Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geloof het pas als vi.nl/teletekst het meld of een andere betrouwbare bron.
|
Verwijderd
|
Morientes komt niet naar PSV. Guus Hiddink noemde de naam Morientes enkel en alleen als voorbeeld.
De bekende knipoog na het interview zegt genoeg. Goed, Spaanse kranten hebben dit alleen verkeerd opgevat en tada: zo onstaat een gerucht. Morientes bij PSV zou ik overigens geen ramp vinden ![]() Dan Jaapjo 'r nog bij en evt. ook Orlando Engelaar.. oei, dan neem ik weer 's een seizoenskaart. |
![]() |
|
Mario Kezman gaat weg, daar moet Morientes voor in de plaats komen
![]() Milan, Roma alerted as Kezman closer to PSV Eindhoven exit tribalfootball.com - May 27, 2003 AC Milan and AS Roma are tracking PSV Eindhoven striker Mario Kezman. Both Italian giants have been encouraged by reports that PSV are seeking talks with Real Madrid centre-forward Fernando Morientes. The Spaniard is to arrive as Kezman's replacement, with the prolific forward likely to attract serious offers from Juve and Milan over the summer. Roma president Franco Sensi is expected to move for the Serb as an alternative to Ajax's Zlatan Ibrahimovic, who turned down a switch to the giallorossa last month. Maar ik geloof het niet, het was een voorbeeld van Hiddink, Spaanse kranten hebben het stuk voor stuk overdreven... bron: psv.netwerk.to 26/5/2003 - Morientes: de totstandkoming van een gerucht (Van onze verslaggever RvN) Vorige week vrijdag liet Guus Hiddink in het wekelijkse perspraatje weten dat PSV zich moest richten op het huren van bankzitters van Europese topclubs. Spelers die bij hun club te weinig spelen, maar voor hun carriere graag wekelijks in actie moeten komen. Als voorbeelden van dat soort spelers noemde hij Morientes en Zenden. Het duurde niet lang voordat dat ook in Spanje doordrong en er melding werd gemaakt van de interesse van PSV in Morientes (El Mundo Deportivo). Vandaag brengen diverse Spaanse media een dergelijk bericht (o.a. Marca) al dan niet met El Mundo Deportivo als bron dat er er volgende week onderhandelingen zullen plaatsvinden. El Mundo heeft dat echter nooit gemeld. Inmiddels is het in Nederland ook weer opgepikt en zou PSV volgens Voetbalonline en Voetbalzone in verregaande onderhandeling zijn danwel bijna rond zijn. De bron Marca heeft dit echter nooit gemeld. Het is alleen nog wachten op de site in Nederland die meldt dat de handtekening gezet is. Dus het zal wel niet waar zijn, al heeft Hiddink natuurlijk contacten van toen hij nog bij Madrid trainer was, toen zat Morientes er volgens mij ook al...
|
Ze gaan Morientes echt niet halen als Kezman niet weg gaat....
En dan nog, denk je echt dat een speler van het kaliber Morientes naar PSV gaat..... No way.
||
Citaat:
Successupporter de gekste! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||