Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik bedoel eigenlijk een wat meer 'professionele' samenvatting, van veel vakken heb je zo'n site per vakgebied, eigenlijk voor leraren, daar staan vaak samenvattingen op... die vertrouw ik iets meer dan eentje van een of andere scholier die ik helemaal niet ken... ![]()
|
Ik doe het er altijd mee...
![]() Nog nooit fout gegaan ![]() Hier deze kwam ik net tegen...blijft in principe hetzelfde ![]() http://scholieren.samenvattingen.nl/search/ dan ff zoeken ![]()
|
![]() |
Wij hebben in de les aan de hand van de eindthermen (of hoe die dingen ook heten) alles doorgenomen. De kandidaat kan ...... enz; echt vreselijk boring!
![]() Ik ben er nu wel zeker van dat ik alle verplichte examenstof doorgenomen heb, maar van democratisch deficit heb ik nog nooit gehoord! (of is dat een andere benaming van het 'democratisch gat'?)
||
Citaat:
vond het prima te doen trouwens, en had helemaal niet goed geleerd.
|
Haha dit was TE simpel...
![]() Heb alleen vanochtend politieke blesluitvorming ( samenvatting ervan ) gelezen... En denk dat ik wel een 7 ofzo heb ![]() OSW had ik al geen zin meer dus heb dat ff vlug vlug gedaan ... ![]() Ps: niks van dat Europees boekje ofzoites gezien/gemerkt qua vraagstelling?
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vwo vakken Bubbeldoosje | 7 | 13-11-2008 17:30 | |
Algemene schoolzaken |
hoe zit het met vrijstelling op het diploma? moniquejuh | 36 | 09-05-2006 06:11 | |
Algemene schoolzaken |
Maatschappijleer 1 & 2 verschil Yab-Yum | 16 | 02-09-2005 22:34 | |
Eindexamens 2005 |
Algemeen klaagtopic tinkebel | 79 | 24-05-2005 18:03 | |
Eindexamens 2004 |
Welke examens moet jij allemaal maken! hi | 166 | 25-05-2004 18:56 | |
Algemene schoolzaken |
Jouw rapport. Eva* | 96 | 25-07-2002 23:26 |