn natuurlijk niet grappig... Ach als je zenuwachtig bent misschien ook wel....
Oud 24-05-2003, 00:43
Harrie
Harrie is offline
met passers onderin de plastic bekertjes (waarin op de helft van het examen thee wordt geschonken) gatjes prikken..

of om van die zakjes creamer al vast in de bekertjes te doen..

of (we hadden zo´n hele erge mismaakte stoel achterin de gymzaal) om een stoel helemaal naar voren te slepen en te ruilen met een goede..

-----------------------------------

ik weet het.. we zijn ziek.....
maar lachen kan ik er gigantisch om als er iemand met zo´n gatje onderin zn kopje vervolgens zn thee op gaat drinken.. heeeeerlijk
Advertentie
Oud 24-05-2003, 01:13
magicwopke
magicwopke is offline
was er niet bij, maar heb ik gehoord:

was een jongen druk bezig zijn examen te maken, toen ging zijn mobieltje af , hij deed hem niet gauw uit zoals de meesten, maar smeet tegen de muur aan , en toen was het ook stil.

LOL
Oud 24-05-2003, 10:29
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Een surveillant leraar kwam binnen met een pak luiers (voor z´n zoontje van 1) ik zat bijna vooraan dus moest ontzettend lachen met de rest van de mensen die op de eerste rij zaten.
Oud 24-05-2003, 11:01
Missy_shy
Missy_shy is offline
ik heb niet echt leuke dingen mee gemaakt, alleen maar dingen die het verneukte voor diegene of voor iedereen.

Zoals: meisje gooide thee over haar antwoorden en we hadden nog 5 min...dus kon ze niet meer over pennen (is dus wel gebeurd, maar ik zou zelf de zenuwen krijgen..)

-Ander meisje van mavo afdeeling (mavo havo vwo doen allemaal in 1 zaal examen...) was na half uur 3 kwartier klaar met examen, wilde ze examen mee nemen maar mocht natuurlijk niet ging ze gillen en weet ik het allemaal. weg concentratie van iedereen, en dus best slecht daarna gemaakt...

-Ik zorgde gisteren voor problemen, ik kreeg paniek aanval en kon de huilbui niet ophouden, ik schaamde me dus dood.....

Volgens mij vinden ze me allemaal niet echt aardig meer
Oud 24-05-2003, 11:19
TIGEK
TIGEK is offline
Mijn antworden waren na 2,5 uur werken KWIJT.
Dus dat was niet echt heel leuk. Voor de rest een saaie kleine school dus daar gebeurt nooit wat
Oud 24-05-2003, 12:39
Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Harrie schreef op 24-05-2003 @ 01:43:
met passers onderin de plastic bekertjes (waarin op de helft van het examen thee wordt geschonken) gatjes prikken..

of om van die zakjes creamer al vast in de bekertjes te doen..

of (we hadden zo´n hele erge mismaakte stoel achterin de gymzaal) om een stoel helemaal naar voren te slepen en te ruilen met een goede..

Er werd gevraagd of er iets LEUKS gebeurde bij de examens...
Oud 24-05-2003, 14:24
shaya
shaya is offline
er kwam halverwege het examen een nieuwe suveillant binnen. gozer had een bakje dropjes bij zich. hij heeft eerst een kwartier zitten hannessen om ut doosje open te krijgen en toen het eindelijk lukte vlogen de dropjes overal.

een gozer die ineens heel vreemd moest niesen. het klonk echt heel vreemd.

tijdens nederlandsexamen hadden we van medewerkers van school allemaal zo'n energiedrankje gekregen (van die goldenpower zooi) omt er een nieuwe surveillant binnen het laatste uur. gaat vooraan de zaal zitten en zegt tegen diegene die hij aflost: jezus wat stinkt ut hier!.
ik was 1 van de weinige die ut hoorde. ik moest best lachen. achteraf klinkt ut echt dom, maar ut was best lollig.
Oud 24-05-2003, 16:08
pyres74
pyres74 is offline
bij ons op school loopt er dus een jongen rond met krukken die dus ook eindexamen doet. en we hebben tapijt liggen in de gymzalen....

en hij gaat op zn smoel!

ja ik moest lachen want de surveillant die hem wilde helpen, flikkerde ook HAHAHA
Oud 24-05-2003, 17:55
*Littleme*
*Littleme* is offline
Die jongen die alleen zn naam opschreef hoefde waarschijnlijk maar een 1 voor dat examen te halen..nou, dan schrijf je je naam op en je 1 is binnen..Hij had waarschijnlijk geen zin om dat hele examen te maken terwijl hij toch maar n 1 nodig had ofzow..
Oud 24-05-2003, 18:31
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
ut is een manier. niet echt slim
Oud 24-05-2003, 18:35
Verwijderd
Bij m'n vijfde staatsexamen kwam de helft echt niet opdagen, toen ging de surveillant vertellen hoe blij hij was met onze komst en ons helemaal de hemel in prijzen... Echt geinig

Enn... mja, er kwam een surveillant aanwandelen die dacht dat ik m'n hand opstak, terwijl ik m'n haar even goed deed. Ik zag d'r niet meteen, zat met m'n hand tegen m'n hoofd een beetje te lezen, dus vroeg ze;'Moet u een asprientje?' Hehe, vond ik wel lief (ze zeggen altijd u, erg beleefd dus)
Oud 24-05-2003, 19:36
Verwijderd
Toen de concierge koffie kwam rondbrengen, gooide hij de koffie bij degene voor me over zn tafel heen.
Bovendien hebben we een coordinator die er bij elk examen een ritueel van maakt om de envelop met examens heel uitgebreid aan iemand op de voorste rij te laten controleren. De voor- achter-, linker-, rechter-, boven-, en onderkant moeten eerst helemaal op eventuele openingen bestudeerd zijn voor hij hem opent
verder is er niet echt iets leuks gebeurd, het zijn tenslotte examens
Oud 24-05-2003, 20:14
Braakdraak
Braakdraak is offline
Een jongen moest kotsen tijdens een examen. Ik was toen net klaar. De rest niet. En het begon te stinken. Dus toen ging iedereen klagen. Maar ik niet. Ik was klaar. Ik ging lachen. Hihi.
Oud 24-05-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Braakdraak schreef op 24-05-2003 @ 21:14:
Een jongen moest kotsen tijdens een examen. Ik was toen net klaar. De rest niet. En het begon te stinken. Dus toen ging iedereen klagen. Maar ik niet. Ik was klaar. Ik ging lachen. Hihi.
Gezellig...

Bij mij kwam er een vent binnen die erg dronken was, tenminste, zo leek het... Hij keek heel suf om zich heen en maakte rare 'hmmm' geluiden... Maar ja, ze hebben hem wel later zitten.. Later stond hij buiten de zaal en liep ik langs hem, hij rook súper naar alcohol en kots, echt smerig.
Oud 24-05-2003, 21:29
Monica
Monica is offline
De directeur van onze school ging voor het begin van het examen Nederlands op maandag een stukje uit de bijbel lezen.. Na afloop: "De examens komen zo van boven". Dus een aantal gezichten van: "Dat is knap", waardoor hij lachend vervolgde: "...van boven, uit de andere gymzaal."

En een klasgenoot, die ik persoonlijk niet zo mag, kieperde van zijn stoel.
Oud 24-05-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Monica schreef op 24-05-2003 @ 22:29:
De directeur van onze school ging voor het begin van het examen Nederlands op maandag een stukje uit de bijbel lezen.. Na afloop: "De examens komen zo van boven". Dus een aantal gezichten van: "Dat is knap", waardoor hij lachend vervolgde: "...van boven, uit de andere gymzaal."

Oef, stukje bijbel, zou ik echt niet willen horen dan... beter nog snel wat hints ofzo
Oud 24-05-2003, 21:52
Verwijderd
whhahahahahahaha!!! ik moest echt lachen toen ik al die stukjes las!!!!

Hmm of er bij ons iets grappigs is gebeurd???

Volgens een meisje tijdens biologie examen wel. 10 minuten voor tijd begint dat wijf opeens keihard te lachen en kan niet ophouden!! LACHKICK VOOR HAAR LEVEN! maar het leek 1st alsof ze huilde! dus ik had eerst zoiets van aaah wat zielig. todat ik haar gezicht 10 min later bright en shiny de gymzaal uit zag lopen... niet echt grappig eigenlijk!

hmmm wat verder? een surveillant had plak ofzo onder zijn schoen en dat komt halverwege de gymzaal binnenlopen met een constant plakkerig geluid (je weet wel wat ik bedoel). Iedereen lachte / zuchtte ff en was weer enigszins ontspannen.

opeens horen we middenin het examen uit het niets een oorverdovend kabaal! (Geen id meer wat het was) dus iedereen schrikt zich de t*ring / een hoedje!

de best wel lekkere leraar (jong dus) wisselt een andere surveillant halverwege af, dus alle meisjes zo'n beetje natuurlijk smile op gezicht! whahahha
Oud 25-05-2003, 03:14
rockyj
rockyj is offline
Bij me eerste examen keek iedereen me aan van "Wat doe je hier" en iemand vroeg het ook. Ze dachten dat ik van school was gestuurd.
Vond ik wel grappig
Oud 25-05-2003, 13:53
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
Monica schreef op 24-05-2003 @ 22:29:

Op welke school zit jij??

Bij mij gebeurde precies t zelfde...
Oud 25-05-2003, 14:11
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef op 25-05-2003 @ 14:53:
Op welke school zit jij??

Bij mij gebeurde precies t zelfde...
Wij zitten dus idd op dezelfde school
Oud 25-05-2003, 18:24
Verwijderd
als die gast die alleen ze naam opschreef alleen maar een 1 nodig had, vind ik het wel slim, kan je jezelf meer richten op de examens waarje wel een hoog cijfer voor moet halen. lijkt mij
Oud 25-05-2003, 18:46
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef op 23-05-2003 @ 11:37:

Dat is dus eeeecht wel lache. Kan ik in principe ook wel doen, want ik slaag toch wel Dan hoef je bovendien dat eerste half uur niet te blijven zitten

Bij ons dus ook mob van gast die koffie bracht.
En ik lied een keertje blaadje vallen. Ik zag het wel, maar ik had niet zoveel tijd meer dus lied um gewoon liggen. Kwam die leraar eraan, blaadje oprapen

Onze conrector zei ook de naam van de lerares naast um verkeerd. Klinkt zo niet grappig, maar was op dat moment wel leuk

Aan het eind bij het wiskunde examen (ik keek even om me heen, dus ik zag het gebeuren) was er een lerares die foto's ging maken. *FLITS* iedereen omkijken tegelijk. Mooi effect hoor!

Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 18:56.
Oud 25-05-2003, 19:02
Freshh~
Freshh~ is offline
*Mwa bij ons is er ook niet echt veel gebeurd, alhoewel..
- een telefoontje af
- examens [van onze klas natuurlijk] kwijt [en precies een vak waar ik goed in ben : wiskunde ]
- TROLLEN die eerder klaar zijn en lekker met hun lelijke POTEN met hakken eronder stampen... Alsof ze het expres doen

maar ja is neit echt bepaald grappig.. alhoewel vrijdag toen vlak voordat we examen duits hadden, moesten we keihard, maar dan echt keihard lachen [in de gymzaal] om dat lompe diarree scene uit dumb and dumber..
[sloeg echt nergens op.. ]*
Advertentie

Regels voor berichten