Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 13:14
Thomas
Thomas is offline
Ik wil eens weten hoe jullie het er smorgens vanaf brengen na een avondje zeer zwaar stappen. Vertel en we willen zo veel mogelijk details als dat mogelijk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 13:54
Evito
Evito is offline
Dan zou ik moeten terugdenken aan een zeer droevig voorval, dat onder zeer droevige filosofie geschiedde. Ok dan; ik had een 'vriend' uitgenodigd, met wie ik een fles goedkope wijn leegdronk, en 10 sigaretten rookte. Hoe fout. Dat heb ik natuurlijk geweten. Om 2 uur moest ik overgeven, om 3 uur viel ik in slaap, om 7 uur werd ik wakker, en ik heb twee dagen niet kunnen eten van misselijkheid en hoofdpijn. Haha net goed ook. Wat een stomme daad. Hierna (anderhalf jaar geleden) heb ik nooit meer gedronken en/of gerookt, gelukkig, en door de filosofie die ik er nu inmiddels op nahoud, zal dat ook nooit meer gebeuren. Alhoewel bloedwijn met extra ijzer niet slecht voor een mens is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:38
BBEM
BBEM is offline
>>het nachtleven ??
Oud 26-05-2003, 16:55
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
BBEM schreef op 26-05-2003 @ 17:38:
>>het nachtleven ??
Nee, joh. Deze topic van te laag niveau voor het Nachtleven, daarom heb ik hem hier op DK gezet.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:01
Secreet
Secreet is offline
brakke ochtend was geen ochtend....Werd smiddags wakker, wist ff neit meer waar ik was, heb de wc gevonden, gekotst, weer in bed gestapt, dat zo'n 5x verder, toen maakten ze me wakker omt e eten maar daar had ik niet echt zin in, ben rond 17.30 eindelijk uit bed gestapt, langs de kant van de weg nog eens over mijn nek gegaan en thuis verder gaan slapen tot de volgende ochtend..

Maar de zaterdagnacht was
Oud 26-05-2003, 17:02
Evito
Evito is offline
Citaat:
Secreet schreef op 26-05-2003 @ 18:01:
brakke ochtend was geen ochtend....Werd smiddags wakker, wist ff neit meer waar ik was, heb de wc gevonden, gekotst, weer in bed gestapt, dat zo'n 5x verder, toen maakten ze me wakker omt e eten maar daar had ik niet echt zin in, ben rond 17.30 eindelijk uit bed gestapt, langs de kant van de weg nog eens over mijn nek gegaan en thuis verder gaan slapen tot de volgende ochtend..

Maar de zaterdagnacht was
En waar was je nu?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:04
Secreet
Secreet is offline
euhw....ik zwijg als het graf en ontken alles ?

Ik was bij een vriend van me thuis waar blijkbaar dus iedereen geslapen had die nacht...(Geen idee meer hoe ik daar kwam)
Oud 26-05-2003, 17:06
Verwijderd
Ehm...dat verschilt, van wakker worden op de vloer van een huis waar je nog nooit bent geweest, in slaap vallen buiten tegen de muur van de kroeg, de hele nacht wakker blijven omdat je niet durft te slapen door de drank en alles daar tussenin. Kies maar. Ik weet zelf de details niet meer.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Soms mot ik vroeg naar school, dan ben ik nog steeds brak als ik de deur uit ga. Dan loop ik een kleine tien minuutjes naar het station, dan word ik lekker wakker meteen anders word ik wel wat wakkerder in de trein.
Als ik later op de dag naar school moet sta ik ook vroeg op, ga dan vanaf een uur of half 9 leren. Dus dan mot ik ook fit zijn. Valt soms mee, soms tegen.
Als ik vrij heb, slaap ik lekker uit tot 10 uur. Dan ga ik nog ff wat voor de TV liggen, op het gemak eten en verzorgen. Dan is het 12 uur en ben ik best wel fit
Op zondagen valt dat meestal tegen. Zaterdagavond wordt altijd laat en dan uitslapen tot 11 uur, dan opstaan en dan nog helemaal versufd op de bank liggen drie kwartier, dan gaat het al weer wat beter, verzorg ik me en dan ben ik weer wat fitter. Maar over het algemeen is de zondag de dag waarop ik me het meest brak voel.
Oud 26-05-2003, 17:15
Otis
Otis is offline
die zaterdag avond was tequila avond..en als ik eenmaal an de tequila ben..noujaa, iedereen was onderhand al gestopt met de tequila maar ik bleef maar doorgaan... er is mij verteld dat ik me die avond ook nog eens zwaar belachelijk heb gemaaktop de dansvloer..maarjaah de volgende ochtend werd ik met een hamer in mn hoofd wakker!en jah het leuke was dan ook dat ik 2 uurtjes later gezellig met de hele familie op de pannenkoekenboot zat in nijmegen..nu sta ik in de familie dan ook bekend als 'de alcoholist'...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 18:19
JUH
JUH is offline
's ochtends wakker worden, een vriend die ff zegt dat ie naar huis moet... verder slapen... tegn 4 uur 's middags wakker worden... je broer komt binnen... en zegt ineens "je vuilnisbak lekt"

