Advertentie | |
|
![]() |
|
mooij
![]() maarr, vind de schaduw bij de borsten idd wat raar lopen, vind de lok naast haar gezicht (rechts dus ![]() ![]() |
![]() |
|
gezicht is erg mooi
![]() rest van lichaam ook wel , alleen lijken hoop dingen niet te kloppen (zoals al vermeld is de rare schaduw op de borst) en wat is er met die haarlok?? en wat is dat achter haar? haar voet? (rechts langs haar hoofd) ehm, ben je verder uitgegaan van een plaatje of echt uit je hoofd? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() uhm.....kvin het echt een hele mooie tekening!! :worship:
|
Alvast iedereen bedankt voor de reacties.
Ik zal proberen om op alle vragen een antwoord te geven. Om te beginnen heb ik idd een kleurenfoto als voorbeeld gebruikt. Heb wat met schaduwen zitten spelen en zo. Maar ben dat bij mn eerste post vergeten te schrijven. Sorry daarvoor, heb k niet opzettelijk gedaan. Nu, wat die borsten betreft. Na jullie opmerkingen is me idd ook opgevallen dat haar rechterborst (voor de kijker dan) iets te puntig was, dus heb het even aangepast en de oude versie vervangen door de nieuwe. Ik denk dat deze iets beter is. Over die arm heeft Morgan helemaal gelijk. Als je goed kijkt zie je een driehoekje links van de arm. Daar zie je hoever de arm komt. En @AM, ik weet zelf eigenlijk ook niet wat dat wit vlekje langs haar hoofd is. Ik had het eerst willen weglaten, maar dan ging dat haar langs haar gezicht ook helemaal in de schaduw op. Misschien dat ik aan die pluk haar trouwens nog iets moet veranderen, maar weet niet goed wat. Btw, zal in het vervolg wat meer tijd besteden aan het kleuren van de achtergrond ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oeh, door de naam van de persoon boven heb ik opeens een mooie in gedacten.
EDIT: ik heb er ff links van gemaakt, ant anders halen ze de lay-out overhoop http://www.nightwish.com/pics/promo/tarja006.jpg of http://www.nightwish.com/pics/promo/tarja007.jpg van de band Nightwish. Zou je daar iets mee kunnen? ![]() Zijn op zich mooi composities |
![]() |
||
Citaat:
![]() oh en over 't verzoekje zal ik even nadenken! zal een mooie foto proberen te zoeken als ik wat vind ![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() @beiden: voeg me anders maar toe op msn (zie mn info), dan kunnen we het er daar eventueel nog over hebben. Het zal iig nog even wachten zijn, want heb 3 weken examens voor de boeg :/ (gaan volgende week in).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Erg mooi getekend, vond alleen op eerste gezicht die kleuren in haar haar er wat freaky uitzien, maar staat eigelijk wel mooi.(alleen ff wennen dus ![]() Overigens ben ik zelf helaas geen tekenaar, die kunst(evenals elke andere kunst) is mij nooit door de Muze gegeven ![]() Heb wel eens een frontje van een cd nagetekend die redelijk goed gelukt was(was 6 jaar geleden ofzo, dus kheb hem niet meer) |
![]() |
|
|