Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 17:31
IrishKevin
IrishKevin is offline
Mensen hoe kijke jullie terug op deze week en voor de mensen die nog examens hebben hoe jullie terug kijken over deze periode maar wat vinden jullie ook over je hele school carriere bij je school die je nu als het goed is verlaten hebt...

Ik vond het een leuke maar vermoeiende week, voor de rest mijn schooltijd was er voor al een van ontdekken en leuke dingen doen...
Oud 23-05-2003, 17:52
Lynn
Lynn is offline
Ik kijk euh...neutraal terug op afgelopen week. Ik heb me 'gedragen' zoals ik van te voren van mezelf verwacht had: niet supergestresst, hoogstens een beetje zenuwachtig. Ook qua prestaties heb ik mezelf behoorlijk goed ingeschat. Wiskunde totaal verneukt, de rest goed gemaakt, misschien zelfs beter dan verwacht.

Ik vind wel dat al die examens/leren/blabla ONWIJS opgefokt en opgeblazen zijn! De leraren doen alsof het één grote Ramp is, terwijl me dat heel erg is meegevallen! Ik had ook best een week (2 weken) later kunnen beginnen met leren...tssss
Nouja, achteraf misschien maar goed ook dat ze zo deden, nou ad iedereen er tenminste wat aan gedaan..

Boeieend eigenlijk, ik ben waarschijnlijk gewoon geslaagd en daar gaat het om!
Oud 23-05-2003, 18:09
lucy48
lucy48 is offline
Niet heel erg goed, ik heb altijd het gevoel dat het wel beter had gekunt.
Maar ja, nu maar hopen dat het gelukt is
Oud 23-05-2003, 18:11
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
IrishKevin schreef op 23-05-2003 @ 18:31:
voor de rest mijn schooltijd was er voor al een van ontdekken en leuke dingen doen...
Deze zin snap ik niet helemaal
Oud 23-05-2003, 18:11
poesie_mau
poesie_mau is offline
Klote.............
Oud 23-05-2003, 18:13
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
poesie_mau schreef op 23-05-2003 @ 19:11:
Klote.............
Ja
Engels gruwelijk verkloot
Oud 23-05-2003, 18:14
Nothing
Nothing is offline
Echt klote.

Ik hoop dat ik tot nu toe toch wel geslaagd ben, maar ik doe deze week niet graag over.
Oud 23-05-2003, 18:17
Nuck
Nuck is offline
Het was wel gezellig eigenlijk .

Ik was heel relaxed, ben het nog steeds wel (heb maandag de laatste), en heb cijfers gehaald ongeveer in overeenstemming met mijn SE-cijfers (voorzover ik dat zelf goed heb beoordeeld) .
Oud 23-05-2003, 18:17
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
beetje als een normale proefwerkweek
de weken ervoor waren erger...
Oud 23-05-2003, 18:18
poesie_mau
poesie_mau is offline
kvond engels wel mee vallen maar ben echt super dom geweest heb bijna alle open vragen engels beantwoord ........ marja alsnog bijna alle multi vragen goed dus... engels maak ik me niet druk om ... alleen ak eco wis en gesch
Oud 23-05-2003, 19:37
@Moon
@Moon is offline
Pfff, ik wil deze week NEVER NOOIT meer meemaken! Dit is echt hel. Ik heb volgens mij echt alles verneukt. Engels en Nederlands heb ik in ieder geval verneukt. Voor deze twee vakken sta ik nu een 5. En wat die andere vakken betreft, heb ik het misschien net gehaald wat ik minstens moet halen om een voldoende te staan....of mssn ook net niet
Oud 24-05-2003, 13:37
kandidaat '03
kandidaat '03 is offline
Aan de ene kant ben ik egt opgelucht dat alles achter de rug is, en ik heb t er ok best wel goed vanaf gebracht (volgens mijn berekeningen sta ik overal voldoende voor Aan de andere kant, het duurt zo fucking lang voordat je nou eindelijk officieel te horen krijgt of je geslaagd bent of niet. Tot die tijd kan ik dus wel gaan roepen dat ik geslaagd ben (wat ik dus denk/hoop) maar dat kan volgens mij op wat hylarische toestanden uitlopen als dan blijkt dat ik t tog, ja wel jammer, maar net niet gehaald heb.
wat ik probeer te zeggen is dat tot aan de 12de [nu nog 3 weken] met de vrees in mn achterhoofd loop dat ik niet geslaagd ben
nou k hou t bij de hoop dat ik geslaagd ben
Oud 24-05-2003, 13:47
steentje
steentje is offline
Ik moet nog 2 examens dus ik ben er nog niet vanaf, maar ik ben blij dat ik er al 6 achter de rug heb! Ik heb de hele week ook in een roes geleefd en als je aan mij zou vragen wat ik deze week buiten leren heb gedaan, dan kank je er geen antwoord op geven.

En wat examens betreft, het is me tegengevallen. Ik heb alles slechter gemaakt dan ik verwacht had....
Oud 24-05-2003, 13:49
Verwijderd
Als het goed is sta ik nu een voldoende voor alles. Hoef overmorgen in principe alleen m'n naam in te vullen bij natuurkunde om te slagen.
Voornamelijk gestresst bij het leren, of juist het gebrek eraan, maar de examens waren allemaal redelijk te doen.
Oud 24-05-2003, 13:56
Moony
Moony is offline
Ik ben zeker opgelucht dat het voorbij is.
Ik d8 dat ik eigelijk dat ik weinig stress had maar onbewust had ik er wel last van. Voor mijn engels examen was ik om 1 of andere reden opeens super zenuwachtig. Een half uur van te voren was is helemaal duizelig en had ik van die kauwgombenen, dat was nog wel zown beetje het ergste van deze week...
Enne verder heb ik eigelijk ook best wel heel wat minder gegeten dan dat ik normaal doe.
Maar ff over mijn resultaten: drie vakken heb ik voldoende( engels, duits2 en biologie) en die andere drie zijn denk ik net goed of net niet(geschiedenis, economie en NL). Ik heb er over algemeen wel goed gevoel over
Oud 24-05-2003, 15:14
Verwijderd
Een verschikkelijke week; nooit geweten dat het ZO erg is om examen te maken... maar ja ik kan ook niet zo goed tegen stress, zo blijkt maar weer
Nu nog tot de uitslag stressen... Ik heb dus wel alles op internet nagekeken; heel streng, en dan kom ik meestal wel (net iets) boven het cijfer dat ik moet halen voor een voldoende. Alleen eng en wis; daar staan nu 2 5en. Dus ik hoop het beste... maandag nog natuurkunde moet een 3.8 halen voor een voldoende; maar ik ga voor de 5.8; dan sta ik tenminste nog ergens een 7 voor
Maar... echt een week die ik niet graag over zou doen...
Oud 24-05-2003, 18:27
xx
xx is offline
Ik had eigenlijk niet verwacht dat die examens zoveel invloed op mij zouden hebben, ik dacht eerst echt 'dat doe ik wel even' maar dat was dus heel anders. Ik heb er echt moeite mee gehad en ik zat af en toe in een zware dip, maar toch dnek ik wel dat ik het gehaald.

btw ik vond de sfeer op school wel heel gezellig

xx
Oud 25-05-2003, 11:42
depiephoera
depiephoera is offline
Ik vond het wel goed gaan.....
De schoolexamens op school waren veel moeilijker. Vooraf hoor je ook van die enge verhalen over blackouts ensoow, en dat je dan hartstikke zenuwachtig bent. maar dat valt eigenlijk nog wel mee.....
het is meer zo dat ik deze week steeds heb lopen denken: nog een paar dagen en dan zie je mensen met wie je 6 jaar in de klas hebt gezeten nooit meer.

Regels voor berichten