Later met die vriend aan de telefoon... hoe zijn we thuis gekomen? we gingen toch om 2 uur weg... waarom hoor ik van me moeder dat we er pas om 6 uur waren... terwijl 't een kwartier lopen is? Vaag herinneren dat we onderweg bij elk bankje in het vondelpark (en dat zijn er wat) tien minuten te gaan zitten...

Verder... bij me toemalige vriendin... wakker worden door een elleboog in je zij en een opmerking "rot nou een keer naar die kant"... weg rollen... en later die middag horen dat je was gaan liggen en meteen in slaap was gevallen... midden op 't bed...
me niks meer herinnerend van het laatste uur die nacht... laat staan de reis terug...

En laatst... wakker worden... denken *fuck werk* aangekleed... naar buiten gegaan... beroerd geworden... terug gegaan... aangebeld... degene die open deed gegroet... glaasje water genomen... lege flessen zien staan en zeggen: "zow jullie zijn nog lang door gegaan" en weer in bed gaan liggen...

om er later achter te komen dat ik verantwoordelijk was voor 't grootste deel van die flessen... en me nogal heb misdragen... ow... en daarna 2x over me nek gegaan in de bus...
Oud 26-05-2003, 18:26
Qamra
Qamra is offline
Ben wel eens gruwelijke ziek geweest van een nacht doorhalen, maar dat was zonder alcohol en zonder te stappen..
Oud 27-05-2003, 09:04
mickael
mickael is offline
Hele avond naar de vereniging flink aan de alcohol, bleven 3 mensen bij me pitten. Ik had maar 2 luchtbedden is de meest onaantrekkelijke dame bij me in bed terecht gekomen. Daarna zijn er wat dingen gebeurt die t daglicht niet konden verdragen.

Toen moest ik na t wakker worden in de ochtend nog even wat alcohol oraal verliezen...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:16
the exploding boy
the exploding boy is offline
om half 8 gaan slapen en er om 8 uur al weer uit moeten. nog compleet dronken en met knallende koppijn naar m'n werk ( ) gelopen...is half uurtje lopen om daar de hele dag te moeten werken afgewisseld door de wc onder te kotsen. Aan het eind van de dag mn bed zo weer ingedonderd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:38
checko
checko is offline
Was na een feestje op een boot geweest op werk...te veel bier/bacardi/salade/bitterballen/stokbrood enzo op......maar vooral te veel bacardi...
werd 'smiddags wakker in opgedroogde kots en het ergste was nog wel dat ik nog steeds dronken was en enorme koppijn had...heb ik ook de dag erna nog gehouden...toen ik na ongever een uur onder de douche getsaan te hebben beneden kwam kon ik gelijk weer doorlopen naar de wc om wederom te kotsen....
heel veel wittekruis geslikt en de hele dag niks gegeten alleen water gedronken...
zal dus ook nooit meer gebeuren dat ik zoveel bacardi drink....
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:45
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 27-05-2003 @ 11:16:
om half 8 gaan slapen en er om 8 uur al weer uit moeten. nog compleet dronken en met knallende koppijn naar m'n werk ( ) gelopen...is half uurtje lopen om daar de hele dag te moeten werken afgewisseld door de wc onder te kotsen. Aan het eind van de dag mn bed zo weer ingedonderd
ghegeh heb ik nog een leuk verhaal over van een collega van mij,,,die was dus ook na avondje stappen maar meteen doorgegaan naar het werk...stomdronken stond hij te zingen in de zaak, broodjes in de lucht te smeren, had geen idee meer wat hij deede. Viel in slaap tijdens zijn pauze (baas kwam binnen en werd heel boos) uiteindelijk stuurde de chef hem naar huis en kwam hij 4 uur smiddags uitgeslapen terug om nog ff te helpen schoonmaken omdat hij zich zo schuldig voelde
Oud 27-05-2003, 19:56
freakje
freakje is offline
Gebeurde 2 weken geleden:

Leuk feestje gehad met teveel wijn, tja, het was dan ook een verjaardagsfeestje

Vertrokken om half 4 op de plaats waar ik me toen bevond (-> jeugdhuis, weet ik nog wel), geëscorteerd door mijn lieve vriendje, die zo lief was mij naar zijn huis te brengen, waar ik bleef slapen.

Weet niet meer hoe we daar geraakt zijn, maar toen ik 's morgens wakker werd (8h) lag ik gelukkig nog in het juiste bed.

Naar huis gegaan met de auto met mijn papie (durfde niks zeggen, bang om a) te kotsen b) totaal onzinnige dingen te zeggen).

Kom thuis aan, mijn mamie zegt iets à la "Je krijgt niet eens je ogen open" (kreeg ze ook niet meer open, want ik had mijn lenzen aangehouden en daardoor ...)

In de zetel gevallen en daar blijven liggen tot mijn mamie me de boodschap kwam brengen dat ik nu echt wel moest opstaan omdat we gingen eten
Oud 27-05-2003, 19:59
Ode
Ode is offline
Een paar weken geleden.

Ik had het de vorige avond uitgemaakt met mijn vriendje maar omdat het toen al 3 uur 's nachts was toen we eindelijk uitgepraat waren, ben ik die avond daar blijven slapen.

We dachten, we doen niet moeilijk en sliepen dus gewoon samen in een bed maar ik heb de hele avond op een randje gelegen omdat ik bang was hem aan te raken.

Ik was de volgende ochtend kapot van alles bij elkaar.
Oud 27-05-2003, 20:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik was met vriendjelief in Gran Dorado, en we hadden gezellig een flesje Baileys opengetrokken. Ik had 2 glaasjes op.
Toen vertrokken we naar Tilburg om te stappen, was ongeveer 2 uurtjes rijden. Ik had wat lichte hoofdpijn, niet echt iets om me druk over te maken.
In Tilburg werd het erger en erger, we zijn naar de auto gelopen en toen kreeg ik ook nog koude rillingen. Eenmaal in de auto werd ik zo misselijk dat ik nog geen muziek meer kon horen. Het werd erger en erger, ik dacht dat ik doodging. Mijn ogen wilden ook niet meer open, best eng.
Nou, op een gegeven moment moest ik kotsen, dat deed ik even uit het raam terwijl we met 130 km/u over de snelweg reden. Daarna was ik nog even ziek, en mijn kop bonkte als een gek.
Toen was de weg afgezet, en moesten we 2 uur omrijden, dat maakte de rit 4 uur i.p.v. 2.
De misselijkheid werd weer erger dus we stopten langs de weg en ik moest weer kotsen.
Toen we eindelijk weer bij het park aankwamen, moest mijn vriend me naar binnen dragen en me uitkleden, ik bibberde helemaal. Toen viel ik vrij snel in slaap, en een uur later was ik een stuk beter.
Die ochtend kon mijn vriend de kots van de auto gaan spoelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten