Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je niet eens de moeite neemt om het te proberen, vind ik ut nog steeds dom... Ik kan er niets aan veranderen...! |
![]() |
|
![]() |
bij ons ging een mb van een jongen af... dus iedereen expres hard zuchten en ts...
5 minutenl later gaat hij weer af van dezelfde gast ![]() en iemand had heel veel cola gedronken en die moest opeens een keiharde boer laten... per ongeluk ofsow ![]() maar onze school zit naast een bouwput dus egt veel lawaai!!
|
ehm de mobiel of pieper of zoiets van de concierge die thee en koffie kwam langsbrengen ging af, maar of dat echt lollig is....
Verder eigenlijk niet veel gebeurd, behalve dan irriterende dingen zoals vmbo leerlingen die een uur minder hadden voor hun examen, maar wel in dezelfde zaal zitten en die dus halverwege ons examen de zaal uitmoesten. gaat hun conrector door de zaal roepen diegene die van die en die les heeft steekt zijn hand naar links, dan komt die en die je werk ophalen, diegene die van die en die les heeft steekt de hand naar rechts en dan komt die en die t ophalen en de rest moest zn hand gewoon opsteken. Niemand snapte er iets van, dus enorm roemoer en ze bleven ook gewoon kletsen, echt superirritant!! De ander surveillanten deden er ook niks aan, maar na 5 á 10 minuten was t eindelijk weer rustig.
|
Nou dr ging dus een sirene af buiten, begint zo'n hond mee te janken (volgens mij was het een kind, maar de anderen uit mn klas waren er heilig van overtuigd dat het een hond was) Toen ging de sirene weer uit, om na een paar minuten weer af te gaan. Ja hoor, die hond was er nog steeds. Iedereen lag helemaal dubbel...
maar of het nou door de zenuwen kwam of omdat het echt grappig was zijn we nog niet uit ![]() ja en ach, vallende zakjes m&m's, mobiels die afgaan, mensen die 3 keer naar de wc gaan zijn natuurlijk niet grappig... Ach als je zenuwachtig bent misschien ook wel....
|
met passers onderin de plastic bekertjes (waarin op de helft van het examen thee wordt geschonken) gatjes prikken..
of om van die zakjes creamer al vast in de bekertjes te doen.. of (we hadden zo´n hele erge mismaakte stoel achterin de gymzaal) om een stoel helemaal naar voren te slepen en te ruilen met een goede.. ----------------------------------- ik weet het.. we zijn ziek..... maar lachen kan ik er gigantisch om als er iemand met zo´n gatje onderin zn kopje vervolgens zn thee op gaat drinken.. heeeeerlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb niet echt leuke dingen mee gemaakt, alleen maar dingen die het verneukte voor diegene of voor iedereen.
Zoals: meisje gooide thee over haar antwoorden en we hadden nog 5 min...dus kon ze niet meer over pennen (is dus wel gebeurd, maar ik zou zelf de zenuwen krijgen..) -Ander meisje van mavo afdeeling (mavo havo vwo doen allemaal in 1 zaal examen...) was na half uur 3 kwartier klaar met examen, wilde ze examen mee nemen maar mocht natuurlijk niet ging ze gillen en weet ik het allemaal. weg concentratie van iedereen, en dus best slecht daarna gemaakt... -Ik zorgde gisteren voor problemen, ik kreeg paniek aanval en kon de huilbui niet ophouden, ik schaamde me dus dood..... ![]() Volgens mij vinden ze me allemaal niet echt aardig meer ![]()
||
Citaat:
Er werd gevraagd of er iets LEUKS gebeurde bij de examens... |
![]() |
|
er kwam halverwege het examen een nieuwe suveillant binnen. gozer had een bakje dropjes bij zich. hij heeft eerst een kwartier zitten hannessen om ut doosje open te krijgen en toen het eindelijk lukte vlogen de dropjes overal.
een gozer die ineens heel vreemd moest niesen. het klonk echt heel vreemd. tijdens nederlandsexamen hadden we van medewerkers van school allemaal zo'n energiedrankje gekregen (van die goldenpower zooi) omt er een nieuwe surveillant binnen het laatste uur. gaat vooraan de zaal zitten en zegt tegen diegene die hij aflost: jezus wat stinkt ut hier!. ik was 1 van de weinige die ut hoorde. ik moest best lachen. achteraf klinkt ut echt dom, maar ut was best lollig.
|
Verwijderd
|
Bij m'n vijfde staatsexamen kwam de helft echt niet opdagen, toen ging de surveillant vertellen hoe blij hij was met onze komst en ons helemaal de hemel in prijzen... Echt geinig
![]() Enn... mja, er kwam een surveillant aanwandelen die dacht dat ik m'n hand opstak, terwijl ik m'n haar even goed deed. Ik zag d'r niet meteen, zat met m'n hand tegen m'n hoofd een beetje te lezen, dus vroeg ze;'Moet u een asprientje?' Hehe, vond ik wel lief ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen de concierge koffie kwam rondbrengen, gooide hij de koffie bij degene voor me over zn tafel heen.
Bovendien hebben we een coordinator die er bij elk examen een ritueel van maakt om de envelop met examens heel uitgebreid aan iemand op de voorste rij te laten controleren. De voor- achter-, linker-, rechter-, boven-, en onderkant moeten eerst helemaal op eventuele openingen bestudeerd zijn voor hij hem opent ![]() verder is er niet echt iets leuks gebeurd, het zijn tenslotte examens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij kwam er een vent binnen die erg dronken was, tenminste, zo leek het... Hij keek heel suf om zich heen en maakte rare 'hmmm' geluiden... Maar ja, ze hebben hem wel later zitten.. Later stond hij buiten de zaal en liep ik langs hem, hij rook súper naar alcohol en kots, echt smerig. |
![]() |
|
De directeur van onze school ging voor het begin van het examen Nederlands op maandag een stukje uit de bijbel lezen.. Na afloop: "De examens komen zo van boven". Dus een aantal gezichten van: "Dat is knap", waardoor hij lachend vervolgde: "...van boven, uit de andere gymzaal."
![]() En een klasgenoot, die ik persoonlijk niet zo mag, kieperde van zijn stoel. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
whhahahahahahaha!!! ik moest echt lachen toen ik al die stukjes las!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hmm of er bij ons iets grappigs is gebeurd??? Volgens een meisje tijdens biologie examen wel. 10 minuten voor tijd begint dat wijf opeens keihard te lachen en kan niet ophouden!! LACHKICK VOOR HAAR LEVEN! maar het leek 1st alsof ze huilde! dus ik had eerst zoiets van aaah wat zielig. todat ik haar gezicht 10 min later bright en shiny de gymzaal uit zag lopen... ![]() ![]() hmmm wat verder? een surveillant had plak ofzo onder zijn schoen en dat komt halverwege de gymzaal binnenlopen met een constant plakkerig geluid (je weet wel wat ik bedoel). Iedereen lachte / zuchtte ff en was weer enigszins ontspannen. opeens horen we middenin het examen uit het niets een oorverdovend kabaal! (Geen id meer wat het was) dus iedereen schrikt zich de t*ring / een hoedje! de best wel lekkere leraar (jong dus) wisselt een andere surveillant halverwege af, dus alle meisjes zo'n beetje natuurlijk smile op gezicht! whahahha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij gebeurde precies t zelfde... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Bij ons dus ook mob van gast die koffie bracht. En ik lied een keertje blaadje vallen. Ik zag het wel, maar ik had niet zoveel tijd meer dus lied um gewoon liggen. Kwam die leraar eraan, blaadje oprapen ![]() Onze conrector zei ook de naam van de lerares naast um verkeerd. Klinkt zo niet grappig, maar was op dat moment wel leuk ![]() Aan het eind bij het wiskunde examen (ik keek even om me heen, dus ik zag het gebeuren) was er een lerares die foto's ging maken. *FLITS* iedereen omkijken tegelijk. Mooi effect hoor! ![]()
Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 18:56. |
![]() |
|
*Mwa bij ons is er ook niet echt veel gebeurd, alhoewel..
- een telefoontje af - examens [van onze klas natuurlijk] kwijt [en precies een vak waar ik goed in ben : wiskunde ![]() - TROLLEN die eerder klaar zijn en lekker met hun lelijke POTEN met hakken eronder stampen... Alsof ze het expres doen ![]() maar ja is neit echt bepaald grappig.. alhoewel vrijdag toen vlak voordat we examen duits hadden, moesten we keihard, maar dan echt keihard lachen [in de gymzaal] om dat lompe diarree scene uit dumb and dumber.. [sloeg echt nergens op.. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Lachwekkende examens en luie leerlingen, of toch niet? (Column over de examenfouten) columnmannetje | 10 | 29-06-2008 20:12 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |